صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نوشهر / خرید ویلا باغ شهرکی ارزان قیمت در نوشهر

خرید ویلا باغ شهرکی ارزان قیمت در نوشهر

685

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

قیمت
7،500،000،000 تومان
نقد و اقساط
کد ملک 20018
زمین
750 متر مربع
بنا
140 متر مربع
طبقه
1
اتاق
3
سال ساخت
1390
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا باغ شهرکی ارزان قیمت در نوشهر

 

مشخصات و امکانات کلی ویلا باغ در منطقه برند نوشهر:

محدوده ونوش نوشهر

داخل شهرک

750 متر زمین

۱۴۰ متر بنا

سند شش دانگ

دارای آلاچیق و باربیکیو

ویلای همکف

حیاط سازی شده

درب و پنجره های دارای حفاظ آهنی

تخفیف دارد

 

خرید ویلا باغ در نوشهر می تواند انتخاب بسیار خوبی برای افرادی که علاقمند به کشاورزی و یا حتی کارهای باغبانی هستند مناسب باشد.

شما با خرید ویلا باغ همکف می توانید از مزایای زیادی بهره مند شوید و از آن لذت ببرید. در درجه اول شما صاحب باغی زیبا خواهید شد که می توانید لحظات خوبی را در آن سپری کنید.

از دیگر مواردی که وجود دارد شما می توانید در باغ خود به کاشت محصولات بپردازید و باغچه ای کوچک از محصولات خود را داشته باشید و در صورت داشتن شرایط این کار می تواند تبدیل به یک کسب و کار برای شما شود و از آن بهره ببرید.

شما در نوشهر به راحتی می توانید به مسیر ها و جاده ها دسترسی داشته باشید و انواعی از فروشگاه ها و امکانات رفاهی را داشته باشید و به راحتی از آنها استفاده نمایید.

اگر بخواهیم از قیمت ها برایتان بگوییم، قیمت در این مناطق به دلیل برخورداری از امکانات و خدماتی که دارد بالا می باشد و اگر سرمایه زیادی نداشته باشیم شاید نتوانیم خریدی داشته باشیم.

اما این در صورت داشتن یک مشاور املاک مناسب امکان پذیر است چرا که این فرد تمامی اطلاعات لازم را دارا می باشد تا بهترین زمان و موقعیت را برای شما شناسایی نماید تا انتخابی خوب را داشته باشید. ما به شما کمک خواهیم کرد که انتخاب درستی داشته باشید. یکی از مواردی که به شما کمک می کند استفاده از مشاور املاک معتبر برای انجام کارهایتان است. ویلا دنیز با مشاوران مسلط بر منطقه و با تجربه خود، آماده ارائه خدمت به شما عزیزان است.

 

 این ویلا جنگلی  به صورت فلت ساخته شده است. فلت در لغت به معنای همکف و هم سطح شناخته می‌شود و در مبحث ساختمان سازی به قسمتی از طبقه ساختمان که از دیگر طبقات ارتفاع کمتری دارد فلت گفته می‌شود. معمولا به خانه هایی که با اختلاف سطح حداقل یک متر از زمین ساخته می شوند. و در مجموع بدون اختلاف سطح هستند، به آن ویلا همکف و یا ویلا فلت می گویند.که مناسب برای افراد مسن می باشد. یا افرادی که قادر به بالا رفتن از پله های زیاد نیستند.

 

این ویلا به صورت نماسنگ می باشد. ویلا نماسنگ  چند مزیت عمده دارد؛ اول آنکه یک پوشش کامل، با دوام و زیبا را برای کل بنا به وجود می‌آورد که استحکام آن را به همراه دارد تا بنا را از رطوبت بی امان و شدید شمال کشور محفوظ بدارد. به عنوان مزیت دوم، زیباتر شدن ویلا را باعث می‌شود مشتریان نسبت به خرید این چنین بنا هایی بیشتر گرایش پیدا کنند؛ بنابراین پروژه‌‌ هایی که با این سبک ساخته شده‌اند در مدت کوتاه‌تری به فروش می‌رسند.

 

 


محدوده آدرس: ونوش

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

ویلاهای مشابه