صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / خرید ویلا فلت نما مدرن شهرکی در چمستان

خرید ویلا فلت نما مدرن شهرکی در چمستان

315

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

قیمت
2،300،000،000 تومان
نقد و اقساط
کد ملک 22613
زمین
170 متر مربع
بنا
85 متر مربع
طبقه
1
اتاق
2
سال ساخت
1401
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا فلت نما مدرن شهرکی در چمستان

سلام و درود بر یکایک شما همراهان محترم سایت تخصصی ویلا دنیز؛ حال دلتون چطوره؟ امیدوارم ایام به کامتون باشه و در روزهای آینده کلی اتفاق خوب براتون رقم بخوره.

اما امروز با شماییم تا به معرفی یک دستگاه ویلای نما مدرن شهرکی در چمستان بپردازیم؛ پس  اگر شما هم به دنبال خرید ویلا فلت هستید، این آگهی مهیج را از دست ندهید.

این ویلای شهرکی در شهرستان چمستان بنا شده است؛ چمستان یکی از زیباترین و خوش آب و هواترین شهرهای استان مازندران می باشد؛ به همین دلیل، سالانه افراد زیادی از سر تا سر ایران، به این شهر توریستی سفر می کنند؛ اغلب افرادی که خرید ویلا چمستان را انتخاب می کنند، نزدیکی این شهر به واسطه شهرستان آمل به پایتخت کشور یعنی تهران، مد نظرشان است.

آپادانا یکی از مناطق گردشگری و البته بسیار زیبای چمستان می باشد که طی سال های اخیر در صنعت ویلا سازی پیشرفت زیادی داشته و به همین دلیل، به یکی از منطق برند این شهر تبدیل شده است.

 متراژ کل زمین این ویلا 170 متر می باشد که 85 متر آن را زیربنای ویلا تشکیل داده است؛ 2 اتاق خواب در این ویلا در نظر گرفته شده است که مستر بوده و دارای حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی می باشد؛ همچنین برای رفاه بیشتر ساکنین ویلا، در هر اتاق خواب کمددیواری نیز تعبیه شده است تا شما عزیزان بتواید وسایل اضافی خود را در آن قرار دهید.

لازم به ذکر است که این ویلا در سال 1401 بنا شده است و امتیازات آب، برق و گاز آن متصل می باشد

 سقف ویلا تماما کناف بوده و به واسطه لوستر، هالوژن و نور مخفی تزئین شده است؛ دیوارهای آن نیز با کاغذیوار و همچنین آیینه کاری مزین شده است.

آشپزخانه دارای کابینت های درجه یک هایگلس می باشد.

از دیگر امکانات مهم این ویلا، پنجره های بزرگ و قدی آن می باشد که فضای داخلی اتاق نشیمن را بسیار دلباز و پر نور کرده است.

این ویلای فلت، در یک شهرک برند با نگهبانی دائم و دوربین مداربسته بنا شده است؛ اگر به دنبال خرید ویلا شهرکی هستید، این ویلا می تواند یکی از گزینه های مناسب برای شما باشد.

نمای زیبای این ویلا به صورت مدرن و بسیار خاص طراحی شده است.

برای مشاهده و خرید ویلا نما مدرن دیگر، کلیک کنید.

ای ویلای شهرکی نما مدرن، دارای ساختار فلت می باشد؛ ویلاهای فلت، به ویلاهایی ابلاغ می شود که همسطح با زمین، یا نهایتا با اختلاف سطح چند پله ای از زمین بنا می شوند؛ این نوع ویلا به دلیل دارا بودن ساختار ساده، دارای قیمت کمتری نسبت به ویلاهای نیم پیلوت، دوبلکس یا تریبلکس هستند.

 

از اینکه سایت ویلا دنیز را برای خرید ویلا در شمال برگزیدید، از شما سپاسگزاریم.

شما همراهان و دوستان عزیز برای دریافت مشاوره رایگان، کافیست فرم درخواست مشاوره را پر کنید تا مشاوران ما در اسرع وقت با شما در تماس باشند.

برای کسب اطلاعات بیشتر به بخش تماس با ما مراجعه نمایید. 


محدوده آدرس: منطقه آپادانا

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

  • کد ملک: 22613
درخواست مشاوره
09106180328
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه