صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نور / خرید ویلا نیم پیلوت جنگلی در شمال

خرید ویلا نیم پیلوت جنگلی در شمال

605

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

قیمت
2،200،000،000 تومان
نصف مبلغ قرارداد نقد، الباقی به صورت اقساطی
کد ملک 20610
زمین
300 متر مربع
بنا
170 متر مربع
طبقه
1
اتاق
3
سال ساخت
1400
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا نیم پیلوت جنگلی در شمال

سلام عرض می کنم خدمت شما همراهان محترم و همیشگی سایت ویلا دنیز، امیدوارم همیشه سالم و سلامت در کنار خانواده محترمتان در این روزهای اول فصل زمستان باشید.

امروز در خدمت شما هستیم با معرفی یک دستگاه ویلا نیم پیلوت در یک منطقه جنگلی و برند شهر نور؛ اگر شما عزیزان قصد خرید ویلا نیم پیلوت را دارید ما را تا انتهای این آگهی با نگاه گرم و صمیمی تان را همراهی کنید.

همانطور که عرض کردم طراحی ساخت این ویلا به صورت نیم پیلوت می باشد؛ شاید برای شما سوال باشد که نیم پیلوت چه نوع ویلایی است؟ منظور از نیم پیلوت، نیم طبقه است، تصورکنید نیم طبقه به ویلای فلت خود بیافزایید (کافیست کمی اختلاف سطح ایجاد کنیم و کمی بالاتر از طبقه اول ویلا به ساخت نیم طبقه اهتمام ورزیم)، در این صورت خروجی نیم‌پیلوت نام می‌گیرد؛ عموما نیم طبقه صرف اتاق خواب، انباری و یا پارکینگ می شود؛ هرچند سلیقه‌ای است و می‌تواند بسته به نیاز کاربر جایش را به موارد دیگری ببخشد.

همانطور که در ابتدا عرض کردم، این ویلا در شهر زیبای نور بنا شده است؛ خرید ویلا در نور، یکی از بهترین گزینه هایی است که اکثر مشتریان ویلاهای شمال به دنبال آن هستند، مهمترین دلیل این امر هم آن است که قیمت ویلاهای شهر نور در مازندران منصفانه تر و ارزانتر است؛ اگرچه ویلاهای لاکچری هم در این شهر پیدا می‌شود، اما نور به داشتن طبیعت زیبا و ویلاهای ارزان تر شهرت دارد؛ برای کسانی که به فکر سرمایه گذاری مناسب در شمال هستند اما پول ذخیره کمتری دارند، خرید ویلا ارزان در نور را پیشنهاد می دهیم؛ شهر نور جایی در غرب استان مازندران قرار دارد، این شهر به منطقه چمستان بسیار نزدیک است و این عامل باعث می‌شود از نظر آب و هوا و زیبایی های طبیعت بکر، بی همتا باشد؛ چه چیزی بهتر از این که با خرید ویلا در نور در نزدیکی این طبیعت زندگی کنید؟!

این ویلا لاکچری، دارای ۳۰۰ متر زمین و ۱۷۰ متر بنای نیم پیلوت می باشد که در این بنا سه خوابه تعبیه شده که هر سه خواب آن از مستر استفاده شده است؛ انشعابات ویلا از جمله آب، برق و گاز هر کدام به صورت کنتور های مجزا از هم نصب می باشد و این ویلا به صورت نیم فول یعنی نیم مبله به شما تحویل داده می شود؛ دسترسی این ویلا تا به جنگل و دریا کمتر از ۱۰ دقیقه الی ۱۵ دقیقه می باشد و شما به راحتی می توانید به مکان های تفریحی و رفاهی بروید.

یکی از مهمترین مزایای این ویلا داشتن سند تک برگ می باشد، یعنی شما ویلایی را که خریداری می‌کنید اسناد و مدارک آن کامل می باشد و اگر شما عزیزان قصد خرید ویلا سنددار را دارید ما به شما این ویلا را پیشنهاد می دهد.

دیگر مزایای این ویلا مسئله ی شهرکی بودن آن است و شما با خرید ویلا شهرکی هیچ نگرانی بابت امنیت ویلان نخواهید داشت و به راحتی می توانید ویلای خود را ترک کنید و به بیرون برویم این شهر که دارای نگهبانی ۲۴ ساعته و دوربین های مدار بسته می باشد.

 

از اینکه سایت ویلا دنیز را برای خرید ویلا در شمال انتخاب کردید از شما عزیزان سپاسگزاریم.

برای اطلاعات بیشتر می توانید از طریق درخواست مشاوره که در سمت راست هر آگهی قرار دارد با مشاورین ما به صورت آنلاین مشاوره بگیرید و برای ارتباط با ما می توانید از طریق بخش تماس با ما، با مشاورین ویلا دنیز ارتباط برقرار کنیم.


محدوده آدرس:

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

  • کد ملک: 20610
درخواست مشاوره
09106180328
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه