صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نوشهر / فروش ویلا نوساز شهرکی ارزان در سی سنگان

فروش ویلا نوساز شهرکی ارزان در سی سنگان

1141

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

قیمت
5،000،000،000 تومان
نقد و اقساط
کد ملک 20028
زمین
300 متر مربع
بنا
380 متر مربع
طبقه
3
اتاق
3
سال ساخت
1400
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

فروش ویلا نوساز شهرکی ارزان در سی سنگان

 

مشخصات و امکانات کلی این ویلا جنگلی:

واقع منطقه سیسنگان

ویلای نوساز نزدیک جنگل

دید دریا

داخل مجتمع

300 متر زمین

380 متر بنا

سه خواب

با روف گاردن

نما مدرن

 

فرض کنید درون ساختمانی هستید با پنجره‌هایی تمام قد، جایی که مقابل چشمانتان جنگل‌های سبز قد علم کرده‌اند و بوته‌های زغال اخته خودنمایی می‌کنند، آن‌جا که درختان سیب فضا را پر کرده و پرواز پرندگان زیبایی را کامل ساخته اند.
پیرامون یک ویلای دنج در شمال صحبت می‌کنیم همان‌جا که زیبایی با آرامش عجین شده و سکوت و صدای موج دریا در هم تنیده شده است. همه دوست داریم غرق در چنین آرامشی شویم.

زمانی که از خرید ویلای شمال صحبت می‌کنیم قاعدتا باید گوشه چشمی هم به کیفیت و نوع متریال استفاده شده در ساخت آن داشته باشیم و بپذیریم که در کنار ظاهری به اصطلاح شیک، کیفیتی درخور هم مهم است. بسیار مهم است که ویلای شمال بر اساس جدیدترین مصالح و با کمک گرفتن از به روزترین و مقاوم‌ترین متریال‌ها ساخته شده باشد. خوب می‌دانیم یک ویلای کلاسیک و قدیمی سال‌ها از ساختش گذشته و انتظار مقاومت بالا از آن منطقی و معقول نیست. خرید ویلای لوکس، شما را از این که در مکانی زندگی می‌کنید که ایمن است و محکم، بادوام است و مانا خاطرجمع خواهد کرد. به عقیده ما ویلای لوکس بهترین انتخاب است برای آن‌ها که بر اهمیت روش ساخت ویلا واقفند و استفاده از متدهای استاندارد در احداث ویلای شمال را امری خطیر می‌پندارند.

امروزه می‌کوشند ویلا ساحلی و ویلا جنگلی را بسازند در حالی که هم اقلیم و رطوبت شمال را در نظر گرفته‌اند هم فاکتورهایی چون زیبایی ویلا را مورد توجه قرار داده اند. به بیان بهتر ویلای لوکس کاملا مطابق با شرایط جوی شمال ساخته می‌شود؛ بدون آنکه مغایر با دیگر اصول باشد و به نما و جلوه ویلا آسیبی برساند.
به عنوان مثال از شیشه‌هایی لوکس و چوب‌هایی بی‌همتا در ساخت استفاده می‌کنند و آن‌ها را چنان به کار می‌گیرند که ویلای شمال زیبایی و دوام بالایی داشته باشد.

اگر ویلای شمال در ذهن شما هم راه پله‌های گرد تمام چوب، پنجره‌هایی بزرگ و در مجموع دکوراسیون داخلی ویلا، جذاب و چشمگیر است، بی‌تردید خرید این ویلا لاکچری بهترین انتخاب برایتان خواهد بود. با افزایش تمرکز طراحان بر نمای داخلی ویلا و ایمان به این‌که هیچ چیز همچون یک فضا سازی متفاوت در قسمت داخلی ویلا نمی‌تواند آرامش را به ارمغان بیاورد شاهد رونمایی از ویلاهایی با دیزاین داخلی شیک‌تر و شکیل‌تر هستیم.

 


 سروران گرامی همراهان املاک ویلا دنیز؛ اگر شما  قصد خرید ویلا فلت جنگلی در شمال کشور و همچنین خرید هر گونه ویلای ارزان قیمت در شمال را دارید، کافیست با تیم ما تماس بگیرید. تیم توانمند املاک ویلا دنیز ارائه ی خدمات به همه ی شما سروران می باشدهمچنین جهت مشاوره، دکمه ی ثبت در خواست مشاوره را که در قسمت راست همین صفحه قابل مشاهده است، کلیک کنید. مشاوران و کارشناسان توانمند و کوشای املاک ویلا دنیز در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

 


محدوده آدرس:

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

ویلاهای مشابه