صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نور / خرید ویلا فلت جنگلی در شمال

خرید ویلا فلت جنگلی در شمال

604

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

قیمت
2،400،000،000 تومان
یک سوم مبلغ قرارداد نقد، الباقی به صورت اقساطی
کد ملک 20604
زمین
310 متر مربع
بنا
120 متر مربع
طبقه
1
اتاق
2
سال ساخت
1400
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

 خرید ویلا فلت جنگلی در شمال

سلامی گرم و صمیمی خدمت شما همراهان عزیز و محترم ویلا دنیز، امیدوارم همیشه سالم و سلامت در کنار خانواده محترمتان  باشد.

امروز در خدمت شما هستیم با معرفی یک دستگاه ویلا فلت یا همان همکف، در شهر زیبا و ساحلی، جنگلی، نور؛ اگر شما عزیزان قصد خرید ویلا در شمال را دارید، ما به شما پیشنهاد می دهیم، که در این شهر ویلا مدنظر خود را انتخاب کنید.

همانطور که گفتم این ویلا در منطقه برند و ساحلی شهر نور قرار دارد؛ نور، به عنوان یکی از خوش آب و هوا ترین شهرستان های شمالی ایران، همه ساله در فصل های بهار و تابستان مسافران زیادی را پذیرا می باشد؛ با توجه به اینکه این شهر جزو شهرهای ساحلی این منطقه به شمار می رود، بسیاری از افراد مایلند تا یک اقامتگاه دائمی برای خود و خانواده شان در این شهر داشته باشند؛ از این رو ویلا های بسیاری در انواع مختلف و با قیمت های متنوع در این شهرستان، در شهرک های ویلایی و محافظت شده ساخته شده‌اند، تا در صورتی که افراد به دنبال خرید ویلا در نور هستند بتوانند به بهترین نحو و در کمترین زمان نسبت به خرید ویلا مورد نظر خود اقدام نمایند.

طراحی ساخت این ویلا به صورت فلت یا همکف می باشد؛ امروزه شاید اکثراً کلمه همکف را شنیده باشیم، در واقع ویلاهایی که با اختلاف سطح حداقل یک متراز زمین ساخته می‌شوند و به طور کلی بدون اختلاف سطح گذر هستند، ویلا همکف میگویند؛ این نوع ویلا برای افرادی که تقریبا سن نسبتاً بالایی دارند، مناسب است برای اینکه پله های زیادی در این نوع ویلا به کار نرفته است است و رفت و آمد برای افراد مسن راحت تر است؛ این ویلا برای کسانی که قصد خرید ویلا فلت را دارند، می تواند گزینه مناسبی باشد.

این ویلای مدرن دارای ۳۱۰ متر زمین و ۱۲۰ متر بنای فلت می باشد که در این بنا دو خواب تعبیر شده است که در یک خواب آن از مستر استفاده شده است؛ انشعابات این ویلا از جمله آب برق و گاز هر کدام به صورت کنتور های مجزا از هم بر روی ویلا نصب می باشد و آماده بهره برداری برای شما عزیزان است؛ فاصله این ویلا تا به دریا کمتر از ۱۵ دقیقه می باشد و شما به راحتی و فاصله زمانی کم می توانید به دریا بروید.

یکی از مهمترین ویژگی های این ویلا سند دار بودن است یعنی شما با خرید ویلا سنددار هیچ نگرانی بابت اسناد و مدارک ویلا نخواهید داشت.

این ویلای فلت نما و مدرن در یک شهرک برند با نگهبانی ۲۴ ساعته و دوربین های مدار بسته می باشد و در صورتی که شما عزیزان دست خرید ویلا شهرکی را دارید پیشنهاد ما به شما این ویلای لاکچری می باشد.

 

از اینکه سایت ویلا دنیز را برای خرید ویلا انتخاب کرده‌اید از شما عزیزان و هموطنان گرامی سپاسگزاریم.

برای اطلاعات بیشتر می توانید از طریق درخواست مشاوره که در سمت راسته هر آگهی قرار دارد از مشاورین ما به صورت رایگان مشاوره بگیرید و همچنین برای ارتباط با ما میتوانید از طریق بخش تماس با ما، با مشاورین ویلادر نیز ارتباط برقرار کنید


محدوده آدرس:

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

  • کد ملک: 20604
درخواست مشاوره
09106180328
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه