صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نوشهر / خرید ویلا دوبلکس شهرکی در نوشهر سیسنگان

خرید ویلا دوبلکس شهرکی در نوشهر سیسنگان

724

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

قیمت
7،000،000،000 تومان
نقد و اقساط
کد ملک 22121
زمین
250 متر مربع
بنا
250 متر مربع
طبقه
3
اتاق
3
سال ساخت
1400
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا دوبلکس شهرکی در نوشهر سیسنگان

 

 سلامی گرم و صمیمی خدمت شما همراهان عزیز و محترم ویلا دنیز، امیدوارم همیشه سالم و سلامت در کنار خانواده محترمتان  باشید.

برای داشتن ویلا در شمال، گزینه های متنوعی با توجه به میزان سرمایه و بودجه شما وجود دارد، کافیست شما فقط نوع علایق خود را مشخص کنید، ویلایی که امروز قصد معرفی آن را به شما عزیزان داریم، ویلایی در سازه دوبلکس با متراژ زمینی به مساحت 250 متر مربع و زیربنای 250 متر مربع می باشد، این ویلای مدرن، نوساز بوده است، از این سوی تمامی انشعابات لازم آب و برق و گاز را دریافت نموده است، این ویلای لوکس، دارای 3 اتاق خواب به صورت مستر می باشد، در واقع شما با خرید ویلا دوبلکس در نوشهر، بعد از معامله به راحتی می توانید برای سکونت اقدام کنید، زیرا این ویلای ارزنده مبله می باشد، و شما با خرید این ویلا در نوشهر دیگر نیاز به تهیه هیچ گونه امکانات و وسایل داخلی نمی باشید، این ویلا با مبلمان اسپرت، تجهییزات آشپزخانه ایی کامل اعم از؛ یخچال، ماشین لباس شویی، کولر اسپلیت، گاز رومیزی، شیرآلات لوکس و.... دیزاین شده است، با تصاویر موجود می توانید، امکانات این ویلا مشاهده کنید.

قیمت این ویلا جنگلی با توجه به امکانات و ویژگی های گفته شده، بسیار مناسب می باشد، و علاوه بر آن شرایط فروش آن به صورت اقساطی می باشد، شما می توانید این ویلای دوبلکس را به صورت نقد و اقساطی خریداری کنید، خرید ویلا اقساطی در شمال یکی از امتیازات عالی محسوب می شود، همچنین این ویلا لاکچری و مدرن در منطقه برند سیسنگان قرار دارد، که در همسایگی شهر نوشهر قرار دارد و جزو شهر های توریستی و مسافر خیز است، شما با خرید ویلا در این منطقه به راحتی به شهرهای نوشهر، نور، ایزدشهر، محمودآباد و به مناطق گردشگری و تفریحی و... دسترسی خواهید داشت.

یکی از ویژگی های این ویلا، سند دار بودن آن است، و شما بعد از خرید ویلا سنددار، هیچ نگرانی بابت اسناد و مدارک ویلا نخواهید داشت، و با خیالی راحت می توانید ویلا را خریداری کنید، اسناد و مدارک این ویلا به صورت سند شورائی، مجوز ساخت و پایان کار می باشد.

یکی از ویژگی‌ های عالی این ویلا، شهرکی بودن آن است، یعنی شما با خرید ویلا شهرکی هیچ نگرانی بابت امنیت ویلا نخواهید داشت و به راحتی می توانید ویلای خود را ترک کنید و به بیرون بروید، این شهرک خصوصی دارای نگهبانی ۲۴ ساعته می باشد، که امنیت ویلا را دوچندان می‌ کند، در واقع حضور نگهبانان یکی از مزیت های خرید ویلا شهرکی در شمال می باشد.

 این ویلای دوبلکس با تمام امکانات رفاهی و کاملی که دارد، آماده برای خرید است، که پیشنهاد می کنیم هر چه زودتر بازدید از این ویلا  لاکچری را توسط تیم دنیز داشته باشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر به بخش تماس با ما مراجعه کنید، و برای دریافت مشاوره برای خرید ویلا در شمال کافیست فرم در خواست مشاوره را پر کنید.

با تشکر از همراهی شما عزیزان، بهترین ها را برایتان آرزومندیم.


محدوده آدرس: نوشهر/سیسنگان

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

  • کد ملک: 22121
درخواست مشاوره
09106180328
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه