صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / فروش ویلا دوبلکس نماسنگ ارزان قیمت در چمستان

فروش ویلا دوبلکس نماسنگ ارزان قیمت در چمستان

721

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

قیمت
4،000،000،000 تومان
نقد و اقساط
کد ملک 20019
زمین
350 متر مربع
بنا
220 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1400
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

فروش ویلا دوبلکس نماسنگ ارزان قیمت در چمستان

 

مشخصات و امکانات کلی این ویلا جنگلی در چمستان:

بنای دوبلکس

جنگلی

350 متر زمین

۲۲۰ متر بنا

خواب مستر

تراس با ویوی جنگل

قطعه ۱

اب برق گاز

سند دار

کف سرامیک

سقف کناف و نورپردازی و آسمان مجازی

کاغذ دیواری

کابینت ممبران و کمد مدرن نصب شده

شیرآلات نصب شده

حیاط سازی شده

نما رومی

قیمت ویلاهای چمستان باعث شده است خریداران بسیاری به سمت خرید ویلا در چمستان روی بیاورند. افراد ساکن تهران با مقایسه قیمت ویلا در مناطق خوش و آب و هوای تهران و قیمت ویلا در چمستان، متوجه شده‌اند که خرید ویلا در چمستان چقدر می‌تواند صرفه اقتصادی به همراه داشته باشد.

در مناطق مختلف چمستان از جمله سعادت آباد، میرنا، ایرکا، انگتارود، باریکا، افراده و ورازده، ساخت ویلا به صورت قانونی و مجاز انجام می‌شود و خریداران بسیاری پس از بازدید از ملک‌ها، تمایلشان به خرید را نشان داده‌اند؛ به عبارت دیگر می‌توان گفت بهترین منطقه چمستان برای خرید ویلا مناطق نام برده شده هستند. همچنین، مسیرهای مختلفی برای رسیدن به شهر چمستان وجود دارد که شما هر دفعه بر اساس موقعیت جغرافیایی خود در تهران با برنامه ریزی سفری که دارید یکی از این راه ها جاده هراز یا جاده چالوس را امتحان می کنید. به دلیل اینکه حین  این سفر از بین کوه‌ها، جنگل‌ها و مناطق سرسبز عبور خواهید کرد، اصلا خسته نخواهید شد. که این موضوع یکی از مزایای مهم و بزرگ خرید ویلا در چمستان می باشد.

همه این عوامل باعث شده است تا منطقه چمستان دارای پتانسیل بالای سرمایه گذاری شود. و پیش بینی می شود بعدها قیمت ملک های این منطقه مانند رامسر، نوشهر و.. شود.

از آنجائی که آب و هوای شمال کشور دارای رطوبت بسیار بالای می باشد، و به طور عادی از عمر مفید وسایل و بناهای شمال کم می شود. لذا در ساخت ویلا در شمال باید از متریال های استفاده شود که از رطوبت بی امان شمال حفظ شود و خرابی کمتری به بار بیاورد. در این زمینه مهندسین ساخت ویلا در شمال از متریال سنگ استفاده می کنند. زیرا سنگ مقام ترین نوع مواد ساختمانی در برابر رطوبت می باشد. شما با خرید این ویلا نماسنگ می توانید خیالتان را از بابت رطوبت و نم زدگی وسایلتان راحت کنید.

برای مشاهده ویلاهای نماسنگ در سایت ویلا دنیز، کلیک کنید.

 

داشتن آب و برق و گاز از امکانات طبیعی و اولیه یک خانه می باشد، طوریکه بدون این 3 مورد مهم امکان زندگی در یک خانه وجود ندارد. این ویلا تمامی انشعابات نصب شده و قابل بهره برداری می باشد و نیازی نیست شما بعد از خرید این ویلا دوبلکس به دنبال نصب این انشعابات بروید.


 

 

تیم مشاورین املاک ویلا دنیز، مفتخر است که پس از سال ها فعالیت در زمینه خرید و فروش ویلا و زمین در شمال، بتواند رضایت مشتریان گرامی خود را جلب نماید. مشاوران ماهر و متخصص ما آماده ارائه مشاوره رایگان به شما متقاضیان محترم خرید ویلا در شمال می باشند.

برای مشاوره می توانید به پر کردن فرم مشاوره اقدام کنید و یا از گفت و گوی آنلاین با مشاوران ما که در پایین صفحه سایت، قرار دارد؛ استفاده کنید، همچنین می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر به قسمت تماس با ما مراجعه کنید.

 


محدوده آدرس:

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

ویلاهای مشابه