صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نور / خرید ویلا دوبلکس نمامدرن جنگلی در شمال

خرید ویلا دوبلکس نمامدرن جنگلی در شمال

604

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

قیمت
6،500،000،000 تومان
توافقی
کد ملک 20532
زمین
500 متر مربع
بنا
280 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1400
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا دوبلکس نمامدرن جنگلی در شمال

سلام عرض می کنم خدمت شما همراهان عزیز و محترم ویلا دنیز، امیدوارم همیشه سالم و سلامت در کنار خانواده محترمتان در این روزهای سرد پاییز باشید.

امروز در خدمت شما هستیم با معرفی یک دستگاه ویلا دوبلکس نمامدرن جنگلی سنددار در منطقه برند استان مازندران، در شهر زیبا و مسافر خیز نور؛ اگر مایل به خرید ویلا در نور، و مشاهده یک ویلا جذاب و لاکچری را مشاهده کنید، ما را تا انتهای این آگهی با نگاه گرم و صمیمیتان همراهی کنید.

همان طور که در بالا عرض کردم، این ویلا در شهر زیبای نور بنا شده است؛ نور در بین شهر های نوشهر و ایزدشهر و چمستان قرار دارد، و جزو شهر های مسافر خیز و ساحلی حساب می آید، و سالانه مسافران زیادی برای تفریحات و خوشگذرانی به این شهر سفر می کنند؛ این شهر با داشتن آب و هوای بکر و لذت بخش، باعث شده است که، مسافران زیادی به این شهر سفر کنند و  باعث رشد اقتصادی این شهر بشوند؛ در این شهر ویلا های بسیار زیبا و لاکچری، با طرح های بروز ساخته شده است.

 طراحی ساخت این ویلا به صورت دوبلکس می باشد؛ وقتی صحبت از ویلا دوبلکس به میان می آید، یعنی صحبت از یکی از محبوب ترین و مورد پسند ترین نوع ویلاها می کنیم؛ بیشتر افراد ترجیح می دهند، ویلای شخصیشان یک ویلای دوبلکس باشد یا به عبارت خودمتنی تری یک ویلا مرتفع باشد که به آن ها فرصت بیشتری برای لذت بردن از مناظر اطاف را می دهد، یا اگر قصد سفری کوتاه به شمال برای استراحت و تفریح و آرامش را دارند، دلشان می خواهد یک ویلای دوبلکس اجاره کنند که به منظره دلخواهشان اشراف داشته باشند. اگر شما عزیزان قصد خرید ویلا دوبلکس را دارید، این ویلا لاکچری را به شما پیشنهاد می دهیم.

این ویلا دارای 500 متر زمین و 280 متر بنای دوبلکس می باشد، که در این ویلا 3 خواب تعبیه شده است؛ و برای راحتی شما عزیزان در هر یک از خواب های آن از مستر استفاده شده است؛ همانطور که در عکس ها مشاهده کردید، حیاط سازی و گل کاری در حیاط این ویلا جذابیت و زیبایی خاصی را به ویلا بخشییده است.

یکی از مهم ترین مواردی که توجه خریداران را به سوی خود کشانده است، سند داشتن ویلا است؛ اسناد و مدارک ویلا کاملا تکمیل است و دارای مجوز و پروانه ساخت است؛ شما با خرید ویلا سنددار صاحب یک ویلا مطمئنه می شوید، و خیال خود را از یک خرید مطمئن آسوده می کنید.

اگر می خواهید ویلایی را که می خرید از امنیت بالایی برخوردار باشد و خیالتان از این بابت آسوده باشد، ما به شما خرید ویلا شهرکی را پیشنهاد می کنیم؛ چون خرید ویلا شهرکی باعث می شود، تا امنیت ویلا شما چندین برابر شود؛ این ویلا در شهرک برند، با نگهبانی 24 ساعته و دوربین مداربسته می باشد.

 

از اینکه سایت ویلا دنیز را برای خرید ویلا انتخاب کردید، از شما کمال تشکر را دارم.

برای اطلاعات بیشتر می توانید از طریق درخواست مشاوره، که در سمت راست هر آگهی قرار دارد، از مشاورین ما کمک بگیرید؛ و برای ارتباط با ما می توانید از طریق بخش تماس با ما، از مشاورین تحصیل کرده ویلا دنیز مشاوره رایگان بگیرید.  

 


محدوده آدرس:

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

  • کد ملک: 20532
درخواست مشاوره
09106180328
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه