صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نوشهر / فروش ویلا استخر دار در نوشهر

فروش ویلا استخر دار در نوشهر

650

مشاور کارشناس شاه حسینی

** 09199916799

قیمت
6،500،000،000 تومان
6 فقره 9ماهه
کد ملک 20961
زمین
280 متر مربع
بنا
270 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1400
انشعابات
آب, برق, گاز, تلفن

شرایط فروش

معاوضه باخودرو

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

فروش ویلا استخر دار در نوشهر

 

با سلام، خدمت شما همراهان عزیز ویلا دنیز، در این مقاله قصد معرفی یک ویلای لاکچری، در نوشهر به شما عزیزان داریم، در ادامه به معرفی جزئی از امکانات این ویلا می پردازیم؛

 

280 متر زمین

270 متر بنا

دوبلکس

3 خواب مستر

حیاط سازی بسیار شیک

انشعابات نصب

دسترسی مناسب با امنیت عالی

لوکیشن عالی

داخل مجتمع

روف گاردن با ویو استثنایی جنگل ،دریا و کوه

استخر داخل بنا

طراحی خاص

فول فرنیش

آبنما و آلاچیق

نزدیک جنگل و دریا

جواز ساخت و پایانکار

فروش به صورت نقد و اقساط

و....

این ویلا با تمامی امکانات به روز، آماده فروش می باشد، کافیست با مشاورین دنیز برای خرید این ویلا اقدام کنید.

این ویلا دارای استخر با بهترین امکانات می باشد، و تمام لذت خرید ویلا استخردار آن است، که شما را از استخر های شهری و شنا در دریا

بی نیاز میکند، استخری که تمام امکانات لازم را در خود جای داده و از حس و حال خوبی برخوردار است.

این ویلا دوبلکس جنگلی دارای 2 طبقه و 3 اتاق خواب به صورت مستر طراحی شده است، این ویلا از امکاناتی مثل حمام، سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی، انباری داخل ملک، سونا، جکوزی، استخر، تاسیسات گرمایی و سرمایی مثل شوفاژ، گرمایش از کف، اسپلیت، درب ریموت دار و...برخوردار میباشد، که شما عزیزان بعد از خرید، نیاز به تهیه هیچ گونه امکاناتی نمی باشید.

برای اطلاعات بیشتر کافیست درباره ما را کلیک کنید.

برای خرید ویلا سند دار  در این شهرک، شرایط فوق العاده مناسبی در نظر گرفته شده است، شرایطی مثل نقد، اقساط و معاوضه ارایه گردیده است، که برای خرید میتوانید از این امتیازات استفاده نمایید، و صاحب یکی از ویلاهای لاکچری در شمال شوید.

امتیازات و امکانات دیگر این ویلا دوبلکس، میتوان به کابینت شیک، کمد دیواری و کاغذ دیواری که با طراحی داخلی شیک دیزاین شده است، و هم چنین این ویلا دارای سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، حمام، انباری داخل ملک، درب ضد سرقت، درب ریموت دار اشاره کرد.

فروش ویلا ساحلی شهرکی استخردار در مازندران، در شهرستان نوشهر، که دارای زمینی به مساحت 280 متر و سازه‌ ای دوبلکس به مساحت 270 متر مربع زیر بنا، فول فرنیش می باشد، که با بهترین مبلمان، فرش، تخت، تجهیزات آشپزخانه ای و... دیزاین شده است، با تصاویر موجود، به راحتی می توانید، زیبایی این ویلا را مشاهده کنید.

این ویلا با طراحی،شیک و مدرن دیزاین شده است، که در طبقه ی آخر، که شامل روف گاردن با چشم‌ انداز عالی و ابدی جنگل و دریا واقع شده و هنگام استفاده از روف، به منظره کامل جنگل و... دید عالی خواهید داشت، و هم چنین این ویلا با درختان و گیاهان زینتی طراحی شده است.

اگر شما هم، جزو افرادی هستید، که به دنبال خرید ویلا دوبلکس ساحلی می باشید، باید پیش از معامله، از یک کارشناس حرفه ای کمک بگیرید، بنابراین توصیه می شود، به مشاورین مجرب ویلا دنیز، در امر هر گونه خرید ویلا در شمال، در خواست مشاوره کنید، برای ارتباط مستقیم با مجموعه ی دنیز، به بخش تماس با ما مراجعه کنید.


محدوده آدرس:

مشاور کارشناس شاه حسینی

** 09199916799

  • کد ملک: 20961
درخواست مشاوره
09199916799
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه