صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نوشهر / خرید ویلا مدرن نوساز شهرکی در نوشهر

خرید ویلا مدرن نوساز شهرکی در نوشهر

671

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

قیمت
5،500،000،000 تومان
نقد و اقساط
کد ملک 20025
زمین
400 متر مربع
بنا
300 متر مربع
طبقه
2
اتاق
4
سال ساخت
1400
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا مدرن نوساز شهرکی در نوشهر


مشخصات و امکانات کلی این ویلا جنگلی:

نزدیک شهر

شهرکی قدیمی

نزدیک جاده

دو دستگاه

مدرن نوساز

با استخر و روف گاردن

چهارخوابه

سند و مدارک کامل

دید دریا و جنگل

400 متر زمین

 300 متر بنا

کف سرامیک

کمد و کابینت نصب

دارای شومینه

نمای داخلی مدرن

سقف کناف و نورپردازی

لوکس و لاکچری

 

 

نما مدرن برای ویلا از جمله سبک‌های پرکاربرد امروزی برای طراحی انواع ویلاهای شخصی است. اغلب عناصر جدید نما مدرن برای ویلا از نظر متریال دارای استحکام بالایی هستند که در نهایت به استحکام بنا نیز کمک خواهند نمود. این مواد که با تکنولوژی‌های تازه آمیخته‌اند، عایق خوبی برای انرژی هستند که در معماری سبز، بسیار کاربرد دارند و از هدر رفتن انرژی ویلا در شمال جلوگیری می‌کنند.

به علاوه، این عناصر از نظر زمان اجرا نیز سریع‌تر از نماهای سنتی به شمار می‌روند و اجرای نما مدرن برای ویلا می‌تواند در زمان و هزینه ساخت ویلا نیز صرفه‌جویی کند و نیروی کار و دردسر کمتری هنگام اجرا داشته باشد.

نکته دیگر درباره مزیت اجرای نما مدرن برای ویلا این است که وزن کلی ساختمان را نیز کاهش می‌دهد. اغلب متریال‌های تازه، وزن کمتری دارند و با مقدار کمتری از بتن و سیمان، استحکام و دوام بیشتر را برای شما به ارمغان خواهند آورد.

 

 

این ویلا دوبلکس در کنار خوش ساخت بودن، نورپردازی چشمگیر، اتاق خواب های مستر و لابی هایی با تراس و پنجره های قدی و... دارای روف گاردن در طبقه اخر می باشد. روف ‌گاردن در ساده‌ترین تعریف ممکن به معنای سقفی سبز به مکانی گفته می شود، که فضای سبز آن در ارتفاع ساخته شده باشد. یعنی ایجاد فضایی برای بستر کشت گیاه آن هم در ارتفاعی بالاتر از سطح زمین است. روف گاردن ها عایق‌های محکمی در برابر سرما و گرما هستند. به طوری که در ابتدای فصل سرما ممکن است حتی نیازی به استفاده از وسایل گرمایشی نداشته باشید و در فصل گرما بالعکس. یکی از مهم‌ترین لطف‌هایی که یک سقف سبز در حق ساختمان شما به خرج می‌دهد این است که  برخلاف سقف‌های سنتی که از قیر و ایزوگام های ساده ساخته می‌شدند، روف گاردن‌ها با جذب گرمای خورشید به جای بازتاب دادن آن، به صورت یک عایق طبیعی برای ساختمان‌ها عمل می کنند و در نتیجه هزینه‌های انرژی را تا حد زیادی کم می‌کنند.

 

 

ویلای فروشی فوق در این لوکیشن عالی دارای مدارک و اسناد رسمی مانند؛ سند شش دانگ و تک برگ و عرصه و اعیان، دارای مجوز ساخت، پایان کار، نصب امتیازات کنتور آب و برق و گاز و.... از عوامل مهم برای فروش ویلا سند دار در شمال محسوب می شود، که این ویلای دوبلکس چنین امتیازاتی را دریافت نموده است.


 

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد این ویلا با کد 20025 و بازدید از آن به بخش تماس با ما سایت ویلا دنیز مراجعه نمائید. یا بر روی دکمه مشاوره رایگان در پایین صفحه سمت راست کلیک نمائید.


محدوده آدرس:

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

ویلاهای مشابه