صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / آمل / خرید ویلا دوبلکس جنگلی سنددار در شمال

خرید ویلا دوبلکس جنگلی سنددار در شمال

502

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

قیمت
3،400،000،000 تومان
کد ملک 20981
زمین
260 متر مربع
بنا
200 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1400
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا دوبلکس جنگلی سنددار در شمال 

سلام و درود فراوان بر شما همراهان محترم؛ امیدوارم حالتون خوب و تنتون سالم باشه.

 امروز در خدمت شما هستیم با معرفی یک دستگاه ویلای دوبلکس جنگلی سنددار در شمال؛ پس اگر قصد خرید ویلا جنگلی را دارید، تا انتهای این آگهی با نگاه گرمتان ما را همراهی کنید.

 این ویلای زیبا، در شهرستان آمل بنا شده است؛ آمل یکی از شهرهای بزرگ و مهم استان مازندران می باشد؛ یکی از مهم ترین دلایل اهمیت این شهر، همسایگی با پایتخت کشور، یعنی ایران می باشد؛ به همین دلیل افراد زیادی قصد خرید ویلا آمل را دارند تا مسافت کمتر و راحت تری را برای رسیدن به ویلای شخصیشان طی کنند؛ البته ناگفته نماند که آمل دارای آب و هوای بسیار مطلوب و همچنین جنگل های سر سبزی می باشد.

 طراحی ساختاری این ویلا به صورت دوبلکس می باشد؛ ویلای دوبلکس، همانطور که از نامش پیداست، دارای دو طبقه می باشد که هر یک از این طبقات، به نوعی یک واحد کامل محسوب می شوند؛ ویلاهای دوبلکس دارای فضای بیشتری نسبت به ویلای نیم پیلوت و فلت می باشد و به همین دلیل، قیمت این نوع ویلا نیز بیشتر می باشد؛ اگر قصد خرید ویلا دوبلکس را دارید، کافیست روی نوشته رنگی شده کلیک کنید.

 به لطف اختلاف سطح 2 طبقه ای و همچنین موقعیت بسیار مناسب ویلا، چشم انداز زیبای آن به سمت جنگل های سرسبز مازندران می باشد.

این ویلای جنگلی کاملا نوساز بوده و در سال 1400 بنا شده است؛ همچنین انشعابات آب، برق و گاز ویلا متصل است.

متراژ کل زمین ویلا 260 متر و زیربنای آن هم 200 متر می باشد؛ در این ویلا 3 اتاق خواب در نظر گرفته شده است که تمامی اتاق خواب ها برای راحتی بیشتر شما عزیزان، مستر بوده و دارای حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی می باشد.

 از مهم ترین شاخصه های این ویلا، داشتن سند تک برگ، مجوز ساخت و پروانه پایان کار می باشد؛ بسیاری از مشتریانی که قصد خرید ویلا در شمال را دارند، خرید ویلا سنددار برایشان بسیار مهم است؛ پس این ویلا می تواند تمامی خواسته های شما را بر آورده کند.

 این سازنده خوش سلیقه، برای دکوراسیون داخلی، از متریال درجه 1 استفاده کرده است که شما بلافاصله پس از ورود به ویلا، آن ها را مشاهده خواهید کرد؛ آشپزخانه به کابینت های درجه 1 ام دی اف، هود و گاز رو میزی مجهز شده است؛ البته آشپزخانه دارای جزیره هم می باشد.

سقف ویلا کناف کاری شده و با لوستر و هالوژن تزئین شده است؛ اتاق نشیمن، دارای نور گیر بسیار عالی می باشد؛ همچنین در اتاق نشیمن، شومینه هم در نظر گرفته شده است.

حیاط ویلا بسیار سر سبز بوده و در آن انواع گیاهان و درختان زینتی بزرگ و کوچک کاشته شده است که فضای بسیار آرامش بخشی را به ارمغان آورده است.

 

 شما دوستان عزیز برای دریافت مشاوره رایگان، می توانید نسبت به پر کردن فرم در خواست مشاوره که در سمت راست هر آگهی قرار دارد، اقدام نمایید؛ همچنین می توانید به صورت آنلاین با مشاورین حرفه ای دنیز ویلا در ارتباط باشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر به بخش تماس با ما مراجعه کنید.


محدوده آدرس:

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

  • کد ملک: 20981
درخواست مشاوره
09106180328
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه