صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / خرید ویلا تریبلکس نما مدرن استخردار 4 خوابه در نور

خرید ویلا تریبلکس نما مدرن استخردار 4 خوابه در نور

608

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

قیمت
7،500،000،000 تومان
نقد و اقساط
کد ملک 20976
زمین
350 متر مربع
بنا
400 متر مربع
طبقه
3
اتاق
4
سال ساخت
1400
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا تریبلکس نما مدرن استخردار 4 خوابه در نور

سلام و درود بر شما هم میهنان محترم؛ حالتون چطوره؟ امیدوارم در کنار کانون گرم خانواده تون، شاهد بهترین اتفاقات عمرتون باشید.

 امروز در این آگهی می خواهیم به معرفی، نقد و بررسی یک دستگاه ویلای دوبلکس نما مدرن استخردار در شهر به نور بپردازیم.

 این ویلای تریبلکس لاکچری، در یک شهر ساحلی جنگلی، در استان سرسبز، خوش آب و هوا و زیبای مازندران واقع شده است؛ نور، یکی از شهرهای غربی این استان می باشد که به دلیل داشتن جاذبه های توریستی زیادی همچون سواحل زیبای دریای خزر، جنگل و پارک های جنگلی متعدد، هر ساله از تعداد زیادی توریست، پذیرایی می کند.

این ویلا در منطقه جنگلی شهرستان نور واقع شده است و به همین دلیل، شما دسترسی بسیار آسانی به جنگل خواهید داشت.

برای مشاهده و خرید ویلا نور کلیک کنید.

 این ویلای فول امکانات، دارای ۳۵۰ متر زمین و ۴۰۰ متر زیربنای مفید می باشد؛ ۴ اتاق خوابی که در این ویلا در نظر گرفته شده است، مستر بوده و دارای حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، به همراه کمد دیواری می باشد.

 همانطور که در عنوان خواندید، این ویلای استخردار به صورت تریبلکس ساخته شده است؛ ویلای تریبلکس، جزو ویلاهای لاکچری محسوب می شود؛ زیرا امکانات متعددی دارد؛ همچنین متراژ زمین و زیربنای این نوع ویلا نیز در مقابل ویلاهای فلت، نیم پیلوت و دوبلکس بیشتر می باشد؛ پس اگر به دنبال خرید ویلا لاکچری هستید، خرید ویلا دوبلکس می تواند گزینه بسیار مناسبی برای شما باشد.

 هارمونی رنگی فوق العاده زیبایی که در نمای مدرن ویلا در نظر گرفته شده است، یک چهره ی لاکچری از این ویلا را به ارمغان آورده است؛ اگر تیپ جوان هستید و به دنبال طرح های جدید می باشید، یکی از بهترین انتخاب ها برای شما، خرید ویلا نما مدرن می باشد.

 در حیاط ویلا، انواع گل و گیاهان زینتی را مشاهده خواهید کرد؛ البته در کنار حیاط کاری فوق حرفه ای، استخر بسیار جذاب و دیدنی البته با تمامی تجهیزات در نظر گرفته شده است؛ در سال های گذشته، خرید ویلا استخردار بسیار دست نیافتنی بود؛ اما امروزه با پیشرفت هایی که در صنعت ویلا سازی مخصوصا در شمال کشور صورت گرفته است، این موضوع دور از ذهن نیست.

همچنین نا گفته نماند که این ویلای لاکچری علاوه بر استخر، دارای سونا خشک و جکوزی نیز می باشد.

 سند این ویلا به صورت تک برگ می باشد؛ همچنین علاوه بر سند تک برگ، این ویلا دارای مجوز ساخت نیز می باشد؛ اگر خرید ویلا سنددار برای شما مهم است، پیشنهاد می کنم با کلیک روی نوشته رنگی شده از سایر ویلاهای سایت تخصصی مشاورین ویلا دنیز دیدن نمایید.

 

از اینکه تا انتهای این آگهی ما را همراهی کردید از شما سپاسگزاریم.

برای دریافت مشاوره رایگان می توانید فرم در خواست مشاوره که به صورت اختصاصی در کنار هر فایل قرار دارد را پر کرده و منتظر پاسخ کارشناسان ما باشید.


محدوده آدرس: منطقه جنگلی

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

  • کد ملک: 20976
درخواست مشاوره
09106180328
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه