صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / محمودآباد / فروش ویلا نیم پیلوت سنددار ارزان در کلوده

فروش ویلا نیم پیلوت سنددار ارزان در کلوده

1003

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

قیمت
2،200،000،000 تومان
نقد و اقساط و معاوضه
کد ملک 20006
زمین
230 متر مربع
بنا
150 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1400
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

فروش ویلا نیم پیلوت سنددار ارزان در کلوده

 

مشخصات و امکانات کلی این ویلا جنگلی:

230 متر زمین

150 متر بنا

3 خواب مستر

حیاط سازی شده

اب برق گاز

داخل شهرک با نگهبان ۲۴ ساعته با خانواده

سند مالکیت تک برگ

پایان کار اماده

معاوضه با ویلا کوچیکتر با انشعابات کنتور

 

 

ویلاهای نیم پیلوت معمولا در دسته ویلا ارزان قرار دارند، ویلا نیم پیلوت به دلیل اختلاف سطی که به نسبت به ویلاهای همکف دارند و دارای تراس نشیمن هستند دارای محبوبیت خاصی هستند که بیشتر افراد حتی برای سرمایه گذاری های کوچک هم از این ویلاها استقبال میکنند.

منطقه کلوده یا همان جاده دریا یکی از مناطق محبوبی است که این روزها بسیار مورد توجه قرار گرفته و ویلای مذکور در این منطقه واقع شده است. این ویلا شهرکی با کد 20006، دارای 230 متر زمین و  150 متر بنا است.

کلوده یا کلوخده یکی از پر جمعیت ترین روستاهای شهرستان محمودآباد می باشد که روستایی قدیمی و مهم محسوب می شود. کلوده به دلیل قرار گرفتن بین محمودآباد و آمل فاصله کمی با دریا دارد و حدود ده دقیقه زمان می برد تا از کلوده به ساحل زیبای دریا برسیم.

وجود دریا باعث ساخت و سازهای مختلفی در کلوده شده و ویلاهای رویایی مختلفی در این منطقه ساخته شده است که سرمایه گذاران می توانند با قیمتی مناسب و ارزان در کلوده نسبت به خرید ویلای رویایی در شمال، خرید ویلا در شمال، خرید آپارتمان در شمال، ویلا ساحلی و ویلا جنگلی اقدام نمایند.

در کنار نزدیکی به دریا، وجود جنگل های سرسبز نیز در اطراف کلوده این روستا را خاص تر نموده است. ارزانی در کلوده از نکات مهم این روستا محسوب می شود و قیمت زمین، ویلا و آپارتمان در کلوده در مقایسه با مناطق اطراف آن، بسیار پایین تر می باشد. این ارزانی در کنار رشد روز افزون منطقه باعث می شود تا سرمایه گذارانی که فکر و دید اقتصادی تیزی دارند کلوده را هدف قرار دهند.

نزدیک بودن به تهران در انتخاب شهر و روستا برای سرمایه گذاری با خرید ویلا در شمال بسیار مهم می باشد، سرمایه گذاران ترجیح می دهند در منطقه ای سرمایه گذاری کنند که نزدیک پایتخت باشد و برای رفت و آمد دچار مشکل نشوند.

برای دسترسی به کلوده می توان با طی نمودن مسیری سه ساعته از جاده هراز به این منطقه دسترسی پیدا کرد.پس به این نتیجه می رسیم که کلوده یکی از مساعد ترین مناطق جهت سرمایه گذاری با خرید ویلا در شمال می باشد

 

 

در مرحله اول با نمای سیمانی این ویلا روبرو میشویم که در جوار حیاط سازی شیک زیبایی این ویلا را دو چندان میکند. همانطور که در بالا اشاره کردیم این ویلا دارای ۳ اتاق خواب است، که یک خواب در طبقه اول و ۲ خواب در طبقه دوم بنا شده‌اند، ۲ خواب در طبقه دوم توسط راه پله از سالن پذیرایی تفکیک میشوند همچنین این ویلا به طور کلی دارای  2 سرویس بهداشتی است.

در بدو ورود به داخل نشیمن با سقفی از جنس کناف و نورپردازی های زرد رنگ روبرو میشویم و در انتهای سالن شاهد فضای آشپزخانه به همراه هود و گاز نصب شده هستیم. این فضا با دارای بودن چندین پنجره دو جداره نورگیری مناسبی را به داخل ویلا هدایت میکند که میتواند یکی از المان های مهم در انتخاب ویلا باشد. این ویلا در مجموعه شهرکی بنا شده است که ویلاهای جوار آن یک تیپ بوده و فضای کلی شهرک دارای نگهبانی دائمی نیز هستند.

 

 


محدوده آدرس: جاده کلوده

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

ویلاهای مشابه