صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نوشهر / خرید ویلا مبله در نوشهر

خرید ویلا مبله در نوشهر

770

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

قیمت
7،500،000،000 تومان
نقد و اقساط
کد ملک 22124
زمین
250 متر مربع
بنا
200 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1400
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا مبله در نوشهر

 

با سلام خدمت همراهان عزیز ویلا دنیز، امیدوارم حالتون خوب باشه، در این آگهی قصد معرفی یک ویلای مبله کلاسیک، در نوشهر توریستی به شما خریداران عزیز را داریم، باید بدانید که شما در نوشهر، به راحتی می توانید، به مسیر ها و جاده ها و انواعی از فروشگاه ها و امکانات رفاهی و مناطق گردشگری و... دسترسی داشته باشید و به راحتی از آنها استفاده نمایید، نوشهر جزو شهر توریستی در استان مازندران می باشد، شما با خرید ویلا در نوشهر به راحتی به شهرهای اطراف اعم از، محمودآباد، نور، چمستان، رویان و... دسترسی راحتی خواهید داشت، که می توانید نهایت لذت را از این موقعیت جغرافیایی ببرید.

این ویلا در سازه ی دوبلکس با بهترین متریال در سال 1400 در شهرکی برند ساخته شده است، و به طور کلی دارای  ۳ خواب به صورت مستر می باشد، در طبقه دوم تراسی بزرگ با چشم انداز جنگل قرار دارد، که می توانید به طبیعت زیبای شمال دید کافی داشته باشید، یکی از امکانات عالی این ویلا، داشتن روف گاردن می باشد، در واقع روف ‌گاردن در ساده‌ ترین تعریف، به معنای سقفی سبز گفته می شود، که فضای سبز آن در ارتفاع ساخته شده باشد، از ویژگی های عالی روف گاردن عایق‌ های محکمی در برابر سرما و گرما هستند، می باشد، روف گاردن‌ ها با جذب گرمای خورشید به جای بازتاب دادن آن، به صورت یک عایق طبیعی برای ساختمان‌ ها عمل می کنند، همچنین این فضا با چمن مصنوعی و کف سرامیک، فضای زیبایی را به وجود آورده است.

لازم به ذکر می باشد، این ویلا به صورت مبله با وسایلی درجه 1  به فروش می رسد، ویلا فول فرنیش یا همان فول مبله،  به معنای ویلاهایی هستند، که به صورت کامل مبله شده‌ اند، این ویلا دارای آشپزخانه ای مدرن با تجهیزات لازم و... می باشد، و مبلمان و میز و صندلی‌ ها در سالن نشیمن قرار دارند، اتاق‌ ها همچنین دارای صندلی، تخت و کمد دیواری و... می باشد، یکی از مهم‌ ترین مزایایی که ویلاهای فول فرنیش دارند، در اختیار داشتن تمام لوازم و وسایل زندگی است، بنابراین شما با خرید ویلا دوبلکس در نوشهر دیگر نیاز به تهیه امکانات اولیه ویلا نخواهید داشت، تاسیسات سرمایی و گرمایی این ویلا نیز نصب و آماده بهره برداری می باشد.

باید بدانید که این ویلای دوبلکس دارای شرایط فروش به صورت نقد و اقساطی می باشد، یعنی کافیست شما خریداران عزیز در هنگام خرید ویلا جنگلی، بخشی از مبلغ ویلا را نقد و مابقی آن را طی اقساط چندین ماهه پرداخت نمایید، همچنین شما عزیزان برای مشاهده و خرید ویلا اقساطی، کافیست روی نوشته رنگی شده کلیک کنید تا از سایر ویلاهای سایت ویلا دنیز، دیدن فرمایید.

اگر به دنبال اطلاعات بیشتری از این ویلا از جمله شرایط فروش آن، اسناد و مدارک آن هستید یا قصد بازدید یا خرید دیگر ویلاهای لاکچری در منطقه ی نوشهر را دارید؛ می توانید از طریق قسمت تماس با ما، به مشاوران و متخصصان حرفه ای املاک ویلا دنیز ارتباط برقرار کنید.

 


محدوده آدرس: نوشهر/بنجکول

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

  • کد ملک: 22124
درخواست مشاوره
09106180328
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه