صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نوشهر / فروش ویلا دوبلکس مدرن استخردار در نوشهر

فروش ویلا دوبلکس مدرن استخردار در نوشهر

610

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

قیمت
14،000،000،000 تومان
نقد و اقساط
کد ملک 20014
زمین
1100 متر مربع
بنا
500 متر مربع
طبقه
2
اتاق
4
سال ساخت
1400
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

فروش ویلا دوبلکس مدرن استخردار در نوشهر

 

مشخصات و امکانات کلی این ویلا شهرکی:

ویلای لوکس و مدرن واقع در شهرک لوکس

در نزدیکی جنگل و‌دریا

چهارخواب مستر

تراس بزرگ رو به جنگل

روف گاردن با دید دریا و جنگل

پونصد متر تا جاده اصلی

1100 متر زمین

500 متر بنا

فول فرنیش با وسایل مرغوب

محوطه شیک

استخر داخل ساختمان

ویلا آماده سکونت

با سند مالکیت

کف سرامیک

سقف کناف و نورپردازی

کمد و کابینت نصب شده

 

فرنیش یا مبله بودن ویلا در شمال، اشاره به تجهیز کردن خانه با سرویس کامل مبلمان و دیگر لوازم اولیه مورد نیاز زندگی است. مبله کردن یک خانه می‌تواند تنها برای یک بخش خانه مثل آشپزخانه یا اتاق پذیرایی باشد و هم می‌تواند کل خانه را شامل شود. هنگامی که مبله کردن خانه برای تمام بخش‌های ویلا صورت می‌گیرد، به آن فول فرنیش یا فول مبله می گویند. بنابراین هنگامی که به شما می گویند آپارتمانی فول مبله است، به این معنی می باشد که این آپارتمان کاملاً مجهز بوده و دارای آشپزخانه فرنیش، اتاق پذیرایی فرنیش و … است. از مزایای بزرگ خرید ویلا فول مبله یا فول فرنیش، صرفه جویی در زمان و پول می باشد. زیرا این نوع ویلاها همان لحظه پس از خرید قابل سکونت کامل می باشد، و لزومی ندارد شما به دنبال خرید وسایل اولیه بروید. همچنین بدلیل اینکه مدیران پروژه این نوع ویلاها به صورت عمده به خرید این نوع لوازم ها می پردازند، قیمت  آنها بسیار مناسب تر است تا اینکه خودتان جداگانه به خرید هر کدام از این نوع وسایل بپردازید. در نتیجه شما بعد از خرید این ویلا ساحلی  فقط با یک چمدان لباس وارد می شوید و به اوقات فراغت خود می پردازید.

برای دیدن سایر ویلاهای مبله در سایت ویلا دنیز، کلیک کنید.

 

نما مدرن برای ویلا از جمله سبک‌های پرکاربرد امروزی برای طراحی انواع ویلاهای شخصی است. اغلب عناصر جدید نما مدرن برای ویلا از نظر متریال دارای استحکام بالایی هستند که در نهایت به استحکام بنا نیز کمک خواهند نمود. این مواد که با تکنولوژی‌های تازه آمیخته‌اند، عایق خوبی برای انرژی هستند که در معماری سبز، بسیار کاربرد دارند و از هدر رفت انرژی ساختمان جلوگیری می‌کنند.

به علاوه، این عناصر از نظر زمان اجرا نیز سریع‌تر از نماهای سنتی به شمار می‌روند و اجرای نما مدرن برای ویلا می‌تواند در زمان و هزینه ساخت ساختمان نیز صرفه‌جویی کند و نیروی کار و دردسر کمتری هنگام اجرا داشته باشد.

نکته دیگر درباره مزیت اجرای نما مدرن برای ویلا این است که وزن کلی ساختمان را نیز کاهش می‌دهد. اغلب متریال‌های تازه، وزن کمتری دارند و با مقدار کمتری از بتن و سیمان، استحکام و دوام بیشتر را برای شما به ارمغان خواهند آورد.


 

این ویلا با کد 20014  برای افرادی که خواهان ویلایی با کیفیت بالا و دارای نمایی لاکچری و با کامل ترین امکانات باشد، مناسب است. برای خرید و اطلاعات بیشتر در مورد این ویلا می توانید از مشاوره رایگان تیم حرفه ای مجموعه ویلا دنیز، بهره بگیرید. جهت کسب اطلاعات بیشتر به قسمت تماس با ما مراجعه نمائید.

 

 

 


محدوده آدرس:

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

ویلاهای مشابه