صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نوشهر / خرید ویلا دوبلکس جنگلی در نوشهر

خرید ویلا دوبلکس جنگلی در نوشهر

602

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

قیمت
7،500،000،000 تومان
نصف مبلغ قرارداد نقد، الباقی اقساطی
کد ملک 20528
زمین
380 متر مربع
بنا
220 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1399
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا دوبلکس جنگلی در نوشهر           

با سلام و درود فراوان خدمت شما همراهان محترم ویلا دنیز، امیدوارم همیشه سالم و سلامت در کنار خانواده محترمتان باشید.

امروز در خدمت شما هستیم با معرفی یک دستگاه ویلا دوبلکس جنگلی در منطقه خوش آب و هوای استان مازندران، در منطقه نوشهر؛ اگر شما همراهان محترم ویلا دنیز، قصد خرید ویلا در نوشهر را دارید، ما را تا انتهای این آگهی با نگاه گرم و صمیمیتان همراهی کنید.


ویژگی خرید ویلا جنگلی
این روزها خرید ویلا در مناطق خوش آب و هوا به دلیل متعددی بسیار مرسوم شده است؛ افراد بسیاری از نقاط مختلف کشور به سمت نوایی شمالی سفر می کنند و تمایل دارند سرمایه ای که در دست دارند، اقدام به خرید ویلا کنند و از این آزادی که در این بخش از کشور با خود به همراه دارد، نهایت استفاده را کنند.
با وجود جنگل های بکر و زیبا در شمال کشور و داشتن آب و هوایی، افراد زیادی هستند، که می‌خواهند از طبیعت زیبای جنگل های انبوه شمال لذت ببرند و تمایل دارند در این مناطق، اقدام به خرید ویلا جنگلی کنند.


طراحی ساخت این ویلا به صورت دوبلکس می باشد، ویلا دوبلکس در شمال یکی از گزینه های محبوب و پرطرفدار برای خرید ویلا است؛ ویلاهای دوبلکس معماری چشم‌نواز و منحصر به فردی دارند؛ این ویلاها از نمای بیرونی قابل تشخیص هستند، که به صورت دو طبقه دیده می‌شوند، اما در واقعیت در طراحی داخلی از طریق یک پلکان در دو طبقه مجزا شده است، افراد زیادی این در موزه اقدام به خرید ویلا دوبلکس می کنند.

فاصله این ویلا با جنگل، کمتر از 5 دقیقه است، و ویوی بسیار عالی به سمت جنگل را دارد؛ و فاصله این ویلای دوبلکس با دریا زیر 7 دقیقه است، یعنی شما در کمترین زمان می توانید، از طبیعت زیبا و دلنشین لذت ببرید.

این ویلا دارای 380 متر زمین و 220 متر بنای دوبلکس می باشد، که در این ویلا سه خواب تعبیه شده است که یک خواب آن مستر می باشد؛ حیاط سازی این ویلا و درختکاری آن جذابیت خاصی به این ویلا داده است، و شما با دیدن این طبیعت و زیبایی بی نظیر، آرامش درونی را احساس خواهید کرد.

یکی از مسئله های مهم برای خرید ویلا در شمال این است که، اسناد و مدارک ویلا تکمیل باشد و خریداران، یک ویلای شسته روفته را خریداری کنند، و هیچ مشکلی در این بابت نداشته باشند.

این ویلا به صورت شهرکی است، و شما با خرید ویلا شهرکی هیچ نگرانی بابت امنیت ویلا نخواهید داشت؛ اگر شما از آن دسته افرادی هستید که فقط روزهای خاصی از سال را به ویلای خود می آیید، این ویلا، پیشنهاد ما به شماست.

 

از اینکه ما را تا اینجای این آگهی همراهی کردید، از شما عزیزان و هموطنان گرامی سپاسگذاریم.

برای اطلاعات بیشتر می توانید از طریق درخواست مشاوره، که در سمت راست هر آگهی قرار دارد، با مشاورین تحصیل کرده ویلا دنیز ارتباط برقرار کنید؛ و برای ارتباط با ما می توانید از طریق تماس با ما، از مشاورین ما مشاوره رایگان بگیرید.

 


محدوده آدرس:

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

  • کد ملک: 20528
درخواست مشاوره
09106180328
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه