صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نوشهر / خرید ویلا دوبلکس ارزان با دید دریا در نوشهر

خرید ویلا دوبلکس ارزان با دید دریا در نوشهر

666

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

قیمت
5،000،000،000 تومان
نقد و اقساط
کد ملک 20027
زمین
300 متر مربع
بنا
340 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1400
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا دوبلکس ارزان با دید دریا در نوشهر

 

مشخصات و امکانات کلی این ویلا جنگلی:

منطقه سیسنگان

ویلای نوساز نزدیک جنگل

دید دریا

داخل مجتمع

300 متر زمین

340 متر بنا

سه خواب

با روف گاردن

 

منطقه  سی سنگان به عنوان یکی از مناطق جنگلی و ساحلی نوشهر شناخته میشود که زیر دامنه جنگل قرار داشته و از طرفی دیگر به دلیل قرار گیری در ارتفاعات چشم انداز کامل دریا توسط ساکنین میسر است.

ویلا دوبلکس که امروز قصد بررسی آنرا داریم در یکی از مجموعه های منطقه سی سنگان بنا شده است که دارای ۳۰۰ متر زمین و 340 متر بنا میباشد.

این ویلا داخل شهرک بوده، که این مجموعه شهرکی دارای نگهبانی دائمی بوده و تمامی قسمت ها توسط دوربین مداربسته مورد پوشش قرار گرفته است. حیاط سازی این ویلا بسیار چشم نواز است و از گل های زینتی و درختچه های لاوسون بخوبی در این فضا استفاده شده است همچنین فضای پارک ۳ ماشین برای این ویلا در نظر گرفته شده است.

به محض وارد شدن به سالن با دو قسمت چپ و راست سالن پذیرایی روبرو میشویم که در سمت راست فضای آشپزخانه با کابینت های ام دی اف قرار گرفته اند و در سمت چپ راه پله ای را مشاهده میکنیم که مارا به طبقه فوقانی هدایت میکنند.

 

این ویلا به طور کلی دارای  ۳ خواب مستر هستند در طبقه دوم قرار دارند همچنین این اتاق ها دارای تراس نشیمن بزرگی هستند که چشم انداز جنگل را براحتی میسر میکنند. به علت قرار گیری ۳ اتاق خواب در طبقه دوم ما از داشتن لابی بزرگ معذور  هستیم ولی یکی از نکات مهم طبقه دوم داشتن یک تراس نشیمن بزرگ است که توسط پله های آهنی شما را به یک روف بزرگ با چشم انداز دریا و جنگل متصل میکند. روف ‌گاردن در ساده‌ترین تعریف ممکن به معنای سقفی سبز به مکانی گفته می شود، که فضای سبز آن در ارتفاع ساخته شده باشد. یعنی ایجاد فضایی برای بستر کشت گیاه آن هم در ارتفاعی بالاتر از سطح زمین است. روف گاردن ها عایق‌های محکمی در برابر سرما و گرما هستند. به طوری که در ابتدای فصل سرما ممکن است حتی نیازی به استفاده از وسایل گرمایشی نداشته باشید و در فصل گرما بالعکس. یکی از مهم‌ترین لطف‌هایی که یک سقف سبز در حق ساختمان شما به خرج می‌دهد این است که  برخلاف سقف‌های سنتی که از قیر و ایزوگام های ساده ساخته می‌شدند، روف گاردن‌ها با جذب گرمای خورشید به جای بازتاب دادن آن، به صورت یک عایق طبیعی برای ساختمان‌ها عمل می کنند و در نتیجه هزینه‌های انرژی را تا حد زیادی کم می‌کنند.

 


 

 اگر به دنبال اطلاعات بیشتری از این ویلا  با کد 20027 از جمله شرایط فروش آن، هستید یا قصد بازدید یا خرید دیگر ویلاهای لاکچری در منطقه سی سنگان را دارید؛ می توانید از طریق قسمت تماس با ما، به مشاوران و متخصصان حرفه ای املاک ویلا دنیز ارتباط برقرار کنید. همچنین در پایین صفحه بر روی مشاوره رایگان کلیک کنید تا به صورت آنلاین به مشاوران ارتباط پیدا کنید.


محدوده آدرس: سی سنگان

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

ویلاهای مشابه