صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / رویان / خرید ویلا تریبلکس اسخردار در شمال

خرید ویلا تریبلکس اسخردار در شمال

572

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

قیمت
7،000،000،000 تومان
نصف مبلغ قرارداد نقد، الباقی به صورت اقساطی
کد ملک 20607
زمین
300 متر مربع
بنا
400 متر مربع
طبقه
3
اتاق
4
سال ساخت
1400
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا تریبلکس اسخردار در شمال

با سلام و درود فراوان خدمت شما همراهان عزیز و همیشگی سایت ویل دنیز، امیدوارم همیشه سالم و سلامت در کنار خانواده محترمتان باشید، و امیدوارم ویلا موذد نظر خود را در سایت ما با ویلاهای متنوع پیدا کنید.

امروز در خدمت شما هستیم با معرفی یک دستگاه ویلا تریبلکس جنگلی در شهر زیبای رویان؛ اگر شما عزیزان و همراهان گرامی قصد خریدویلا در شمال را دارید، ما را تا انتهای این آگهی با نگاه گرم و صمیمیتان همراهی کنید.

همانطور که گفتم طراحی ساخت این ویلا به صورت تریبلکس نما مدرن می باشد؛ ویلا دوبلکس و تریبلکس در شمال کشور یکی از پر فروش ترین و پر مخاطب ترین ویلاها می باشد؛ دلیل محبوبیت این دو نوع ویلا به خاطر فضای زیادی که دارد و زیبایی خاصی که دارد، بیشتر در جلوی دید خر یداران است، و شما با خرید ویلا تریبلکس می توانید به راحتی از تمام مناظر اطراف لذت ببرید و خاطرات خوب و دل نشینی به جای بگذارید.

این ویلا لاکچری و مدرن در منطقه برند رویان قرار دارد؛ شهر رویان در همسایگی شهر نور و نوشهر قرار دارد و جزو شهر های توریستی و مسافر خیز است، و این توریست پذیر بودن باعث شده است تا درآمد در این شهر افزایش پیدا کند. اگر به خرید ویلا در رویان فکر می کنید، باید بدانید که یکی از زیباترین شهرهای شمال کشور به خصوص استان مازندران رویان می باشد؛ نزدیک بودن به دریا و جنگل از یک طرف و ارزان بودن زمین و ویلا در این منطقه از طرف دیگر، باعث شده تا این شهر زیبای مازندران جزو یکی از اصلی ترین اهداف افراد برای خرید ویلا جنگلی باشد.

این ویلا لاکچری دارای 300 متر زمین و 400 متر بنای تریبلکس می باشد، که در این بنا 4 خواب تعبیه شده است و در 3 خواب آن از مستر استفاده شده است؛ انشعابات این ویلا از جمله آب، برق و گاز، هر کدام به صورت کنتورهای مجزا از هم نصب می باشد و آماده بهره برداری برای شما عزیزان می باشد. در طبقه سوم ویلا یک روف گاردن زیبا قرار دارد که شما می توانید از طبیعت اطراف خود نهایت لذت را ببرید و خاطره های فوق العاده زیبا را بسازید.

یکی از ویژگی های این ویلا سنددار بودن آن است و شما بعد از خرید ویلا سنددار، هیچ نگرانی بابت اسناد و مدارک ویلا نخواهید داشت، و با خیالی راحت می توانید ویلا را خریداری کنید.

آیا شما قصد خرید ویلا دارید؟! ما به شما خرید ویلا شهرکی را پیشنهاد می دهیم؛ به دلیل اینکه ویلا شما در امنیت کامل قرار دارد، و شما هیچ نگرانی نخواهید داشت، بلکه این ویلا دارای نگهانی 24 ساعته و دوربین مداربسته می باشد.

 

از اینکه سایت ویلا دنیز را برای خرید ویلا در شمال انتخاب کرده اید، از شما عزیزان سپاسگزاریم.

برای اطلاعات بیشتر می توانید از طریق در خواست مشاوره که در سمت راست هر آگهی قرار دارد، با مشاورین ما به صورت رایگان مشاوره بگیرند؛ و برای ارتباط با ما می توانید از طریق بخش تماس با ما، با مشاورین ما ارتبالط برقرار کنید.


محدوده آدرس:

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

  • کد ملک: 20607
درخواست مشاوره
09106180328
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه