صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نوشهر / خرید ویلا استخر دار لاکچری در نوشهر وازیوار

خرید ویلا استخر دار لاکچری در نوشهر وازیوار

576

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

قیمت
14،000،000،000 تومان
نقد و اقساط
کد ملک 22125
زمین
350 متر مربع
بنا
420 متر مربع
طبقه
3
اتاق
4
سال ساخت
1400
انشعابات
آب, برق, گاز, تلفن

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا استخر دار لاکچری در نوشهر وازیوار

 

با سلام خدمت شما متقاضیان خرید ویلا در شمال، امیدوارم حالتون خوب باشه، در این آگهی قصد معرفی یکی از فول امکانات ترین ویلا در نوشهر را به شما عزیزان را داریم، ما را با نگاه گرمتان همراهی کنید.

 

امکانات این ویلای لاکچری در نوشهر؛

۳۵۰ زمین

۴۲۰ بنا

تریبلکس

۴ خوابه مستر

روف گاردن

ویوی عالی

استخر دار

تاسیسات سرمایی و گرمایی کامل

سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی

اسناد و مدارک رسمی کامل

در شهرکی با امنیت بالا

بهترین متریال

فول فرنیش

حیاط سازی شده

کف سرامیک

کمد و کابینت نصب شده

سقف کناف و نورپردازی

و....

 

لازم به ذکر می باشد، که این ویلای لاکچری دارای 350 متر زمین و 420 متر بنای می باشد، که در سازه ی تریبلکس با امکانات فوق لاکچری در نوشهر احداث شده است، در این ویلا 4 خواب تعبیه شده است، که برای راحتی شما عزیزان  هر یک از خواب های آن به صورت مستر می باشد، همچنین انشعابات این ویلا از جمله آب، برق و گاز هر کدام به صورت کنتور های مجزا از هم نصب می باشد، تاسیسات سرمایی و گرمایی ویلا اعم از، کولر اسپلیت، گرمایش از کف، شومینه و... نصب و آماده استفاده می باشد، همانطور که در عکس ها مشاهده کردید، حیاط سازی و گل کاری در حیاط این ویلا جذابیت و زیبایی خاصی را به ویلا بخشیده است.

اگر می خواهید، ویلایی را که خریداری می کنید، از امنیت بالایی برخوردار باشد و خیالتان از این بابت آسوده باشد، ما به شما خرید ویلا شهرکی را پیشنهاد می کنیم، این ویلا در شهرکی برند، با نگهبانی 24 ساعته قرار دارد.

این ویلا فول فرینش می باشد، در واقع ویلای فول فرینش به معنای ویلاهایی هستند که به صورت کاملاً مبله شده‌ اند و با تجهیزات زندگی و مبلمان کامل به مشتری فروخته می‌ شوند،  این ویلا آشپزخانه دارای تجهیزات لازم اعم از، یخچال، کابینت های مدرن، گاز رومیزی و... می‌ باشد، همچنین مبلمان و میز و صندلی‌ های چستر در سالن نشیمن، فرش، دکوری های شیک و...  قرار دارند، و نیز هر یک از  اتاق‌ ها دارای صندلی، تخت و روتختی و... می باشد، هر یک از این وسایل ها بسیار با کیفیت می باشد، که شما با خرید ویلا تریبلکس در نوشهر دیگر نیاز به تهیه هیچ گونه امکانات نمی باشید، در واقع می توانید برای سکونت پس از معامله اقدام کنید.

یکی از ویژگی عالی این ویلای لاکچری، داشتن روف گاردن می باشد، که با مبلمان اسپرت و چمن مصنوعی و... دیزاین شده است.

نمای این ساختمان به صورت سنگ و شیشه می باشد، که جذابیت این ویلا را دو چندان نموده است، بازدید از این ویلای فوق العاده لاکچری را از دست ندهید.

 

 


برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید از طریق درخواست مشاوره که در سمت راست هر آگهی قرار دارد، از مشاورین ما مشاوره رایگان بگیرید؛ برای ارتباط با ما می توانید از طریق بخش تماس با ما، با همکاران ما ارتباط برقرار کنید.

از اینکه سایت ویلا دنیز را برای خرید ویلا انتخاب کردید، از شما سپاسگذاریم.


محدوده آدرس: نوشهر/وازیوار

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

  • کد ملک: 22125
درخواست مشاوره
09106180328
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه