صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نور / خرید ویلا دوبلکس جنگلی در نور

خرید ویلا دوبلکس جنگلی در نور

504

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

قیمت
4،000،000،000 تومان
نصف مبلغ قرارداد نقد الباقی به صورت اقساطی
کد ملک 20601
زمین
300 متر مربع
بنا
430 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1400
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا دوبلکس جنگلی در نور

 

با سلام خدمت همراهان عزیز ویلا دنیز، امیدوارم حالتون خوب باشه، در این آگهی قصد داریم، به شما عزیزان یک ویلای منحصر به فرد را معرفی کنیم، قطعا این ویلای دوبلکس، یکی از لاکچری ترین ویلا در شمال می باشد، پس اگر قصد خرید ویلا لاکچری در شمال دارید، ما را تا انتهای این آگهی همراهی کنید.

 

خرید ویلا لاکچری 

زمانی یک ویلا، جزو ویلاهای لاکچری و لوکس محسوب می شود، که دارای امکاناتی همچون؛ استخر، متراژ زیر بنای استاندارد، متریال متفاوت، روف گاردن، آلاچیق، اتاق خواب های مستر و... باشد، لازم به ذکر می باشد، این ویلای دوبلکس، از تمامی ویژگی های که به آن اشاره شده است، برخوردار می باشد، پس بازدید از این ویلای ارزنده را از دست ندهید، و اگر بخواهیم از امکانات دیگر این ویلا اشاره کنیم می توانیم به؛

 مساحت زمین: 300 متر
 مساحت زیربنا: 430 متر
 سه خواب مستر با کمد دیواری
 سند تک برگ، جواز ساخت
 استخر روباز داخل حیاط
 روف گاردن با ویوی کوه و جنگل
 مدرن و نوساز با متریال خوب
 آلاچیق و باربیکیو در روف
حیاط سازی زیبا

و.... اشاره نمود، همانطور که از تصاویر موجود، می توانید مشاهده کنید، این ویلا به صورت مدرن دیزاین شده است، شما با خرید ویلا در نور در درجه اول شما صاحب یک ویلای دوبلکس زیبا خواهید شد، که می توانید لحظات خوبی در کنار خانواده ی خود در آن سپری کنید.

این ویلا دوبلکس نماسنگ در منطقه برند نور، دارای جواز ساخت و سند تک برگ است که میتوانید، یک معامله مطمئن را در شمال انجام دهید، خرید ویلا سند دار در شمال برای آن دسته عزیزانی که به دنبال ویلایی قانونی و مطمئن هستند، می تواند گزینه ی مناسبی باشد.

بدون شک، اولین چیزی که در یک ویلا نظر هر شخصی را به خودش جلب می کند، نمای ساختمان است، این ویلای لاکچری دارای نمای مدرن و متفاوت می باشد، که توجه ی هر ببینده را به خود جلب می نمایید، محوطه سازی این ویلا به صورت مدرن و به روز می باشد، که شما میتوانید از محوطه ی ویلای خود، نهایت لذت را ببرید.

برای مشاهده و خرید ویلا استخر دار در شمال روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

همچنین این ویلا در منطقه ی جنگلی و سرسبز نور، قرار گرفته است، با خرید ویلا در نور به راحتی می توانید، به مناطق گردشگری و تفریحی شمال دسترسی داشته باشید، و لازم به ذکر بوده، این ویلای ارزنده علاوه بر این آپشن و زیبایی ها، دارای 3 اتاق خواب، با طراحی داخلی مدرن می باشد، که با کاغذ دیواری، آیینه کاری، کف سرامیک، آشپزخانه ایی مدرن با امکانات عالی و... اکازیون دیزاین شده است، از تصاویر موجود در این آگهی، می توانید تمامی مشخصات و امکانات این ویلا را مشاهده کنید.

 

 


 


شما برای گرفتن هر گونه مشاوره، برای خرید ویلا در نور، اعم از؛ ویلا جنگلی، ویلا دوبلکس و... می توانید به مشاوران حرفه ای و متخصص مجموعه ویلا دنیز مراجعه نمایید، جهت کسب اطلاعات بیشتر برای مشاوره رایگان به بخش تماس با ما مراجعه نمایید.


محدوده آدرس:

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

  • کد ملک: 20601
درخواست مشاوره
09106180328
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه