صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / رویان / فروش ویلا دوبلکس ارزان با موقعیت عالی در رویان

فروش ویلا دوبلکس ارزان با موقعیت عالی در رویان

865

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

قیمت
4،900،000،000 تومان
نقد و اقساط
کد ملک 20029
زمین
400 متر مربع
بنا
250 متر مربع
طبقه
2
اتاق
4
سال ساخت
1400
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

فروش ویلا دوبلکس ارزان با موقعیت عالی در رویان

 

مشخصات و امکانات کلی این ویلا ساحلی:

چهار دستگاه ویلا

داخل مجتمع

نزدیک دریا و جاده اصلی

دسترسی عالی

نزدیک به مراکز خرید رستوران و‌ کافی شاپ

هر ویلا حدود 400 متر زمین و 250 متر بنا

مدارک‌ کامل

 

این ویلا در منطقه رویان در نزدیکی دریا و جاده اصلی واقع شده است و همانطور که در عکس های گذاشته شده، مشاهده می کنید از  چهار طرف به اطراف ویو جنگل و دریا و مراکز تفریحی و رفاهی را دارد و شما هر زمان از سال به ویلایتان برای استراحت و تفریح می روید می توانید سرسبزی و آرامش آنرا از نزدیک لمس کنید. همچنین این ویلا در شهرکی واقع شده است که دارای امنیت بسیار بالایی می باشد و شما در زمان عدم حضورتان در ویلا خیالتان را راحت می کند. و همچنین به امکانات رفاهی و تفریحی اطراف دسترسی سریع و ساده ای دارد.

 برای دیدن سایر ویلا در منطقه رویان، کلیک کنید.

 

مدراک کلی این ویلا اعم از سند، جواز ساخت، پایان کار و.. کامل می باشد. برای اینکه شما خریدی امن و مطمئن و بدون هیچ دردسری را در شمال داشته باشید، باید دست به خرید ویلا سند دار بزنید.  سند شش دانگ و تک برگ کامل ترین و معتبرترین نوع سند می باشد. سند شش دانگ می تواند به صورت سند تک برگ و یا سند دفترچه ای یا همان منگوله دار باشد.  سند دفترچه ای هم در هنگام انتقال سند و یا قبل آن هم می تواند به سند تک برگ تبدیل شود. سند شش دانگ به مالکیت تمام و کمال اشاره دارد؛ به عبارتی زمانی که نام سند شش دانگ مطرح می‌شود، مقصود سندی است که تماما به نام یک شخص می‌باشد و فرد دیگری در مالکیت آن ملک، شریک نیست. واژه شش دانگ به معنای شش جهت است و این گونه برداشت می‌شود که تمام جهات یک ملک از شمال و جنوب تا غرب و شرق و بالا و پایین ملک را در بر می‌گیرد و فرد دیگری در این ملک سهم و نقشی ندارد.

 

داشتن آب و برق و گاز از امکانات طبیعی و اولیه یک خانه می باشد، طوریکه بدون این 3 مورد مهم امکان زندگی در یک خانه وجود ندارد. این ویلا تمامی انشعابات نصب شده و قابل بهره برداری می باشد و نیازی نیست شما بعد از خرید ویلا به دنبال نصب این انشعابات بروید.


 اگر از این ویلا  با کد 20029 خوشتان آمده و می خواهید اطلاعات بیشتری از این ویلا از جمله شرایط فروش آن، بدست آورید؛ می توانید از طریق قسمت تماس با ما، به مشاوران و متخصصان حرفه ای املاک ویلا دنیز ارتباط برقرار کنید. همچنین در پایین صفحه بر روی مشاوره رایگان کلیک کنید تا به صورت آنلاین به مشاوران ارتباط پیدا کنید.

 


محدوده آدرس:

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

ویلاهای مشابه