صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / خرید ویلا باغ در شمال

خرید ویلا باغ در شمال

553

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

قیمت
2،700،000،000 تومان
بصورت نقد و اقساط بلند مدت بدون بهره و معاوضه با هرگونه خودروی سواری
کد ملک 20970
زمین
450 متر مربع
بنا
90 متر مربع
طبقه
1
اتاق
2
سال ساخت
1398
انشعابات
آب, برق, گاز, تلفن

شرایط فروش

معاوضه باخودرو

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا باغ در شمال 

 

فروش ویلا باغ لاکچری، با موقعیت عالی جنگلی داخل شهرک، با امنیت بالا با نگهبانی 24 ساعته قرار دارد، که در ادامه ی این آگهی قصد معرفی آن را به شما عزیزان داریم، با ما همراه باشید.

مهم ترین نکته ای که موقع انتخاب باغ ویلا در چمستان باید به آن توجه داشته باشید، سرسبزی و طبیعت اطراف ویلا می باشد، چرا که داشتن ویلا باغ در محیطی سرسبز می تواند آرامش و نشاط را برای شما به همراه داشته باشد، خوشبختانه این ویلای بینظیر، دارای معماری متفاوت می باشد، ویلای مذکور، درون شهرکی خاص با موقعیتی عالی طراحی شده است و همچنین این ویلا باغ در چمستان در پای كوه و دامنه جنگل احداث شده است، لازم به ذکر می باشد، که این ویلا دارای حیاط بزرگ با درختان و گیاهان انبوه فضا سازی شده است، که حتی در شب، با وجود چراغ های ایستاده و... فضای دلنشینی به وجود آورده است، بازدید از این ویلا را توسط تیم دنیز از دست ندهید.

 

 این ويلا را ميتوان با توجه به موقعیت بینظير ويلا و نوع ساخت شيک و كامل، در شهركی با امنیت بالا و با توجه به شرایط و خاص پرداخت به صورت نقد و اقساط بلند مدت بدون بهره و معاوضه با هرگ ونه خودروی سواری، امکان پذیر می باشد، که با خیال آسوده می توانید اقدام به خرید ویلا اقساطی در شمال نمایید، و صاحب یکی از ویلا باغ های زیبا در چمستان بشوید.

برای اطلاعات بیشتر کافیست درباره ما را کلیک کنید.

این ویلا، با زمین به مساحت تقریبی 450 متر و متراژ بنا 90 متر، با سازه فلت دارای 2 اتاق خواب، در حاشیه و نزدیک جنگل، با سند و با امکانات عالی، نمای سفید و حیاط سازی عالی با فضای سبز، شامل درختان میوه و کاج با کف سازی حیاط از سنگ و با نصب انشعابات کامل آب برق گاز و استخر، آلاچیق و.... آماده فروش می باشد، همچنین این ویلا دسترسی سریع و اسان به مراکز تفریحی و گردشگری اطراف مثل شهر های نور، رویان، نوشهر دارا می باشد، باید بدانید، که این ویلای فلت در حومه شهر و با فاصله کم به مرکز شهر و همچنین ویلا نزدیک جنگل و فروشگاه ها و مراکز رفاهی، با بهترین متریال ساخته شده است.

امروزه بیشتر خریداران به دنبال ویلایی هستند، که دارای اسناد و مدارک کامل باشد، تا خیالشان از یک خرید مطمئن آسوده باشد؛ این ویلا باغ، دارای سند تک برگ  همینطور پایانکار است، و شما با خرید ویلا سنددار، هیچ نگرانی و دردسری نخواهید داشت.

برای مشاهده و خرید ویلا استخر دار روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

خرید ویلا در شمال با سازه ای شیک و کلبه مانند، با طراحی زیبا و نمای ظاهری ویلا سفید، حس دلنشین و آرامش بخشی را به شما ارمغان می آورد.

 

برای درخواست مشاوره کافیست فرم در خواست مشاوره که در سمت راست همین صفحه قرار دارد فشار دهید، تا مشاوران حرفه ای ویلا دنیز در اسرع وقت به در خواست شما رسیدگی کنند، برای تماس و ارتباط بیشتر با ویلا دنیز کافیست کلیک کنید.
 
 

محدوده آدرس:

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

  • کد ملک: 20970
درخواست مشاوره
09106180328
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه