صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / خرید ویلا فلت نماسنگ سنددار در چمستان

خرید ویلا فلت نماسنگ سنددار در چمستان

349

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

قیمت
1،600،000،000 تومان
نقد و اقساط
کد ملک 22642
زمین
120 متر مربع
بنا
70 متر مربع
طبقه
1
اتاق
2
سال ساخت
1401
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا فلت نماسنگ سنددار در چمستان

سلام و درود فراوان بر همه ی هم میهنان عزیز؛ همه ی ما می دونیم که حال و روز هم میهنانمون خوب نیست؛ پس نمی گیم حال دلتون چطوره؟ می گیم به امید روزی که همه ی هم میهنانمون حال دلشون عالی عالی باشه؛ چون مردان و زنان این سرزمین بدون شک لایق بهترین ها هستن؛ پس به امید آبادانی سرزمین عزیزمون، ایران.

امروز برای شما عزیزان، یک ویلای خوش قیمت ولی سنددار را آماده کرده ایم که قصد داریم در ادامه در مورد آن صحبت کنیم و مزایا و معایب این ویلای فلت سنددار نماسنگ را برای شما سروران گرامی تشریح کنیم؛ پس اگر قصد خرید ویلا ارزان را دارید، تا انتهای این آگهی ما را همراهی کنید.

 اول از همه، یکی از بهترین مزیت های این ویلای فلت نماسنگ، سنددار بودن آن می باشد؛ این ویلای ارزان قیمت، دارای سند رسمی تک برگ می باشد که جزو معتبر ترین اسناد رسمی کشور محسوب می شود؛ بیشتر خریداران، می خواهند خرید امن و مطمئنی داشته باشند؛ آن ها دوست ندارند پس از پرداخت مبلغ ویلا، دچار مشکلات احتمالی شوند؛ پس نتیجه می گیریم که یکی از مهم ترین خواسته های مشتریان برای خرید ویلا در شمال، خرید ویلا سنددار است.

 این ویلای فلت دارای لوکیشن بسیار عالی و درجه یک می باشد؛ همانطور که مستحضرید، این ویلا در شهر چمستان بنا شده است؛ اما ناگفته نماند که در یکی از روستاهای جنگلی و بسیار خوش آب و هوای این شهر قرار گرفته است؛ پس اگر به دنبال خرید ویلا جنگلی هستید، بی شک به جای مناسب و آگهی درستی مراجعه کرده اید.

دسترسی این ویلا به جنگل، جاده اصلی و مراکز رفاهی همچون هایپرمارکت، نانوایی، قصابی و ... بسیار آسان و ساده می باشد.

 این ویلای سنددار خوش قیمت، دارای ۱۲۰ متر زمین می باشد که ۷۰ متر آن را زیربنای مفید ویلا تشکیل داده است؛ ۲ اتاق خواب در این ویلا در نظر گرفته شده است که مستر بوده و همراه با حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی می باشد.

 در نما، از بهترین سنگ های موجود در بازار استفاده شده است که چهره ی بسیار زیبایی از این ویلای ارزنده به ارمغان آورده است؛ اگر شما هم علاقمند به خرید ویلا نماسنگ هستید، کافیست روی نوشته رنگی شده کلیک کنید تا از سایر ویلاهای نماسنگ دیدن نمایید‌.

طراحی داخلی ویلا بسیار زیبا و جذاب می باشد؛ دیوار اتاق نشیمن با پوستر بزرگ و دلنشینی پوشیده شده است؛ آشپزخانه ویلا با کابینت های درجه ۱ تجهیز شده است؛ پوشش کف ویلا از سرامیک بوده و سقف آن نیز کناف کاری شده است.

 

با تشکر از شما دوستان.

برای دریافت اطلاعات بیشتر، می توانید فرم در خواست مشاوره را پر کنید تا مشاوران و کارشناسان ما در اولین فرصت با شما ارتباط برقرار نمایند.


محدوده آدرس:

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

  • کد ملک: 22642
درخواست مشاوره
09106180328
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه