صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / آمل / فروش ويلا دوبلکس زير قيمت نوشهر نجارده

فروش ويلا دوبلکس زير قيمت نوشهر نجارده

573

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

قیمت
7،500،000،000 تومان
نقد و اقساط
کد ملک 22138
زمین
380 متر مربع
بنا
220 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1400
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

فروش ويلا دوبلکس زير قيمت نوشهر نجارده

 

 با سلام و درود فراوان، خدمت شما همراهان عزیز و محترم ویلا دنیز، امیدوارم روزهای خوبی را در سال جدید سپری کنید، امروز در خدمت شما هستیم، با معرفی یک دستگاه ویلا لاکچری در شهر جنگلی و ساحلی نوشهر؛ اگر شما عزیزان علاقمند به خرید ویلا در نوشهر هستید، ما به شما این ویلا لاکچری را پیشنهاد می کنیم، با ما همراه باشید.

نوشهر یکی از شهرهای توریستی استان مازندران می باشد، که هم جزو منطقه ی ساحلی محسوب می شود و هم جزو منطقه ی جنگلی.

این ویلای نوساز، در منطقه ی جنگلی نوشهر با بهترین متریال ساخته شده است، طراحی ساخت این ویلا به صورت دوبلکس می باشد، یکی از مزایای خرید ویلا دوبلکس، منظره و چشم انداز زیبایی است، که ایجاد می کند، این ویلا با داشتن تراسی که رو به طبیعت زیبای شمال می باشد، می توانید به تماشای آن بپردازید، و نهایت لذت را ببرید.

شما با خرید ویلا در نوشهر، به راحتی می توانید به مناطق گردشگری اطراف اعم از؛ آبشار آبپری، رویان، سیسنگان، چالوس، پارک جنگلی نور و.... دسترسی داشته باشید، و از تعطیلات خود نهایت لذت را ببرید، شمال کشور به دلیل موقعیت جغرافیایی عالی، بهترین منطقه، برای

خرید ویلا در شمال می باشد.

این ویلا دوبلکس لاکچری، دارای 380 متر زمین و 220 متر زیر بنا می باشد، این ویلای مدرن به صورت اکازیون دیزاین شده است، که در این بنا 3 خواب تعبیه شده است، که به صورت مستر می باشد، لازم به ذکر می باشد، انشعابات ویلا از جمله آب، برق و گاز نصب می باشد، و قابل بهره برداری می باشد، اگر به دنبال خرید ویلا نوساز هستید، ما به شما بازدید از این ویلای ارزنده را پیشنهاد می دهیم.

شرایط پرداخت مبلغ این ویلا، منحصر به فرد می باشد، یعنی شما با خرید ویلا اقساطی نصف مبلغ قرارداد را به صورت نقد و الباقی را به صورت اقساط بدون بهره می توانید پرداخت کنید، از دیگر ویژگی های این ویلای جنگلی نوساز، استفاده از متریال لوکس و به روز در ساخت این ویلا می باشد، برای نمای داخلی ویلا از کاغذ دیواری، کف سرامیک، سقف کناف، نورپردازی، راه پله های چوبی، پنجره های دوجداره و... محوطه سازی با گل و درختان و... استفاده شده است.

 

یکی دیگر از مزایای خوب این ویلا، شهرکی بودن آن است، یعنی شما با خرید ویلا شهرکی امنیت را نیز خریداری کرده اید، و هیچ نگرانی در زمان نبودن شما در ویلا، نخواهید داشت، یکی از مهم مترین آپشن های این ویلا، سند دار بودن آن است، یعنی شما با خرید ویلا سنددار هیچ نگرانی بابت اسناد و مدارک ویلا نخواهید داشت، سند این ویلا به صورت تک برگ، پایان کار می باشد، که به راحتی بعد از معامله می توانید برای انتقال سند اقدام کنید.

برای اطلاعات بیشتر می توانید از طریق درخواست مشاوره که در سمت راست هر اگهی قرار دارد، با مشاورین ما به صورت رایگان در ارتباط باشید؛ و برای ارتباط با ما می توانید از بخش تماس با ما، مشاورین ویلا دنیز ارتباط برقرار کنید.


محدوده آدرس: نوشهر/نجارده

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

  • کد ملک: 22138
درخواست مشاوره
09106180328
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه