صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / خرید ویلا دوبلکس استخردار در شمال

خرید ویلا دوبلکس استخردار در شمال

557

مشاور کارشناس شاه حسینی

** 09199916799

قیمت
7،500،000،000 تومان
چهار فقره چک هفت ماهه
کد ملک 20941
زمین
350 متر مربع
بنا
400 متر مربع
طبقه
2
اتاق
4
سال ساخت
1400
انشعابات
آب, برق, گاز, تلفن

شرایط فروش

معاوضه معاوضه با خودرو

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

 خرید ویلا دوبلکس استخردار در شمال

 

با سلام خدمت شما همراهان عزیز ویلا دنیز، باید بدانید که، یکی از مناطق محبوب و چشمگیر، برای خرید ویلا در این روز‌ها، چمستان سرسبز و توریستی می باشد، یکی از ویژگی های عالی چمستان، دسترسی سریع به جنگل و دریا می باشد، که باعث شده تا سازنده های بسیاری، این منطقه را برای ساخت شهرک و ویلا انتخاب کنند، این ویلایی که امروز قصد معرفی آن را به شما عزیزان داریم، ویلایی در سازه ی دوبلکس با بهترین امکانات می باشد، با ما همراه باشید تا با این ویلای ارزنده بیشتر آشنا شوید.

 این ویلا شهرکی که دارای امنیت بالا با نگهبانی 24 ساعته می باشد، دارای سند شش دانگ و سایر مجوزات قانونی از جمله پروانه ساخت پایان کار  و... می باشد، که خیال شما را بابت امن بودن معامله ی خرید این ویلا در چمستان، راحت می کند، همچنین 

خرید ویلا سند دار دغدغه ی اکثر افراد می باشد، زیرا خرید ویلا سند دار در شمال، یک خرید مطمئن را برای شما به ارمغان می آورد.

این ویلا مناسب افرادی است، که به دنبال خرید ویلا استخر دار و یا روف گاردن هستند، می باشد، زیرا این ویلا دارای استخری در حیاط با بهترین موقعیت در ویلا و همچنین روف گاردنی که به چشم انداز زیبای شمال دسترسی دارد، می باشد، قطعا این ویلا بهترین ویلا در چمستان محسوب می شود.

همانطور که از تصاویر موجود، می توانید مشاهده کنید، این ویلا به صورت مدرن و فوق العاده لاکچری دیزاین شده است، کف سرامیک، پنجره های دوجداره قدی، کابینت های مدرن، راه پله های چوبی با نرده های آهنی، لوستر های مدرن و درخشان، کاغذ دیواری با بهترین کیفیت و... جزئی از امکانات و تجهیزات این ساختمان می باشد، این ویلا جزو ویلاهای لوکس در چمستان محسوب می شود، چنانچه به دنبال خرید ویلا لاکچری در شمال هستید، ما به شما این ویلای مدرن و لاکچری را پیشنهاد می دهیم.

همانطور که در متن فوق به آن اشاره است، این ویلا در سازه ی دوبلکس می باشد، که هر طبقه ی آن به صورت جداگانه با امکاناتی همچون آشپزخانه، سرویس بهداشتی، کابینت های مدرن و... دیزاین شده اند، همچنین این ویلا دارای 350 متر زمین می باشد، و دارای 400 متر زیر بنا بوده است، که در این بنا 4 اتاق خواب، به صورت مستر طراحی شده است، و در اتاق خواب کمد دیواری، نصب شده است، و حتی انشعابات این ویلا از جمله آب، برق و گاز نصب شده، و هر کدام دارای کنتور جداگانه است.

زمانی که شما جزو افرادی هستید، که به منطقه ی، جنگلی علاقه مند هستید، خرید ویلا در چمستان می‌ تواند یک پیشنهاد بی نظیر برای شما عزیزان به حساب آید، ویلا های موجود در چمستان به دلیل دارا بودن کیفیت ساخت بی نظیر، و امکانات فوق العاده، شرایط فروش عالی و... چشم هر خریدار را به خود جلب می نماید، از این رو در صورتی که شما نیز، قصد خرید ویلا در شمال را دارید، می توانید از مشاورین ویلا دنیز به صورت رایگان مشاوره بگیرید، و برای تماس با مجموعه ی دنیز به بخش تماس با ما مراجعه کنید.


محدوده آدرس:

مشاور کارشناس شاه حسینی

** 09199916799

  • کد ملک: 20941
درخواست مشاوره
09199916799
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه