صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / محمودآباد / خرید ویلا دوبلکس نما رومی ساحلی در محمودآباد

خرید ویلا دوبلکس نما رومی ساحلی در محمودآباد

413

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

قیمت
2،300،000،000 تومان
نقد و اقساط
کد ملک 22635
زمین
200 متر مربع
بنا
140 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1401
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا دوبلکس نما رومی ساحلی در محمودآباد

سلام و خسته نباشید خدمت همه ی همراهان محترم سایت تخصصی ویلا دنیز؛ امیدوارم حال دلتون خوب باشه و در صحت و سلامت کامل به سر ببرید.

امروز قصد داریم تا به معرفی و نقد و بررسی یک دستگاه ویلای دوبلکس نما رومی ساحلی در شهر محمودآباد بپردازیم؛ پس اگر قصد خرید ویلا ساحلی را دارید، تا انتهای این آگهی با ما همراهی باشید.

 همان طور که خواندید، این ویلا به صورت دوبلکس بنا شده است؛ این نوع ویلاها همانطور که از نامشان پیداست، دارای ساختار ۲ طبقه ای می باشند؛ ویلاهای دوبلکس به دلیل داشتن زیربنا و زمین بیشتر نسبت به ویلاهای فلت و نیم پیلوت، دارای قیمت بیشتری نیز می باشند؛ همچنین این نوع ویلا برای افرادی که در خانواده های پرجمعیت قرار دارند، گزینه بسیار مناسبی می باشد؛ چنانچه شما هم به دنبال خرید ویلا دوبلکس هستید، می توانید با کلیک روی نوشته رنگی شده، از سایر ویلاهای دوبلکس سایت ویلا دنیز دیدن نمایید.

 متراژ کل زمین این ویلای دوبلکس نما رومی، ۲۰۰ متر می باشد که ۱۴۰ متر آن را زیربنای ویلا تشکیل داده است؛ ۳ اتاق خواب در این ویلا تعبیه شده است که مستر بوده و دارای حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی می باشد؛ تمامی انشعابات آب، برق و گاز ویلا متصل بوده و آماده بهره برداری است.

 این ویلای نو ساز در شهر ساحلی محمودآباد بنا شده است؛ محمودآباد که یکی از شهرهای ساحلی استان مازندران محسوب می شود، با شهرهای آمل، سرخرود و ایزدشهر همسایه است؛ این شهر به دلیل دارا بودن سواحل زیبای دریای خزر، سالانه میزبان مسافران زیادی از اقسا نقاط کشور می باشد؛ اگر شما هم علاقمند به مشاهده و خرید ویلا محمودآباد هستید، کافیست روی نوشته رنگی شده کلیک کنید.

 نمای ویلا، به صورت رومی و با سنگ های درجه یک طراحی شده است؛ این نوع نما، معمولا با جنس سنگ، سیمان و ... طراحی می شوند؛ از مشخصات ویلاهای نما رومی، ستون های بلند و البته تراس در نما می باشد؛ شاید با توجه به نام این نوع نما، فکر کنید نمای رومی از روم باستان شروع شده باشد؛ اما لازم به ذکر است که نمای رومی، متعلق به ایران باستان می باشد و کاملا نمای ایرانی می باشد؛ به همین دلیل، افراد زیادی به دنبال خرید ویلا نما رومی هستند.

 دکوراسیون داخلی ویلا بسیار زیبا و درجه یک می باشد؛ سقف ویلا کناف کاری شده و با هالوژن و نور مخفی تزئین شده است؛ آشپزخانه ویلا دارای کابینت، هود گاز رو میزی می باشد؛ پوشش کف ویلا سرامیک و دیوار های آن نیز با پوستر و کاغذدیواری های شکیل پوشیده شده است.

 

برای دریافت مشاوره رایگان در زمینه خرید زمین یا خرید ویلا در شمال، می توانید فرم در خواست مشاوره را که در کنار هر آگهی قرار دارد را پر کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر به بخش تماس با ما مراجعه نمایید.


محدوده آدرس:

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

  • کد ملک: 22635
درخواست مشاوره
09106180328
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه