صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نور / خرید ویلا نیم پیلوت جنگلی در شمال

خرید ویلا نیم پیلوت جنگلی در شمال

601

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

قیمت
2،500،000،000 تومان
نصف مبلغ قرارداد نقد الباقی به صورت اقساطی
کد ملک 20608
زمین
270 متر مربع
بنا
170 متر مربع
طبقه
1
اتاق
3
سال ساخت
1400
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا نیم پیلوت جنگلی در شمال

سلام عرض می کنم خدمت شما همراهان عزیز و محترم ویلا دنیز، امیدوارم همیشه سالم و سلامت در کنار خانواده محترمتان، این روزهای سرد زمستانی را سپری کنید.

امروز در خدمت شما هستیم با معرفی یک دستگاه ویلا نیم پیلوت نمامدرن در شهر جنگلی و زیبای نور؛ اگر شما عزیزان قصد خرید ویلا در شمال را دارید، ما به شما هموطنان گرامی این ویلا لاکچری و مدرن را پیشنهاد می دهیم.

همانطور که عرض کردم این ویلا در شهر زیبا و دلنشین نور قرار دارد و شهر نور، یک شهر جنگلی و مسافر خیز به حساب می آید؛ شهرستان نور با تمام ویژگی ها و جاذبه های گردشگری خود که در میان کوهها و جنگلها قرارگرفته نامش برگرفته از رودخانه نور که از کوههای البرز سرچشمه می‌گیرد، می باشد؛ این شهر در دوران گذشته که نام سالده داشته و بخشی از شهرستان آمل بوده است کسانی که قصد خرید ویلا در نور را دارند پیشنهاد می دهیم این ویلا را از نزدیک مشاهده کنند

فاصله و مسیرهای دسترسی از تهران تا شهرستان نور:

۱) مسیر جاده چالوس

این مسیر کوتاه ترین مسیر و زیباترین مسیر می باشد فاصله نور از مرکز تهران در این مسیر ۲۱۲ کیلومتر می باشد و فاصله زمانی حدود ۴ ساعت را می‌طلبد، و این سرور زمانی در روزهای مختلف سال و ساعات مختلف روز تغییر می کند؛ بعد از اینکه وارد شهر چالوس شده اید به سمت نوشهر رویان حرکت می کنید، و در نهایت به شهرستان نور می رسید.

۲) مسیر جاده هراز

این مسیر که منتهی به شهر آمل می باشد، نسبت به مسیر قبلی طولانی تر است و بعضی افراد بسته به شرایط و موقعیت مکانی این مسیر را انتخاب می‌کنند؛ این مسیر به طول ۲۳۷ کیلومتر است و فاصله زمانی ۴ ساعت و بیست دقیقه راه را می طلبد؛ در این مسیر بعد از اینکه به شهر آمل رسیده اید وارد کمربندی امامزاده عبدالله می‌شوید و از آنجا وارد کمربندی آمل، نور می شویم و در نهایت به مقصد خود می رسید.

 طراحی این ویلا به صورت نیم پیلوت می باشد؛ ویژگی ویلا نیم پیلوت بسیار منحصر به فرد است به نحوی که اغلب افراد ترجیح می‌دهند به جای پرداخت هزینه هنگفت بابت خرید ویلا دوبلکس، آنرا به ویلای نیم پیلوت اختصاص دهند اگر شما عزیزان هم نصب خرید ویلا نیم پیلوت را دارید ما به شما این ویلای زیبا را پیشنهاد می دهید.

این ویلا نما مدرن دارای ۲۷۰ متر زمین و ۱۷۰ متر بنای نیم پیلوت میباشد که در این بنا سه خواب تعبیه شده و در هر یک از قاب های آن از مستر استفاده شده است انشعابات این ویلا از جمله آب، برق و گاز، هر کدام به صورت کنتور های مجزا از هم نصب می باشد و آماده بهره‌ برداری برای شما عزیزان می باشد.

امروزه بیشتر افراد به دنبال خرید ویلا سنددار هستند، تا خیال شان در رابطه با اسناد مدارک ویلا راحت باشد.

یکی از ویژگی های مهم این ویلا شهرک ای بودن آن است؛ یعنی شما با خرید ویلا شهرکی هیچ نگرانی بابت امنیت ویلا نخواهید داشت؛ این شهرک دارای نگهبانی ۲۴ ساعته و دوربین های مدار بسته می باشد.

 

از این که سایت ویلا دنیز را برای خرید ویلا انتخاب کرده‌اید، از شما عزیزان سپاسگزاریم.

برای اطلاعات بیشتر می توانید از طریق درخواست مشاوره که در سمت راست هر آگهی قرار دارد، از مشاورین ما به صورت رایگان مشاوره بگیرید؛ و برای ارتباط با ما می توانید از طریق بخش تماس با ما، با مشاورین ویلا دنیز ارتباط برقرار کنید.


محدوده آدرس:

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

  • کد ملک: 20608
درخواست مشاوره
09106180328
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه