صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / خرید ویلا دوبلکس استخردار شهرکی در چمستان

خرید ویلا دوبلکس استخردار شهرکی در چمستان

325

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

قیمت
2،200،000،000 تومان
نقد و اقساط
کد ملک 22631
زمین
150 متر مربع
بنا
130 متر مربع
طبقه
2
اتاق
2
سال ساخت
1401
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا دوبلکس استخردار شهرکی در چمستان

آینده در دستان ما است؛ آنچه که امروز انجام می دهیم، مشخص می کند که در آینده چه خواهیم شد؛ سلام و ارادت خدمت همه ی هم میهنان عزیز؛ حال دلتون چطوره؟

 آیا به دنبال خرید ویلا دوبلکس هستید؟ پس این ویلای دوبلکس استخردار شهرکی که در چمستان بنا شده است را از دست ندهید.

این ویلای دوبلکس، در یکی از شهرهای جنگلی کوهستانی استان مازندران بنا شده است؛ چمستان یا چَماسِن (به زبان محلی) نام شهری است که دارای آب و هوای بسیار مناسب و معتدلی می باشد؛ این شهر با شهرهای آمل، ایزدشهر و نور همسایه می باشد؛ چمستان به دلیل داشتن آب گرم، آبشار، پارک های جنگلی متعدد و همچنین روستاهای تفریحی، سالانه مسافران زیادی را به خود جذب می کند؛ اگر شما هم قصد خرید ویلا جنگلی را دارید، بی شک خرید ویلا چمستان می توانید یکی از اصلی ترین انتخاب های شما باشد.

 متراژ کل زمین این ویلای دوبلکس، 150 متر می باشد که 130 متر هم زیربنا دارد؛ 2 اتاق خواب در این ویلا در نظر گرفته شده است که یکی از آن ها مستر بوده و دارای جمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی می باشد.

 تمامی انشعابات آب، برق و گاز ویلا متصل بوده و آماده بهره برداری می باشد.

 ویلای دوبلکس به ویلایی گفته می شود که از 2 طبقه تشکیل شود و این طبقات به واسطه راه پله ی داخلی یا خارجی به یک دیگر  متصل شوند؛ هر یک از طبقات، معمولا مانند یک واحد جدا محسوب می شوند؛ به عبارتی دیگر، هر طبقه دارای اتاق نشیمن، اتاق خواب، سرویس بهداشتی و حمام و همچنین آشپزخانه می باشد؛ این نوع ویلا به دلیل دارا بودن متراِژ مساحت زمین و بنای بیشتر نسبت به ویلاهای نیم پیلوت و فلت، قیمت بیشتری دارند؛ خانواده هایی که پر جمعیت هستند، معمولا خرید این نوع ویلا را انتخاب می کنند.

 نمای زیبا و خاص این ویلا به صورت مدرن و از جنس سنگ های مرغوب و خوش رنگ می باشد؛ خرید ویلا نما مدرن امروزه مد نظر بیشتر جوانان و افراد بروز می باشد؛ زیرا این نوع نما، همان طور که از نامش پیداست، بروز و جدید می باشد.

 در حیاط این ویلای دوبلکس، یک استخر بزرگ با تمامی امکانات طراحی شده است؛ چه چیزی بهتر از این که در ویلای شخصی خود آن هم در شمال کشور باشید و از استخر شخصی خود نیز استفاده کنید و لذت ببرید؛ اگر شما هم قصد خرید ویلا استخردار را دارید، این ویلا می تواند گزینه بسیار مناسبی برای شما باشد.

از دیگر نکات قابل توجه این ویلای دوبلکس، شهرکی بودن این ویلای مدرن می باشد؛ ویلای شهرکی به ویلایی گفته می شود که در یک مجتمع ویلایی بنا شود و امنیت آن با نگهبانی یا دوبین مداربسته تضمین شود.

برای مشاهده و خرید ویلا شهرکی کلیک کنید.

 

ممنون از همراهی شما دوستان و سروران گرامی؛ برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به بخش تماس با ما مراجعه نمایید.


محدوده آدرس:

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

  • کد ملک: 22631
درخواست مشاوره
09106180328
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه