صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / فروش ویلا دوبلکس نما مدرن در شمال

فروش ویلا دوبلکس نما مدرن در شمال

521

مشاور کارشناس شاه حسینی

** 09199916799

قیمت
3،600،000،000 تومان
شش فقره چک هشت ماهه
کد ملک 20958
زمین
250 متر مربع
بنا
180 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1400
انشعابات
آب, برق, گاز, تلفن

شرایط فروش

معاوضه باخودرو

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

فروش ویلا دوبلکس نما مدرن در شمال

 

با سلام خدمت شما همراهان عزیز و محترم ویلا دنیز، امیدوارم همیشه سالم و سلامت در کنار خانواده محترم تان باشید.

خرید ویلا جنگلی در چمستان، یک انتخاب بسیار مناسب برای خریداران واقعی ویلا در شمال می باشد، اگر می خواهید صاحب یکی از ویلاهای مجلل در شمال شوید، و به دنبال آرامش و مکانی برای گذراندن تعطیلات و آخر هفته های خود هستید، قطعا این ویلا گزینه عالی برای انتخاب می باشد، با ما همراه باشید، تا با این ویلای نوساز در شمال بیشتر آشنا شوید.

 

این ویلای جنگلی دارای ۲50 متر زمین و 180 متر بنای دوبلکس می‌ باشد، که در این بنا 3 خواب تعبیه شده است، که برای راحتی شما عزیزان که هر یک از خواب ها، به صورت مستر طراحی شده اند، محوطه ی این ویلا به صورت مدرن و زیبا طراحی شده است، که توجه ی همه ی افراد را به خود جلب نموده است، همچنین لازم به ذکر می باشد، انشعابات این ویلا از جمله؛ آب، برق، گاز و تلفن می باشد، که هر کدام به صورت کنتور های مجزا از هم نصب می باشد و آماده بهره برداری برای شما عزیزان می باشد.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ما را کلیک کنید.

 

یکی از ویژگی‌ های عالی، این ویلا شهرکی بودن آن است، یعنی شما با خرید ویلا شهرکی هیچ نگرانی بابت امنیت ویلا نخواهید داشت و به راحتی می توانید ویلای خود را ترک کنید و به بیرون بروید، این شهرک خصوصی دارای نگهبانی ۲۴ ساعته و دوربین های مدار بسته می باشد، که امنیت ویلا را دوچندان می‌ کند.

شرایط پرداخت مبلغ این ویلا، منحصر به فرد می باشد، یعنی شما با خرید ویلا اقساطی نصف مبلغ قرارداد را به صورت نقد و الباقی را به صورت اقساط بدون بهره در واقع با شش فقره چک هشت ماهه می توانید پرداخت کنید.

 

برای مشاهده و خرید ویلا نماسنگ کافیست روی لینک مشخص شده کلیک کنید، این ویلا علاوه بر امکانات گفته شده، دارای تراسی رو به طبیعت چمستان می باشد، که می توانید نهایت لذت را می توانید از این طبیعت زیبای شمال ببرید.

 

از دیگر ویژگی های این ویلای جنگلی نوساز، استفاده از متریال لوکس و به روز در ساخت این ویلا می باشد، برای نمای داخلی ویلا از کاغذ دیواری، کف سرامیک، سقف کناف، نورپردازی، راه پله های استیل، پنجره های دوجداره و... استفاده شده است، که این عوامل، آیتمی تاثیرگذار بر ذهن خریدار می باشد، پیشنهاد ما به شما بازدید از این ویلای ارزنده می باشد.

 

برای مشاهده و خرید ویلا دوبلکس کافیست روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

 

قبل از خرید ویلا در شمال باید امکانات ویلا و خواسته های خود را بررسی نمائید، و از همه مهم تر باید،؛ اسناد و مدارک، لوکیشن ویلا، قانونی بودن ساخت ویلا و... را استعلام بگیرید، و شما عزیزان می توانید، برای دریافت مشاوره کافیست فرم در خواست مشاوره که در سمت راست همین صفحه قرار دارد، کلیک نمائید، همچنین و برای تماس کافیست روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

این ویلای لوکس را بخاطر بسپارید، بهترین ها را برایتان آرزومندیم.


محدوده آدرس:

مشاور کارشناس شاه حسینی

** 09199916799

  • کد ملک: 20958
درخواست مشاوره
09199916799
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه