صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / خرید ویلا مدرن شهرکی در چمستان

خرید ویلا مدرن شهرکی در چمستان

396

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

قیمت
1،900،000،000 تومان
نقد و اقساط
کد ملک 22611
زمین
200 متر مربع
بنا
90 متر مربع
طبقه
1
اتاق
2
سال ساخت
1401
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا مدرن شهرکی در چمستان

سلام و عزض ادب و احترام خدمت یکایک شما همراهان محترم سایت ویلا دنیز؛ امیدوارم در این شرایط بد و اندوهناک، حالتون خوب باشه.

امروز در خدمت شما دوستان عزیز هستیم تا به معرفی یک دستگاه ویلای فلت مدرن شهرکی در چمستان بپردازیم؛ پس اگر  قصد خرید ویلا نما مدرن را دارید تا انتهای این آگهی با ما همراه باشید.

این ویلا همانطور گه گفته شد، در شهر زیبای چمستان بنا شده است؛ چمستان یکی از شهرهای جگلی خوش آب و هوای استان مازندران محسوب می شود که با شهرستان های آمل و نور همجوار می باشد؛ البته نا گفته نماند که چمستان یکی از بخش های شهرستان نور محسوب می شود؛ چمستان به دلیل مجاورت با جنگل های سر سبز شمال کشور، دارای آب و هوای بسیار مطلوبی می باشد؛ از همین رو، سالانه مسافران زیادی به این شهر سفر می کنند.

چنانچه شما عزیزان هم از طرفداران جنگل و طبیعت گردی هستید و قصد خرید ویلا جنگلی را دارید، خرید ویلا چمستان می تواند یکی از بهترین گزینه های ممکن برای شما عزیزان محسوب شود.

 متراژ کل زمین این ویلای فلت نما مدرن، 200 متر می باشد که 90 متر آن را زیربنای مفید ویلا تشکیل داده است؛ 2 اتاق خوابی که در این ویلا در نظر گرفته شده است، مستر بوده و دارای حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی می باشد؛ همچنین اتاق خواب ها دارای ابعاد استاندارد بوده و برای زیبایی و چشم نوازی بیشتر، دیوارها با کاغدیواری پوشیده شده است و همچنین دارای لوستر می باشند.

 یکی از مهم ترین و بهترین مزیت های این ویلای جنگلی، شهرکی بودن آن می باشد؛ شاید برای شما عزیزان این سوال مطرح شود که چرا خرید ویلا شهرکی یک مزیت مهم محسوب می شود؟ باید بگویم ویلاهای شهرکی به دلیل محصور شدن در یک منطقه خاص و دارا بودن گیت نگهبانی و البته دوربین مداربسته، امنیت بسیار بالایی را دارا می باشد؛ پس اگر برای شما هم امنیت ویلا اولویت دارد، پیشنهاد ما به شما عزیزان، این ویلای شهرکی جنگلی می باشد.

 این ویلای فلت کاملا نوساز بوده و در سال 1401 بنا شده است و تا این لحظه کلید نخورده است.

تمامی انشعابات و امتیازات آب، برق و گاز ویلا متصل بوده و آماده بهره برداری می باشد.

در آشپزخانه این ویلا، از کابینت های درجه یک هایگلس استفاده شده است که یکی از بهترین جنس ها در بازار می باشد و دارای عمر بسیار طولانی و البته زیبایی فراوانی می باشد.

 چشم انداز زیبای این ویلا به سمت جنگل و کوهستان های استوار شمال می باشد.

نمای بسیار زیبا و چشم نواز این ویلا به صورت مدرن و با ترکیب سنگ های سیاه، سفید و چوب طراحی شده است.

 

از اینکه تا انتهای این آگهی با ما همراه بودید از شما سپاس گزاریم؛ شما عزیزان برای دریافت مشاوره بیشتر در زمینه خرید ویلا در شمال، می توانید با کارشناسان و مشاوران ویلا دنیز در ارتباط باشید.


محدوده آدرس: چمستان

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

  • کد ملک: 22611
درخواست مشاوره
09106180328
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه