صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نوشهر / خرید ویلا نوساز شهرکی سنددار در سی سنگان

خرید ویلا نوساز شهرکی سنددار در سی سنگان

740

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

قیمت
9،000،000،000 تومان
نقد و اقساط
کد ملک 20009
زمین
640 متر مربع
بنا
400 متر مربع
طبقه
2
اتاق
4
سال ساخت
1400
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا نوساز شهرکی سنددار در سی سنگان

 

مشخصات و امکانات کلی این ویلا جنگلی:

ویلای نوساز

640 متر زمین + 380متر مشاعات و فضای سبز شهرک‌

400 متر بنا

چهارخواب

 روف گاردن

دید دریا

پلاک اول جنگل

منظره بی نظیر

شهرک 110 واحدی

با سند مالکیت

لوکس

کف سرامیک

سقف کناف و نورپردازی شده

کابینت ممبران به همراه هود و گاز رومیزی در طبقه اول و دوم

حیاط سازی شده

گرمایشی با پکیج و شوفاژ

دارای شومینه

پنجره های قدی و دوجداره و مدرن

 

همانطور که ذکر شده این ویلا دارای سند مالکیت می باشد، پس شما بدون دردسر و بدون ایجاد مشکل در آینده یک خرید و معامله امن را انجام خواهید داد. سند تک برگی در واقع سند ویلا است که به جای پلمپ سربی اداره ثبت احوال دارای هولوگرام معتبر و مطمئنی می باشد که به هیچ عنوان اجازه ی جعل سند را به دیگران نخواهد داد. سند تک برگ تمامی اطلاعات و مشخصات ملک و مالک و تمامی اطلاعات انتقال سند را به صورت مکانیزه و الکترونیکی ثبت می کند. بنابراین ثبت سیستمی اطلاعات به طور یکپارچه به هیچ عنوان اجازه جعل را نخواهد داد. از این رو می گویند که به هنگام خرید ویلا اقدام به اخذ سند تک برگ نمایید تا تمامی اطلاعات ملک به صورت سیستمی ثبت شود.

ویلا سنددار

 

این ویلا در منطقه برند نوشهر به نام سی سنگان قرار دارد. سیسنگان شامل دو بخش کوهستانی و جلگه‌ای است. آبشارهای طبیعی زانوس، دارنو، دریاچه فراخین و خضر نبی نیز چشم هر بیننده‌ای را خیره می‌کنند. پارک جنگلی سی‌سنگان از زیبایی‌های این شهر بوده و از زیباترین پارک‌های جنگلی شمال ایران به حساب می‌آید. گشت‌وگذار در کوچه‌های کندلوس از جمله مزایایی است که برای خریدن ویلا در نوشهر به شما انگیزه بیشتری می‌دهد. قیمت‌ ویلاها در غرب استان مازندران بیش از قسمت شرقی آن است. از نظر طبیعی هر یک از این شهرها زیبایی خود را دارند؛ اما از نظر صرفهٔ اقتصادی و رشد، بیشتر شهرهای غرب مازندران وضعیت بهتری دارند. سد و دریاچه آویدر بعد از پارک جنگلی سی‌سنگان، در نزدیکی روستای صلاح‌الدین کلا قرار دارد. شما می‌توانید علاوه بر لذت بردن از طبیعت بکر این منطقه، از قایق‌سواری نیز لذت ببرید. لاشک یکی از روستاهای ییلاقی اطراف نوشهر است که در زمستان مقصد مطلوبی نیست؛ اما در تابستان آب‌وهوایی ییلاقی و لذت‌بخش دارد.

 

 

 


 

 

تیم مشاورین ویلا دنیز، مفتخر است که پس از سال ها فعالیت در زمینه خرید و فروش ویلا و زمین در شمال، بتواند رضایت مشتریان گرامی خود را جلب نماید. مشاوران ماهر و متخصص ما آماده ارائه مشاوره رایگان به شما متقاضیان محترم خرید ویلا در شمال می باشند.

 

برای مشاوره جهت بازدید این ویلا با کد 20009 می توانید به پر کردن فرم مشاوره اقدام کنید و یا از گفت و گوی آنلاین با مشاوران ما که در پایین صفحه سایت، قرار دارد؛ استفاده کنید، همچنین می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر به قسمت تماس با ما مراجعه کنید.

 

 از همراهی شما عزیزان سپاس گذاریم.

 


محدوده آدرس: سی سنگان

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

ویلاهای مشابه