صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / نوشهر / خرید ویلا استخردار نزدیک دریاچه

خرید ویلا استخردار نزدیک دریاچه

728

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

قیمت
3،800،000،000 تومان
نقد و اقساط
کد ملک 22141
زمین
400 متر مربع
بنا
180 متر مربع
طبقه
1
اتاق
3
سال ساخت
1400
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا استخردار نزدیک دریاچه

 

با سلام خدمت همراهان عزیز ویلا دنیز، امیدوارم در سال جدید، پر از شادی و موفقیت برای شما عزیزان باشد، با توجه به اینکه امروزه اکثر افراد قصد خرید ویلا در شمال را دارند، ویلاهای متعددی در شمال کشور آماده فروش می باشند، کافیست شما فقط اقدام به خرید نمایید، ویلایی که امروز قصد معرفی آن را به شما عزیزان داریم، ویلایی در سازه فلت با بهترین متریال در شهرستان توریستی نوشهر می باشد، با ما همراه باشید، تا با این ویلای نوساز بیشتر آشنا شوید.

 

مشخصات و امکانات ویلا؛

۴۰۰ متر زمین

۱۸۰ متر بنا

سه خواب مستر

استخر با اب گرم

نگهبانی ۲۴ ساعت

دور تا دور سه متر دیوار

سند تک برگ، و عرصه و عیان

پایانکار

ویو ابدی جنگل

صد متر تا دریاچه

فلت

نوساز

 

امکانات ذکر شده، جزئی از امکانات این ویلای ارزنده می باشد، همانطور که از تصاویر موجود می توانید مشاهده کنید، این ویلا دارای طراحی مدرن می باشد، که توجه اکثر افراد را به خود جلب می کند، نمای این ویلا سنگ می باشد، که مقاومت خوبی در برابر شرایط جوی شمال دارد، و نیز زیبایی منحصر به فردی دارد، زمانی که شما وارد ویلا می شوید، استخر، سنگ فرش، محوطه سازی با گل و گیاهان و درختان و.... توجه را به خود جلب می کند، و شما می توانید علاوه بر امکانات در محوطه ی حیاط، مبلمان کلاسیک و اسپرت در حیاط ویلا دیزاین کنید، و از طبیعت شمال و هوای عالی و حیاط این ویلا که بسیار سرسبز بوده و در آن انواع گیاهان و درختان زینتی بزرگ و کوچک کاشته شده است که فضای بسیار آرامش بخشی را به ارمغان آورده است، نهایت لذت را ببرید.

 متراژ کل زمین ویلا 400 متر و زیر بنای آن هم 180 متر می باشد؛ در این ویلا 3 اتاق خواب در نظر گرفته شده است که تمامی اتاق خواب ها برای راحتی بیشتر شما عزیزان، مستر بوده و دارای حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی می باشد، این ویلا نوساز بوده و در سال 1400 تمامی انشعابات لازم را همچون؛ آب، برق، گاز را دریافت نموده است، و شما با خرید ویلا نوساز کافیست، برای سکونت در ویلای خود، آن را با مبلمان و فرش و.... دیزاین کنید، و از این لوکیشن زیبا نهایت لذت را ببرید.

برای مشاهده و خرید ویلا فلت روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

همانطور که در متن فوق به آن اشاره شده است، این ویلا استخر دار بوده، که زیبایی و لاکچری بودن این ویلا را دو چندان نموده است، با خرید ویلا استخر دار در شمال، از شنا کردن در استخرهای عمومی بی نیاز خواهید شد، و تعطیلات خوبی را می توانید در ویلای شخصی خود سپری کنید، بازدید از این ویلای ارزنده را در نوشهر از دست ندهید.

 شما دوستان عزیز برای دریافت مشاوره رایگان، می توانید نسبت به پر کردن فرم در خواست مشاوره که در سمت راست هر آگهی قرار دارد، اقدام نمایید؛ همچنین می توانید به صورت آنلاین با مشاورین حرفه ای دنیز ویلا در ارتباط باشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر به بخش تماس با ما مراجعه کنید.

 


محدوده آدرس: مازندران

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

  • کد ملک: 22141
درخواست مشاوره
09106180328
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه