صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / خرید ویلا باغ نیم پیلوت نما آجر در چمستان

خرید ویلا باغ نیم پیلوت نما آجر در چمستان

326

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

قیمت
2،350،000،000 تومان
نقد و اقساط
کد ملک 22637
زمین
280 متر مربع
بنا
150 متر مربع
طبقه
2
اتاق
2
سال ساخت
1401
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا باغ نیم پیلوت نما آجر در چمستان

سلام خدمت شما بینندگان عزیز و ارجمند؛ امیدوارم همیشه شاد و سرحال باشید؛ اوضاع کاری رو به راهه؟ حال دلتون چطوره؟ ایام به کامه؟

 امروز و در این آگهی، قصد داریم تا به معرفی یک دستگاه ویلا باغ نیم پیلوت نما آجر در چمستان بپردازیم؛ پس اگر قصد خرید ویلا باغ در شمال را دارید، پیشنهاد می کنم تا انتهای این آگهی با ما همراه باشید.

 این ویلا در شهر چمستان بنا شده است؛ چمستان یکی از شهرهای جنگلی و کوهستانی استان مازندران می باشد؛ این شهر، دارای پارک های جنگلی متعدد، روستاهای جنگلی و کوهستانی و همچنین آب گرم می باشد؛ چنانچه قصد خرید ویلا چمستان را دارید، کافیست روی نوشته رنگی شده کلیک کنید.

لوکیشن این ویلا بسیار عالی می باشد؛ دسترسی آن به جاده اصلی، مراکز رفاهی، هایپر مارکت، نانوایی، قصابی و ... بسیار ساده و آسان می باشد.

چشم انداز ویلا به سمت جنگل های سرسبز شمال کشور می باشد.

 متراژ کل زمین ویلا، 280 متر می باشد که 150 متر آن را زیربنای ویلا تشکیل داده است؛ در این ویلا باغ نیم پیلوت، 3 اتاق خواب در نظر گرفته شده است که مستر بوده و دارای حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی می باشد.

تمامی انشعابات و امتیازات آب، برق و گاز ویلا متصل بوده و آماده بهره برداری می باشد.

 شرایط فروش این ویلا به صورت نقد و اقساطی می باشد؛ امروزه به دلایل شرایط بد اقتصادی، خرید ویلا اقساطی یک مزیت مهم می باشد.

آشپزخانه ویلا دارای کابینت های درجه 1، هود و گاز رو میزی می باشد.

نمای این ویلای نیم پیلوت به صورت نما آجر می باشد؛ ویلاهای نما مدرن دارای جذابیت خاصی می باشد؛ اگر شما هم قصد خرید ویلا نما آجر را دارید، کافیست روی نوشته رنگی شده کلیک کنید تا از سایر ویلاهای نما آجر سایت ویلا دنیز دیدن نمایید.

حیاط ویلا از سنگ پوشیده شده است؛ باغچه کاری ویلا بسیار سرسبز و دلنشین می باشد؛ درخت هایی که در باغچه کاشته شده است، چندین ساله بوده و بسیار سرسبز و تنومند می باشند.

ویلا باغ، به ویلاهایی گفته می شود که دارای متراژ زمین بالایی باشد و در حیاط آن، باغچه کاری شده باشد؛ خرید ویلا باغ، برای افرادی که عاشق باغبانی هستند، بسیار گزینه مناسبی می باشد.

 

از این که تا انتهای این آگهی با ما بودید، از شما بسیار سپاس گزاریم.

چنانچه به مشاوره بیشتری در زمینه خرید ویلا در شمال داشتید، کافیست فرم در خواست مشاوره که در سمت راست هر آگهی قرار دارد را پر کرده و منتظر پاسخ کارشناسان ما باشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به بخش تماس با ما که در ابتدای سایت قرار دارد مراجعه کنید یا روی نوشته رنگی شده کلیک کنید.


محدوده آدرس:

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

  • کد ملک: 22637
درخواست مشاوره
09106180328
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه