صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / خرید ویلا فلت استخردار در محمودآباد

خرید ویلا فلت استخردار در محمودآباد

296

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

قیمت
2،350،000،000 تومان
نقد و اقساط
کد ملک 22626
زمین
250 متر مربع
بنا
120 متر مربع
طبقه
1
اتاق
2
سال ساخت
1401
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا فلت استخردار در محمودآباد

به نام خدا در شروع کلام، حضور عزیزان بگویم سلام، سلامی که از جنس شور و نواست، پر از مهر و احسان و عشق و صفاست.

 این ویلا در شهر محمودآباد بنا شده است؛ شهر محمودآباد یکی از شهرهای ساحلی و زیبای استان مازندران می باشد؛ این شهر بین شهرهای سرخرود، ایزدشهر و و آمل می باشد؛ این شهر از سمت شمال، در مجاورت با دریای خزر می باشد؛ این همسایگی، یعنی جذب گردشگران زیاد از کل کشور؛ از همین رو، افرادی که قصد خرید ویلا ساحلی را دارند، این شهر را برای اقامت انتخاب می کنند؛ به همین دلیل، شهر محمودآباد طی سال های نه چندان دور توانسته است در صنعت ساخت و ساز پیشرفت چشم گیری داشته باشد.

درآمد بسیاری از مردم شهر محمودآباد از طریق ماهیگیری یا گردشگری می باشد.

برای مشاهده و خرید ویلا محمودآباد کلیک کنید.

 این ویلای ساحلی، 250 متر زمین دارد که 120 متر آن را زیربنای  ویلا تشکیل داده است؛ 2 اتاق خواب در این ویلا در نظر گرفته شده است که برای رفاه بیشتر ساکنین آن، به صورت مستر می باشد.

کنتورهای آب، برق و گاز ویلا به صورت کاملا اختصاصی نصب می باشد.

این ویلای مدرن درسال 1401 بنا شده است و تا الان کلید نخورده است.

 از نکات مهم و حائز اهمیت این ویلا، شرایط فروش آن می باشد؛ شرایط فروش این ویلا به صورت نقد و اقساط بدون بهره می باشد؛ یعنی اگر شما در حال حاظر، پول کامل برای خرید ویلا در شمال را ندارید، کافیست تنها بخشی از مبلغ کل ویلا را بپردازید و ما بقی آن را می توانید بعد از چند ماه و آن هم بدون بهره پراخت کنید؛ پس اگر قصد خرید ویلا اقساطی را دارید، همین حالا دست بکار شوید.

 از دیگر نکات برجسته این ویلا، استخر سر باز آن می باشد که با تمام تجهیزات کامل طراحی شده است؛ شما می توانید در کنار خانواده، در تمام فصول سال، چه گرم و چه سرد، از این استخر نهایت لذت را ببرید.

در سال های اخیر، شاید خرید ویلا استخردار آن هم در شمال کشور، رویایی دور از دسترس بود، اما امروزه به دلیل ساخت و ساز های متعدد و پیشرفت صنعت ویلا سازی به ویژه در مازندران، این رویا قابل دسترس خواهد بود.

 حیاط سازی و فضای سبز این ویلا بسیار زیبا و شکیل می باشد که در کنار استخر رو باز، یک ترکیب بسیار زیبا و مهیج را به ارمغان آورده است.

نمایی که در این ویلای فلت به کار گرفته شده است، سنگی می باشد؛ یکی از مزیت های شاخص ویلاهای نماسنگ، مقاومت در برابر تغییرات جوی هوا می باشد؛ یعنی سنگ بعد از سال های سال، می تواند زیبایی روز اول خود را حفظ نماید؛ برای مشاهده و خرید ویلا نماسنگ کلیک کنید.

 

با تشکر از همراهی شما دوستان عزیز.

برای دریافت مشاوره رایگان، کافیست از طریق پر کردن فرم در خواست مشاوره با کارشناسان ما در ارتباط باشید؛ همچنین می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر به بخش تماس با ما مراجعه نمایید.


محدوده آدرس:

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

  • کد ملک: 22626
درخواست مشاوره
09106180328
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه