صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نوشهر / خرید ویلا تریبلکس استخردار در شمال

خرید ویلا تریبلکس استخردار در شمال

667

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

قیمت
14،000،000،000 تومان
نصف مبلغ قرارداد نقد، الباقی به صورت اقساطی
کد ملک 20564
زمین
420 متر مربع
بنا
450 متر مربع
طبقه
3
اتاق
4
سال ساخت
1400
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا تریبلکس استخردار در شمال

سلام عرض می کنم خدمت شما همراهان محترم ویلا دنیز، امیدوارم همیشه سالم و سلامت در اولین روز فصل زمستان در کنار خانواده محترمتان باشید.

امروز در خدمت شما هستیم با معرفی یک دستگاه ویلا تریبلکس استخردار در شمال کشور؛ اگر شما عزیزان قصد خرید ویلا در شمال را دارید، ما را تا انتهای این آگهی با نگاه گرم و صمیمیتان همراهی کنید.

شمال ایران به دلیل دارا بودن طبیعت سرسبز و آب و هوای خوش همواره به عنوان یکی از گزینه‌های مسافرت در میان مردم قرار داشته است، به همین سبب افراد زیادی ترجیح می‌دهند در شمال کشور به علت داشتن طبیعت بکر و توریست پذیر بودند و امکاناتی که دارد سرمایه گذاری کنند و به سود خوبی برسند؛ این ویلا لاکچری در شهر برند نوشهر قرار دارد و نوشهر یکی از شهرهای جنگلی و ساحلی می باشد.

ویلاهای جنگلی ویلا هایی با منظره زیبا هستند، که در کوهپایه ها و در زمین های جنگلی بنا می‌شوند، که این زمین های جنگلی در داخل بافت مسکونی قرار دارند، و برای ساخت و ساز هیچ مشکلی ندارند و خریداران می‌توانند به راحتی جواز ساخت و پروانه ساخت بگیرند؛ اگر شما عزیزان هم قصد خرید ویلا جنگلی را دارید، پیشنهاد ما به شما این ویلا برند و لاکچری می باشد.

 طراحی ساخت این ویلا به صورت تریبلکس یا همان سه طبقه است؛ این نوع ویلا دارای ویو آزاد و چشم انداز بسیار عالی می باشد و فضای بسیار زیادی دارد، و این نوع ویلا ها مخاطبان زیادی دارد و افراد بسیاری به دنبال ویلاهای دوبلکس و تریبلکس می‌باشند؛ همچنین اگر شما هم قصد خرید ویلا تریبلکس را دارید این ویلا پیشنهاد ما به شما عزیزان می باشد.

این ویلا مدرن شهرکی، دارای ۴۲۰ متر زمین و ۴۵۰ متر بنای تریبلکس می باشد، که در این بنا چهار خواب تعبیه شده است، که در هر یک از خواب های آن برای راحتی شما عزیزان از مستر استفاده شده است، همچنین حیاط سازی این ویلا جذابیت را دو چندان کرده است.

یکی از مزایای خوب این ویلا، شهرکی بودن آن است، یعنی شما با خرید ویلا شهرکی هیچ نگرانی بابت امنیت ویلا نخواهید داشت، و به راحتی می‌توانید ویلای خود را ترک کنید؛ این شهرک دارای نگهبانی ۲۴ ساعتی و دوربین های مدار بسته می باشد.

امروزه افراد زیادی به دنبال خرید ویلا سنددار هستند، تا خیالشان بابت اسناد و مدارک ویلا راحت باشد و بدون استرس و دغدغه ویلا را خریداری کنند.

یکی از مزایای عالی برای خرید این ویلا شرایط پرداخت آن است، یعنی شما با پرداخت یک سوم مبلغ قرارداد به صورت نقد، و الباقی به صورت اقساطی، می توانید این ویلا را خریداری کنید، و با خرید ویلا اقساطی، صاحب ویلا در شمال شوید.

از اینکه سایت ویلا دنیل را برای خرید ویلا در شمال انتخاب کرده اید، از شما سپاسگزاریم برای مشاهده ویلاهای مشابه، یعنی خرید ویلا تریبلکس روی متن رنگ شده کلیک کنید. 

 

برای اطلاعات بیشتر می توانید از طریق درخواست مشاوره که در سمت راست هر آگهی قرار دارد، با مشاورین ما به صورت آنلاین در ارتباط باشید؛ و برای ارتباط با ما می توانید از طریق بخش تماس با ما، با مشاورین ویلا دنیز ارتباط برقرار کنید.

 

 


محدوده آدرس:

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

  • کد ملک: 20564
درخواست مشاوره
09106180328
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه