صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / خرید ویلا سند دار جنگلی در چمستان

خرید ویلا سند دار جنگلی در چمستان

537

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

قیمت
5،000،000،000 تومان
یک سوم مبلغ قرارداد نقد، الباقی به صورت اقساطی
کد ملک 20603
زمین
350 متر مربع
بنا
270 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1400
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا سند دار جنگلی در چمستان

 

با سلام خدمت همراهان عزیز ویلا دنیز، امیدوارم حالتون خوب باشه، اگر شما به دنبال خرید ویلا در شمال هستید، قطعا با یک تیر، دو نشان خواهید زد، در واقع یک سرمایه گذاری هوشمند را انجام می دهید، و همچنین در زیباترین منطقه در کشور، سکونت خواهید کرد، در ادامه قصد داریم، به شما عزیزان یک دستگاه ویلای ارزنده را در سعادت آباد را معرفی کنیم.

 

مشخصات این ویلای ارزنده در منطقه برند سعادت آباد


مساحت زمین: 350 متر مربع

مساحت ویلا: 270 متر مربع

سه خواب مستر با کمد دیواری

سند تک برگ و جواز ساخت

روف گاردن با ویوی کوه و جنگل

نوساز کلید نخورده

 شهرکی با نگهبانی ۲۴ ساعته

دوبلکس

و....

ویژگی های ذکر شده جزئی از امکانات این ویلای جنگلی می باشد، در ادامه به صورت مفصل به معرفی این ویلای نوساز می پردازیم.

این ویلا به صورت دوبلکس طراحی شده است، ابعاد زمین آن به طور کلی 350 متر مربع بوده و در آن بنایی با متراژ  270 متری واقع شده است، تعداد اتاق خواب های موجود در این ویلا 3 اتاق خواب بوده، که برای راحتی شما عزیزان، به صورت مستر طراحی شده است، و تمامی اتاق ها دارای امکانات کامل، همچون کمد دیواری، پنجره های دوجداره و... می باشد و باید بدانید که، از لحاظ طراحی داخلی، این ویلا از امکاناتی همچون؛ کف سرامیک، پنجره های دوجداره، سقف کناف، نور پردازی، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، تاسیسات سرمایی و گرمایی کامل اعم از؛ کولر اسپلیت، گرمایش از کف، شوفاژ و روف گاردن و... می باشد، و امنیت ساختمان، توسط دوربین های مدار بسته و درب ضد سرقت تامین می شود، اگر قصد خرید ویلا سند دار در شمال دارید، می توانید این ویلای ارزنده را یک گزینه ی مناسب برای خرید می باشد.

این ویلای نوساز در سال 1400 توسط مهندسین مجرب با بهترین متریال طراحی و ساخته شده است.

این ویلای جنگلی، به مساحت 270 متر با بنای دوبلکس با 3 اتاق خواب در زمینی، به مساحت 350 متر بنا شده است، در نتیجه دارای حیاط بزرگی می باشد، که با درختان و گل و گیاهان زینتی، دیزاین شده است، که فضای دلنشینی به وجود آورده است، شما با خرید مبلمان، می توانید دکوراسیون شیکی در محوطه ی این ویلا به وجود آورید، و برای مطالعه و خوردن قهوه و... به محوطه ی ویلای خود مراجعه کرده و نهایت لذت را ببرید.

برای مشاهده و خرید ویلا در چمستان روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

امنیت این ویلا و منطقه ی مورد نظر بسیار بالا می باشد، زیرا این ویلا در شهرکی برند با نگهبانی 24 ساعته قرار دارد، خرید ویلا در شهرک، قطعا برای آن دسته از عزیزانی که امنیت منطقه در الویت برایشان قرار دارد، گزینه ی مناسبی برای خرید می باشد.

 جهت بازدید و خرید و همچنین برای دریافت مشاوره رایگان از تیم حرفه ای ویلا دنیز، کافیست دکمه ثبت در خواست مشاوره را که در سمت راست همین صفحه قرار دارد، کلیک کنید، یا به بخش تماس با ما مراجعه نمائید تا مشاوران حرفه ای و مجرب در اسرع وقت به درخواست شما رسیدگی کنند.


محدوده آدرس:

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

  • کد ملک: 20603
درخواست مشاوره
09106180328
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه