صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / آمل / خرید ویلا نیم پیلوت مبله سنددار در آمل

خرید ویلا نیم پیلوت مبله سنددار در آمل

313

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

قیمت
2،350،000،000 تومان
نقد و اقساط
کد ملک 22655
زمین
230 متر مربع
بنا
130 متر مربع
طبقه
2
اتاق
2
سال ساخت
1401
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا نیم پیلوت مبله شهرکی در آمل

همراهان همیشگی سایت ویلا دنیز، سلام؛ احوالتون چطوره؟ امیدوارم هر جا از این کره ی خاکی هستید، سالم و تندرست در کنار خانواده محترمتون باشید و اوقات خوشی رو سپری کنید.

در این آگهی که در زمینه خرید ویلا در شمال می باشد، قصد داریم تا یک دستگاه ویلای نیم پیلوت مبله شهرکی در شهرستان آمل را خدمت شما همراهان محترم، معرفی کنیم؛ پس اگر در ادامه با ما باشید، از شما سپاسگزاریم.

 این ویلا که در شهر آمل بنا شده است، دارای موقعیت مکانی بسیار مناسبی می باشد؛ دسترسی این ویلا به جاده اصلی، شهر، مراکز رفاهی و تفریحی ساده می باشد؛ شهرستان آمل یکی از بزرگ ترین شهرهای استان مازندران می باشد که با پایتخت کشور، یعنی تهران همجوار است؛ آمل که به شهر پایتخت علویان نیز معروف است، دارای آب و هوای بسیار مطلوب و معتدلی می باشد؛ همچنین شهر آمل روستاهای زیادی دارد که اغلب این روستاها کوهستانی بوده و یا در دامنه جنگل های سرسبز شمال کشور قرار گرفته اند؛ چنانچه با توجه به اطلاعات فوق، شما هم علاقمند به خرید ویلا آمل شده اید، کافیست روی نوشته رنگی شده کلیک کنید تا از ویلاهایی که در این شهر سر سبز بنا شده است دیدن نمایید.

این ویلای نیم پیلوت، با تمامی وسایل و تجهیزات داخلی و به زبان دیگر، به صورت مبله به فروش می رسد؛ شما برای مشاهده و خرید ویلا مبله، می توانید کلیک کنید.

این ویلای سنددار نیم پیلوت، ۲۳۰ متر زمین و ۱۳۰ متر بنا دارد؛ تمامی کنتورها و انشعابات آب، برق و گاز ویلا متصل و آماده بهره برداری می باشد.

اگر بخواهیم به امکانات داخلی این ویلا اشاره کنیم، باید خاطر نشان کنیم که در این ویلا ۲ اتاق خواب در نظر گرفته شده است که مستر بوده و دارای حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی می باشد.

شهرکی که این ویلا در آن بنا شده است، یکی از شهرک های برند منطقه می باشد؛ این شهرک کامل بوده و حتی دارای نگهبانی ۲۴ ساعته نیز می باشد که خیال شما را بابت امنیت ویلا آسوده می سازد؛ اگر قصد خرید ویلا شهرکی را دارید، این ویلا می تواند یکی از گزینه های خرید شما باشد.

 دیگر مزیت مهم و شاخص این ویلا، سند تک برگ آن می باشد؛ مطمئنا همه ی مشتریان به دنبال خرید ویلایی هستند که از لحاظ قانونی تمامی کارهایش رسیده باشد؛ اگر شما هم به دنبال خرید ویلایی هستید که قانونی بودن آن کاملا آشکار باشد، خرید ویلا سنددار بهترین گزینه برای شما است.

 

از اینکه ما را دنبال می کنید از شما سپاس گزاریم.

برای دریافت مشاوره رایگان، کافیست فرم در خواست مشاوره را پر کنید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند یا می توانید به بخش تماس با ما مراجعه کنید.


محدوده آدرس:

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

  • کد ملک: 22655
درخواست مشاوره
09106180328
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه