صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / خرید ویلا باغ 300 متری فلت در چمستان

خرید ویلا باغ 300 متری فلت در چمستان

314

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

قیمت
2،400،000،000 تومان
نقد و اقساط
کد ملک 22624
زمین
300 متر مربع
بنا
100 متر مربع
طبقه
1
اتاق
2
سال ساخت
1401
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا باغ 300 متری فلت در چمستان

سلام و عرض ادب و احترام به شما همراهان محترم سایت تخصصی مشاورین ویلا دنیز؛ امیدوارم در این روزهای سرد پاییزی، کانون خانوادتون گرم گرم باشه.

امروز می خواهیم در این پست یک ویلا باغ 300 متری را به شما عزیزان معرفی کنیم؛ پس اگر قصد خرید ویلا باغ را دارید، این ویلا باغ فلت را از دست ندهید.

 ویلا باغ به ویلایی گفته می شود که دارای متراژ زمین زیادی باشد و در حیاط آن، گیاهان گوناگون کاشته شده باشد؛ این نوع ویلا مخصوصا برای افرادی که به کشاورزی و باغبانی علاقمند هستند، بسیار مناسب می باشد.

متراژ کل زمین این ویلا باغ، 300 متر می باشد که 100 متر آن را زیربنای ویلا تشکیل داده است؛ 2 اتاق خواب در این ویلا باغ در نظر گرفته شده است که مستر بوده و همراه با حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی می باشد.

حیاط سازی این ویلا بسیار زیبا و مهندسی شده می باشد؛ در باغچه این ویلا گیاهان زینتی متعددی کاشته شده و فضای آرامش بخشی را به ارمغان آورده است؛ همچنین نا گفته نماند که در حیاط ویلا، آلاچیق نیز قرار داده شده است که شما می توانید از آن لذت ببرید.

 آشپزخانه این ویلا مجهز به کابینت های درجه 1، هود و گاز رو میزی می باشد؛ دیوارهای این ویلا کاغذدیواری های مرغوب و سقف آن کناف می باشد؛ پوشش کف آن نیز سرامیک می باشد.

تمامی انشعابات و امتیازات آب، برق و گاز ویلا متصل و آماده بهره برداری می باشد؛ این ویلا کاملا نوساز بوده و در سال 1401 بنا شده است.

 نمای زیبای این ویلا سنگی می باشد؛ نماهای سنگی دارای مقاومت بسیار بالایی در برابر تغییرات جوی هوا می باشد؛ به همین دلیل، افراد بسیاری قصد خرید ویلا نماسنگ را دارند.

شرایط فروش این ویلا به صورت نقد و اقساطی می باشد؛ خرید ویلا اقساطی، امروزه به دلایل مختلفی مد نظر بسیاری از افراد می باشد.

 این ویلا در یک لوکیشن جنگلی بنا شده است؛ یعنی شما به راحتی به جنگل های سر سبز مازندران حتی با پای پیاده دسترسی خواهید داشت؛ همچنین دسترسی این ویلا به مراکز رفاهی و تفریحی نیز بسیار ساده است.

 

اگر علاوه بر اطلاعات فوق، به راهنمایی و مشاوره بیشتری نیاز داشتید، می توانید با مشاورین مجرب و حرفه ای ما در ارتباط باشید.

برای دریافت مشاوره رایگان، کافیست فرم در خواست مشاوره که برای هر آگهی به صورت اختصاصی درج شده است را پر کنید و منتظر بمانید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما عزیزان در ارتباط باشند.

همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مجموعه مشاورین ویلا دنیز، می توانید به بخش تماس با ما که در بالای صفحه سایت قرار دارد مراجعه کنید.

از اینکه ویلا دنیز را برای خرید ویلا در شمال برگزیدید، از شما سپاسگزاریم.


محدوده آدرس:

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

  • کد ملک: 22624
درخواست مشاوره
09106180328
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه