صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / فروش ویلا دوبلکس ارزنده در شمال

فروش ویلا دوبلکس ارزنده در شمال

508

مشاور کارشناس شاه حسینی

** 09199916799

قیمت
2،800،000،000 تومان
چهار فقره چک 8ماهه
کد ملک 20955
زمین
280 متر مربع
بنا
180 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1400
انشعابات
آب, برق, گاز, تلفن

شرایط فروش

معاوضه خودرو

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

فروش ویلا دوبلکس ارزنده در شمال

 

با سلام خدمت همراهان گرامی سایت ویلا دنیز؛

در این آگهی قصد معرفی ویلا مدرن با بنای دوبلکس، به متراژ 180 متر مربع، در زمینی به مساحت 280 متر، واقع در لوکیشن جنگلی با ویو شالیزار و جنگل، را به شما خریداران عزیز داریم، اگر قصد خرید ویلا دوبلکس را در چمستان، با ما همراه باشید.

 

مشخصات این ویلای دوبلکس در چمستان؛

 دوبلکس 

280 متر زمين 

180 متر بنا

3 خواب به صورت مستر

پروانه ساخت 

نوساز

انشعابات نصب و آماده بهره برداری

تاسیسات سرمایی و گرمایی کامل

شهرکی با امنیت بالا

و...

ویژگی های ذکر شده جزئی از امکانات این ویلای جنگلی می باشد، در ادامه به صورت مفصل به معرفی این ویلای نوساز می پردازیم.

این ویلا به صورت نما مدرن است، که با سنگ و پنجره های قدی دیزاین شده است، که نمای ساختمان، توجه هر ببینده را به خود جلب می نمایید، این ویلا دوبلکس نماسنگ در منطقه برند چمستان، دارای جواز ساخت و سند تک برگ است که میتوانید، یک معامله مطمئن را در شمال انجام دهید، خرید ویلا سند دار در شمال برای آن دسته عزیزانی که به دنبال ویلایی قانونی و مطمئن هستند، می تواند گزینه ی مناسبی باشد، همانطور که به آن اشاره شده است، سند آن به صورت تک برگ می باشد، که شما می توانید بعد از معامله اقدام به انتقال مالکیت نمایید.

نمای این ساختمان از سنگ می باشد، که مقاومت خوبی در برابر شرایط جوی شمال دارد، که امروزه مورد توجه اکثر سازندگان قرار گرفته است، که اغلب، از سنگ برای کیفیت بالای آن، برای نمای ساختمان استفاده می کنند.

این ویلا به صورت دوبلکس با بهترین متریال طراحی شده است، ابعاد زمین آن به طور کلی 280 متر مربع بوده و در آن بنایی با متراژ  180 متری واقع شده است، تعداد اتاق خواب های موجود در این ویلا 3 اتاق خواب بوده، که برای راحتی شما عزیزان، به صورت مستر طراحی شده است، و تمامی اتاق ها دارای امکانات کامل، همچون کمد دیواری، پنجره های دوجداره و... می باشد و باید بدانید که، از لحاظ طراحی داخلی، این ویلا از امکاناتی همچون؛ کف سرامیک، پنجره های دوجداره، سقف کناف، نور پردازی، کابینت ممبران سفید، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، تاسیسات سرمایی و گرمایی کامل اعم از؛ کولر اسپلیت، گرمایش از کف، شوفاژ و... می باشد، و امنیت ساختمان، توسط دوربین های مدار بسته و درب ضد سرقت تامین می شود، شما با خرید این ویلا دیگر نیاز به تهیه هیچ گونه امکانات اولیه نمی باشد، کافیست فقط با مبلمان، تخت، تابلو و فرش و دیگر وسایل های که باید برای طراحی ویلا استفاده کنید، تهیه کنید.

باید بیان داشت که، یکی دیگر از ویژگی های این ویلای جنگلی، شهرکی بودن آن است؛ شما با خرید ویلا شهرکی، امنیت ویلا خود را تضمین کرده اید، همچنین شما عزیزان، برای اطلاعات بیشتر می توانید از طریق درخواست مشاوره که در سمت راست هر آگهی قرار دارد، با مشاورین ما به صورت آنلاین مشاوره بگیرید؛ و برای ارتباط با ما می توانید از طریق بخش تماس با ما، با مشاورین مجرب ویلا دنیز ارتباط برقرار کنید.


محدوده آدرس:

مشاور کارشناس شاه حسینی

** 09199916799

  • کد ملک: 20955
درخواست مشاوره
09199916799
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه