صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / خرید ویلا فلت نما مدرن جنگلی در چمستان

خرید ویلا فلت نما مدرن جنگلی در چمستان

336

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

قیمت
2،400،000،000 تومان
نقد و اقساط
کد ملک 22632
زمین
250 متر مربع
بنا
110 متر مربع
طبقه
1
اتاق
2
سال ساخت
1401
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا فلت نما مدرن جنگلی در چمستان

سلام و عرض ادب و احترام خدمت همه ی همراهان محترم سایت تخصصی ویلا دنیز؛ امیدوارم حال دلتون خوب باشه و در صحت و سلامت کامل به سر ببرید.

 امروز قصد داریم تا به شما عزیزان، یک دستگاه ویلای فلت نما مدرن جنگلی که در چمستان بنا شده است را معرفی کنیم؛ پس تا انتهای این آگهی با من همراه باشید.

 این ویلای فلت دارای لوکیشن بسیار عالی می باشد؛ به گونه ای که فاصله این ویلا تا جاده اصلی، مراکز رفاهی همچون هایپر مارکت، نانوایی، قصابی و ... بسیار آسان می باشد؛ لازم به ذکر است که این ویلا در شهر چمستان قرار گرفته است؛ برای مشاهده و خرید ویلا چمستان کلیک کنید.

 این ویلای فلت، ۲۵۰ متر زمین دارد که ۱۱۰ متر آن را زیربنای ویلا تشکیل داده است؛ ۲ اتاق خواب در این ویلا در نظر گرفته شده است که مستر بوده و همراه با حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی می باشد؛ همچنین تمامی انشعابات و امتیازات آب، برق و گاز ویلا متصل بوده و آماده بهره برداری می باشد.

 آیا به دنبال خرید ویلا اقساطی هستید؟ یقینا این ویلا گزینه بسیار مناسبی برای شما عزیزان می باشد؛ زیرا شما تنها با پرداخت بخشی از مبلغ کل ویلا صاحب آن شده و ما بقی آن را می توانید طی اقساط چند ماهه بپردازید.

 این ویلای فلت کاملا نوساز بوده و در سال ۱۴۰۱ بنا شده است؛ همچنین ناگفته نماند که هنوز کلید خورده نیست.

 نمای زیبای این ویلا به صورت مدرن طراحی شده است؛ رنگ بندی سنگ های آن هم بر زیبایی نما افزوده است؛ جنس سنگ نما از بهترین جنس بازار می باشد؛ خرید ویلا نما مدرن، مزیت ها و معایبی دارند که ما در این آگهی به یکی از مزیت های آن می پردازیم؛ این نوع نما به دلیل اینکه بروز و جدید هستند، تا سالیان سال این حس نو بودن را حفظ خواهد کرد.

 حیاط سازی این ویلا کاملا زیبا و بی نقص می باشد؛ به گونه ای که باغچه آن شامل گیاهان و گل های زینتی رنگارنگ می باشد که حس بسیار خوبی را به ساکنین منتقل می کند؛ همچنین عطر و بوی حیاط به دلیل وجود انواع گل ها، بسیار عالی می باشد؛ در حیاط آلاچیق در نظر گرفته شده که می توانید از آن نهایت بهره را ببرید.

 

همراهان گرامی، بسیار خرسندیم که تا انتهای این آگهی با تیم ما همراه بودید؛ چنانچه حس می کنید اطلاعات فوق کامل نبود یا نیاز به اطلاعات بیشتری در زمینه خرید ویلا در شمال داشتید، کافیست با مشاورین و کارشناسان مجرب ویلا دنیز در ارتباط باشید؛ به همین منظور، کافیست فرم در خواست مشاوره که برای هر آگهی به طور اختصاصی قرار داده شده است را پر کرده و منتظر پاسخ کارشناسان ما باشید.

همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به بخش تماس با ما مراجعه نمایید.


محدوده آدرس:

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

  • کد ملک: 22632
درخواست مشاوره
09106180328
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه