صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / رویان / فروش ویلا دوبلکس ساحلی سنددار در رویان

فروش ویلا دوبلکس ساحلی سنددار در رویان

690

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

قیمت
14،000،000،000 تومان
نقد و اقساط
کد ملک 20007
زمین
400 متر مربع
بنا
350 متر مربع
طبقه
2
اتاق
4
سال ساخت
1400
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

فروش ویلا دوبلکس ساحلی سنددار در رویان

 

مشخصات و امکانات کلی این ویلا با ساحل اختصاصی:

داخل شهرک

ساحلی با بیش از صد پلاک ویلایی

دارای ساحل اختصاصی

این‌ ویلا‌ واقع‌ در پلاک‌ دوم ساحل

دونبش

دید کامل دریا

روف گاردن با ویو‌ جنگل

400 متر زمین

 350 متر بنا

چهار خواب‌ مستر

دو سالن نشیمن

دارای سند مالکیت

فول فرنیش شده

کف سرامیک

سقف کناف و نورپردازی و دارای لوستر

 

این ویلا در مجاورت ساحل دریا در شهر رویان ساخته شده و از یک طرف به دریا راه دارد. داشتن ویلای ساحلی این روزها رویای هرکسی است. خرید ویلا رو به دریا در شمال یک نوع سرمایه گذاری عالی و طولانی مدت محسوب می شود. ساخت ویلای ساحلی به دلیل نزدیکی به دریا محدود است و ساخت و ساز در ساحل دریا تا حدی امکان پذیر است که زمین های مناسبی برای احداث ویلا موجود باشد. با خرید ویلا ساحلی در شمال دیگر شما دریای خزر را در کنار خانه خود دارید و می توانید همواره از زیبایی های آن لذت ببرید. در شهرهای شمال کشور خرید و فروش ویلا بازار پر رونقی دارد، همچنین ویلاهای ساحلی با توجه به داشتن شرایط خاص طرفداران بسیاری نسبت به ویلای جنگلی دارد.

ویلا ساحلی به نسبت ویلا جنگلی راه دسترسی بهتر به خصوص در فصول سرد سال را دارا می باشد. اکثر مسیر های جنگلی و کوهستانی در زمستان ممکن است، دچار انسداد و راه بندان شود که رفت آمد شما را دشوار و در برخی موارد غیر ممکن می کند، در صورتی که راه دسترسی ویلا های ساحلی اغلب جاده های شهری و مناسب است. همچنین اگر یک ویلا ساحلی خریداری کنید، به مرور زمان، ارزش ملک شما افزایش می یابد؛ بنابراین خرید یک ویلای ساحلی به منزله یک سرمایه محکم و قوی برای شما خواهد بود. این ویلا دارای نمای خیره کننده و ویوی ابدی به ساحل دریای خزر می باشد. خرید ویلا ساحلی در شمال نه تنها به سلامت جسم و روح شما کمک می‌کند، بلکه آرامش مغز شما را از نظر فیزیکی برای خواب شبانه و فعالیت‌های روزانه تضمین می‌ کند. 

 

همچنین در این لوکیشن مجموعه ای از ویلاها هستند که در یک محدوده بنا شده اند و به صورت شهرک ساحلی می باشند. ویلاهای شهرکی که در شمال کشورمان جدیدا مد شده اند بسیار لوکس هستند و امکانات رفاهی بالایی دارند که ساکنان آن به راحتی می توانند در داخل همان شهرک تمام نیازهای خود را تهیه نمایند. مهمترین مزیتی که ویلا شهرکی نسبت به ویلاهای مستقل دارند داشتن نگهبان است که امنیت ویلا شهرکی را حتی در نبود ساکنانش تضمین می کند.


جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد این ویلا با کد 20007 و بازدید از آن به بخش تماس با ما سایت ویلا دنیز مراجعه نمائید. یا بر روی دکمه مشاوره رایگانه در پایین صفحه سمت راست کلیک نمائید.

 


محدوده آدرس:

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

ویلاهای مشابه