صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / خرید ویلا فلت سنددار مدرن در چمستان

خرید ویلا فلت سنددار مدرن در چمستان

350

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

قیمت
2،100،000،000 تومان
نقد و اقساط
کد ملک 22619
زمین
200 متر مربع
بنا
120 متر مربع
طبقه
1
اتاق
2
سال ساخت
1401
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا فلت سنددار مدرن در چمستان

سلام و درود بیکران بر همه ی همراهان دوست داشتنی؛ حالتون چطوره؟ البته میدونم تو این وضعیت، حال یه ایران بده.

 در این آگهی می خواهیم به معرفی یک دستگاه ویلای فلت سنددار مدرن در چمستان بپردازیم؛ مشاورین ویلا دنیز همراه همیشگی شما در زمینه خرید ویلا در شمال.

 در همین ابتدا، باید عرض کنم که این ویلا دارای سند تک برگ می باشد؛ امروزه به ویژه در شمال کشور، ساخت و ساز های غیر قانونی پیشرفت چشمگیری داشته است؛ پس برای بسیاری از مشتریان، خرید ویلا سنددار اولویت مهمی دارد؛ از همین رو، این ویلا کاملا قانونی ساخته شده است و دارای مدارک معتبر و البته سند تک برگ می باشد.

 این ویلا در یک منطقه برند شهر چمستان بنا شده است؛ چمستان به دلیل داشتن جنگل های سرسبز و بکر، طی سال های اخیر پیشرفت چشمگیری در صنعت ویلا سازی داشته است؛ همین امر، موجب شده است تا افرادی که به دنبال خرید ویلا جنگلی هستند و می خواهند از طبیعت شمال کشور لذت ببرند، خرید ویلا چمستان را بر می گزینند.

ویلاهای فلت، به دلیل جمع و جورتر بودن نسبت به سایر ویلاها، اغلب قیمت کمتری دارند و از همین رو، افرادی که به دنبال خرید ویلا ارزان هستند، این نوع ویلا را انتخاب می کنند؛ البته همه ی ویلاهای فلت، جمع و جور و ارزان قیمت نیستند؛ این ویلای فلت 200 متر زمین دارد که 120 متر آن را زیربنای ویلا تشکیل داده است؛ 2 اتاق خوابی که در این ویلا در نظر گرفته شده است، مستر بوده و دارای حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی می باشد.

انشعابات آب، برق و گاز ویلا به طور کامل و اختصاصی نصب می باشد؛ لازم به ذکر است که این ویلا نو ساز بوده و کلید نخورده است.

 نمای زیبای این ویلا به صورت مدرن طراحی شده است؛ ویلاهای نما مدرن از جنس های مختلفی همچون سنگ، چوب، شیشه، سیمان و ... می باشند؛ نمای این ویلای سنددار از ترکیب سنگ و شیشه می باشد؛ اگرشما هم جوان یا به روز هستید، خرید ویلا نما مدرن پیشنهاد تیم ویلا دنیز به شماست.

تمامی کابینت های آشپزخانه، نصب شده می باشد؛ سقف ویلا به وسیله کناف کاری و با طرح های مهیج و زیبا تزئین شده و لوستر ها نیز نصب شده اند؛ پوشش کف نیز از سرامیک می باشد.

 باغچه کاری زیبا در کنار نمای مدرن، ترکیب بسیار زیبایی را ایجاد کرده است؛ در باغچه، انواع گل ها و گیاهان زینتی کاشته شده است.

شرایط فروش این ویلا به صورت نقد و اقساطی می باشد؛ اگر شما هم قصد مشاهده یا خرید ویلا اقساطی را دارید، کافیست روی نوشته رنگی شده کلیک کنید تا از سایر ویلاهای اقساطی سایت ویلا دنیز دیدن نمایید.

 

از اینکه با ما همراه بودید، از شما سپاس گزاریم.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید از بالای صفحه سایت به بخش تماس با ما راجعه کنید یا روی نوشته رنگی شده کلیک کنید.


محدوده آدرس:

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

  • کد ملک: 22619
درخواست مشاوره
09106180328
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه