صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / خرید ویلا فلت مدرن جنگلی در چمستان

خرید ویلا فلت مدرن جنگلی در چمستان

345

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

قیمت
2،300،000،000 تومان
نقد و اقساط
کد ملک 22630
زمین
220 متر مربع
بنا
120 متر مربع
طبقه
1
اتاق
2
سال ساخت
1401
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا فلت مدرن جنگلی در چمستان

سلام یعنی آشتی، سلام به قاصدک های خبر رسان که محکوم به خبرند و سلام به شقایق هایی که محکوم به عشقند و سلام به تو که محکوم به دوست داشتنی؛ امیدوارم حال دلت خوب باشه دوست عزیزم.

امروز در کنارتون هستیم تا به معرفی یک دستگاه ویلای فلت مدرن جنگلی در نور بپردازیم؛ پس اگر به دنبال خرید ویلا نما مدرن هستید، تا انتهای این آگهی ما را دنبال کنید.

این ویلا همانطور که در عنوان خواندید، در شهر جنگلی و خوش آب و هوای چمستان بنا شده است؛ چمستان شهر نه چندان بزرگ و از توابع بخش مرکزی شهرستان نور محسوب می شود؛ این شهر بین شهرستان های بزرگ آمل و نور قرار گرفته است؛ چمستان به واسطه نور، به پارک های جنگلی و سواحل زیبای دریای خزر دسترسی دارد؛ همچنین به واسطه شهر آمل نیز به پایتخت کشور یعنی تهران منتهی می شود؛ اگر شما هم قصد خرید ویلا چمستان را دارید، این ویلا گزینه مناسبی برای شما می باشد.

موقعیت مکانی این ویلا بسیار مناسب و ایده آل می باشد؛ به گونه ای که شما دسترسی بسیار آسانی به امکانات رفاهی همچون هایپرمارکت، نانوایی، قصابی و ... خواهید داشت.

جنگلی بودن یک ویلا، نشان دهنده نزدیک بودن آن ویلا به جنگل می باشد؛ این ویلای فلت هم جنگلی محسوب می شود؛ برای مشاهده و خرید ویلا جنگلی کلیک کنید.

 این ویلای نوساز که در سال 1401 بنا شده است و هنوز کلید خورده نیست، دارای تمامی انشعابات و امتیازات آب، برق و گاز می باشد.

متراژ کل زمین ویلا 220 متر می باشد که 120 متر آن را زیربنای ویلا تشکیل داده است؛ 2 اتاق خوابی که در آن در نظر گرفته شده است، مستر بوده و دارای حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی می باشند.

 یکی دیگر از مزیت های شاخص این ویلای فلت، شهرکی بودن و دارا بودن امنیت بالای آن می باشد؛ خرید ویلا شهرکی به دلیل داشتن نگهبانی 24 ساعته و همچنین دوربین مداربسته، برای مشتریانی که امنیت ویلا برایشان اولویت دارد، مناسب است.

طراحی نمای زیبای این ویلا به صورت مدرن و از بهترین جنس سنگ ها با رنگ های جذاب می باشد.

 شرایط فروش این ویلا به صورت نقد و اقساطی می باشد؛ یعنی فروشنده با دریافت نقدی بخشی از مبلغ کل، ویلا را تحویل خریدار داده و ما بقی مبلغ ویلا را به صورت اقساط بدون بهره دریافت خواهد کرد.

شما می توانید برای مشاهده و خرید ویلا اقساطی دیگر، روی نوشته رنگی شده کلیک کنید.

 آشپزخانه ویلا مجهز به کابینت های درجه یک، هود و گاز رو میزی می باشد.

حیاط این ویلای شهرکی باغچه کاری شده است که حس آرامش را به ساکنین آن منتقل می کند.

 

شما همراهان عزیز برای دریافت مشاوره رایگان در زمینه خرید ویلا در شمال، می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشد.

با تشکر از همراهی شما عزیزان.


محدوده آدرس:

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

  • کد ملک: 22630
درخواست مشاوره
09106180328
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه