صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / خرید ویلا مدرن فلت در منطقه برند

خرید ویلا مدرن فلت در منطقه برند

363

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

قیمت
2،200،000،000 تومان
نقد و اقساط
کد ملک 22633
زمین
200 متر مربع
بنا
100 متر مربع
طبقه
1
اتاق
2
سال ساخت
1401
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا مدرن فلت در منطقه برند

سلام و درود بر همه ی همراهان؛ امیدوارم حالتون خوب باشه و در کنار کانون گرم خانواده، اوقات خوشی را سپری کنید.

 امروز می خواهیم به شما عزیزان، یک دستگاه ویلای مدرن فلت که در یکی از مناطق برند چمستان، یعنی آپادانا بنا شده است را معرفی کنیم و در مورد آن صحبت کنیم؛ پس اگر قصد خرید ویلا جنگلی را دارید، پیشنهاد می کنیم تا انتهای این آگهی با ما همراه باشید.

 آپادانا یکی از مناطق برند شهر چمستان می باشد که به دلیل داشتن لوکیشن بسیار مناسب نسبت به جاده اصلی و جنگل های سرسبز، مورد توجه مشتریان زیادی قرار گرفته است؛ به همین دلیل، در این منطقه، ویلاهای لاکچری و شهرک های ویلایی برندی پدیدار شده اند؛ اگر شما هم قصد خرید ویلا چمستان را دارید، یکی از گزینه های مناسب برای شما، منطقه آپادانا می باشد.

 این ویلای نما مدرن، ۲۰۰ متر زمین دارد که ۱۰۰ متر آن را زیربنای ویلا تشکیل داده است؛ ۲ اتاق خواب در این ویلا در نظر گرفته شده است که مستر بوده و همراه با حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی می باشد؛ تمامی انشعابات و امتیازات آب، برق و گاز متصل است.

 پوشش کف حیاط ویلا چمن مصنوعی و سنگ می باشد؛ حیاط دارای دو درب ورودی می باشد؛ یک درب برای ورود افراد و درب دیگری برای ورود خودرو به پارکینگ ویلا؛ در اطراف و جلوی حیاط، باغچه در نظر گرفته شده که درخت و گل های زیبایی در آن کاشته شده است.

نمای ویلا که به صورت مدرن می باشد، از جنس سنگ های درجه ۱ است؛ ترکیب رنگ این سنگ ها که شامل مشکی،‌ کرم و قهوه ای است، هارمونی رنگی بسیار شیک و دلنشینی را به ارمغان آورده است؛ این ترکیب رنگ نما در کنار سر سبزی حیاط، چهره ی زیبایی را پدید آورده است؛ چنانچه شما هم از علاقمندان خرید ویلا نما مدرن هستید، کافیست روی نوشته رنگی شده کلیک کنید تا از سایر ویلاهای نما مدرنی که در سایت ویلا دنیز قرار دارد، دیدن نمایید.

 شرایط فروش این ویلا به صورت نقد و اقساطی می باشد؛ یعنی اگر شما دارای نقدینگی کامل نمی باشید و قادر به پرداخت بخشی از مبلغ کل ویلا هستید، این ویلا گزینه مناسبی برای شما می باشد؛ برای مشاهده و خرید ویلا اقساطی کلیک کنید.

 

 با تشکر از همراهی گرم و صمیمانه شما عزیزان؛ چنانچه به اطلاعات بیشتری نسبت به خرید ویلا در شمال نیاز دارید، می توانید با کارشناسان و مشاورین ویلا دنیز در ارتباط باشید؛ به همین منظور، کافیست فرم در خواست مشاوره که برای هر آگهی به صورت اختصاصی در نظر گرفته است را پر کرده و منتظر پاسخ کارشناسان ما باشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر کافیست به بخش تماس با ما مراجعه نمایید.


محدوده آدرس:

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

  • کد ملک: 22633
درخواست مشاوره
09106180328
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه