صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / خرید ویلا فلت استخر دار در شمال

خرید ویلا فلت استخر دار در شمال

590

مشاور کارشناس شاه حسینی

** 09199916799

قیمت
2،500،000،000 تومان
چهار فقره چک هشت ماهه
کد ملک 20943
زمین
250 متر مربع
بنا
160 متر مربع
طبقه
1
اتاق
2
سال ساخت
1400
انشعابات
آب, برق, گاز, تلفن

شرایط فروش

نوع ملک

استخردار داخلی

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا فلت استخر دار در شمال

 

با سلام و عرض خسته نباشید، خدمت شما همراهان عزیز ویلا دنیز، امیدوارم حال دلتون خوب باشد، امروز می خواهیم با معرفی یک دستگاه ویلای فلت مدرن در شمال کشور در خدمت شما باشیم، اگر قصد خرید ویلا مدرن را در شمال دارید، ما با همراه باشید.

 

خرید ویلا فلت

همانطور که در متن فوق به آن اشاره شده است، این ویلا در سازه ی فلت و به صورت مدرن طراحی و ساخته شده است، در واقع ویلای فلت، به ویلاهایی که با اختلاف سطح کم، از زمین ساخته می شوند،  همکف و یا فلت می گویند، ویلاهای فلت اغلب از قیمت پایین تری برخوردار می باشند، و ممکن است تصور کنید ویلاهای فلت، یک ویلای قدیمی و بدون امکانات خاص هستند، این تصور کاملا اشتباه می باشد، همانطور که از تصاویر موجود، مشخص است، این ویلا به صورت مدرن طراحی شده است، نمای این ساختمان ترکیبی از سنگ و شیشه می باشد، که توجه هر ببینده را به خود جلب می نمایید، پیشنهاد مشاوران حرفه ای ویلا دنیز به شما خریداران بازدید از این ویلا در چمستان  می باشد.

باید بدانید که، ویلا شهرکی از مزایای خوبی برخوردار می باشد، یکی از مزایای مهم آن، می تواند از امنیت بالایی برخوردار باشد، ویلاها در شهرک، دارای نگهبانی ۲۴ ساعته می باشد، و هر گونه رفت و آمدی با نظارت نگهبان شهرک، بررسی می شود، خرید ویلا شهرکی برای کسانی که زمان های کمتری، به شمال سفر می کنند، بسیار گزینه مناسبی است، و همچنین این ویلای جنگلی، در یکی از شهرک های چمستان، با بهترین امکانات قرار گرفته است.

برای اطلاعات بیشتر کافیست به بخش درباره ما مراجعه کنید.

امروزه ویلاهای جنگلی، به علت مزایا و برخوردار بودن از قیمت مناسب، بسیار مورد توجه قرار گرفته اند، و خریداران زیادی اقدام به خرید این نوع ویلاها در شمال می کنند، ویلاهای جنگلی، برای آن دسته از عزیزانی که به محیط جنگلی، سرسبز و کوهپایه ایی علاقمند، هستند گزینه ی مناسبی می باشد، همچنین اسناد و مدارک این ویلا کامل می باشد، پس با خیال آسوده می توانید اقدام به خرید ویلا جنگلی در چمستان نمایید.

برای مشاهده و خرید ویلا سند دار در شمال روی لینک مشخص شده کلیک کنید. 

متراژ کل زمین این ویلای جنگلی 250 متر مربع می باشد، که 160 متر آن را زیر بنای ویلا تشکیل داده است، دارای 2 اتاق خواب، با بهترین امکانات، حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، استخر 4 فصل، دوربین مداربسته، درب ریموت دار، کف سرامیک، کابینت های سفید و مشکی، کاغذ دیواری، نمای مدرن، محوطه سازی شیک و... جزئی از امکانات این ویلای فلت در چمستان می باشد، همچنین تمامی انشعابات آب، برق و گاز ویلا متصل و آماده بهره برداری می باشد.

برای مشاهده و خرید ویلا استخر دار در شمال، کافیست روی لینک مشخص شده کلیک کنید، تا سایر ویلاهای استخر دار در سایت معتبر دنیز ویلا مشاهده کنید.

برای دریافت مشاوره رایگان کافیست فرم در خواست مشاوره که در سمت راست همین صفحه قرار دارد کلیک کنید، تا مشاوران مجرب ویلا دنیز در اسرع وقت به درخواست شما عزیزان رسیدگی کنند، و برای تماس و ارتباط بیشتر کافیست به بخش تماس با ما مراجعه نمایید.


محدوده آدرس:

مشاور کارشناس شاه حسینی

** 09199916799

  • کد ملک: 20943
درخواست مشاوره
09199916799
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه