صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / فروش ویلا نیم پیلوت جنگلی در شمال

فروش ویلا نیم پیلوت جنگلی در شمال

533

مشاور کارشناس شاه حسینی

** 09199916799

قیمت
2،100،000،000 تومان
سه فقره چک شش ماهه
کد ملک 20959
زمین
200 متر مربع
بنا
120 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1400
انشعابات
آب, برق, گاز, تلفن

شرایط فروش

معاوضه باخودرو

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

فروش ویلا نیم پیلوت جنگلی در شمال

 

مشخصات و امکانات کلی این ویلا در چمستان؛

نیم پیلوت خوش ساخت

200 متر زمین

120 متر بنا

3 خوابه 1 مستر

 شهرکی 20 واحدی گیت نگهبانی 24 ساعته

 دسترسی عالی به جنگل

دسترسی عالی به جاده اصلی و به امکانات شهری

 محوطه سازی شیک 

کابینت ترک درجه 1

کاغذ دیواری ترکی

لوستر نصب

 انشعابات آب، برق، گاز و تلفن

سقف چوبی

نوساز

درب ریموت دار

 

امکاناتی که به آن اشاره شده است، جزئی از امکانات این ویلای نیم پیلوت در شمال می باشد، خرید ویلا در شمال علاوه بر آنکه صاحب یکی از ویلاهای مدرن در شمال می شوید، می توانید نهایت لذت را از آب و هوای عالی شمال، طبیعت سرسبز و زیبای شمال و... ببرید، همچنین با خرید ویلا در چمستان، می توانید یک سرمایه گذاری هوشمندی را به وجود آورید، در این آگهی قصد معرفی یک ویلای نیم پیلوت نوساز در چمستان به شما عزیزان داریم، با ما همراه باشید.

این ویلا با نمای سنگ توجه ی افراد را به خود جلب نموده است، نمای سنگ، به دلیل رطوبت شمال بهترین گزینه می باشد، برای مشاهده و خرید ویلا نماسنگ کافیست، روی لینک مشخص شده کلیک کنید، همانطور که گفته شده است، سنگ مقاومت خوبی در برابر رطوبت، شرایط جوی و... دارد، از این سوی مورد توجه اکثر خریداران و سازندگان قرار گرفته است.

قیمت این ویلا با توجه با امکانات عالی، لوکیشن منحصر به فرد و... بسیار مناسب می باشد، محوطه سازی این ویلا با گل و درختان بی شک فضای دلنشینی به وجود آورده است. 

این ویلا دارای ویو ابدی و عالی ویو به جنگل، ویو به کوهپایه و... که شامل چشم انداز این ویلا می باشد، کافیست روی تراس بیاید و از این لوکشین زیبا نهایت لذت را ببرید.

برای اطلاعات بیشتر در مورد مجموعه ویلا دنیز کافیست درباره ما را کلیک کنید.

با توجه به شرایط اقتصادی جامعه، خرید ویلا اقساطی یکی از پیشنهادات عالی می باشد، که مشاورین مالی ویلا دنیز، این ویلای نیم پیلوت را با توجه به تسویه مالی به صورت نقد، و سه فقره چک شش ماهه و حتی معاوضه با خودرو انجام می پذیرد، پیشنهاد می دهند، شما با

خرید ویلا نیم پیلوت در چمستان، می توانید به راحتی به مراکز خرید، شهرهای توریستی اطراف مانند؛ متل قو، رامسر، نوشهر، محمودآباد و... دسترسی داشته باشید.

همچنین تمامی ویلا ها در چمستان دارای اسناد و مدارک کامل می باشد، اسناد ویلاها به صورت؛ تک برگ و دارای مجوز ساخت و پایان کار می باشد، شما با خرید ویلا سند دار میتوانید، نسبت به خرید خود، آسوده خاطر باشید، و صاحب یکی از ویلای نوساز در شمال شوید.

 این ویلای نیم پیلوت با تمام امکانات رفاهی و کاملی که دارد، آماده برای خرید است، که پیشنهاد می کنیم هر چه زودتر بازدید از این ویلا  جنگلی را توسط تیم دنیز داشته باشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر به بخش تماس با ما مراجعه کنید، و برای دریافت مشاوره برای خرید ویلا جنگلی در چمستان کافیست فرم در خواست مشاوره را کلیک کنید.

با تشکر از همراهی شما عزیزان، بهترین ها را برایتان آرزومندیم.

 


محدوده آدرس:

مشاور کارشناس شاه حسینی

** 09199916799

  • کد ملک: 20959
درخواست مشاوره
09199916799
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه