صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / خرید ویلا دوبلکس نما مدرن سنددار در چمستان

خرید ویلا دوبلکس نما مدرن سنددار در چمستان

340

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

قیمت
2،100،000،000 تومان
نقد و اقساط
کد ملک 22656
زمین
210 متر مربع
بنا
180 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1401
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا دوبلکس نما مدرن سنددار در چمستان

سلام و ارادت خدمت همه همراهان محترم و همه هم میهنان عزیز و ارجمند؛ امیدوارم روز تعطیل در کنار خانواده اوقات خوشی را سپری کنید.

در کنار شما عزیزان هستیم با معرفی یک دستگاه ویلای دوبلکس نما مدرن سنددار در شهر جنگلی چمستان؛ کارشناسان ویلا دنیز با شما همراه هستند تا یک خرید مطمئن و سودآور در شمال کشور داشته باشید.

شهر چمستان دارای روستاهای جنگلی زیادی می باشد و از همین رو، اغلب افرادی که قصد خرید ویلا جنگلی را دارند این شهر را برای سکونت انتخاب می کنند؛ چمستان همچنین دارای آب و هوای بسیار مناسب و مطلوبی می باشد که این یک مزیت مهم محسوب می شود؛ زیرا شما در تمامی فصول سال می توانید در ویلای شخصی خودتان مستقر شوید و از آن لذت ببرید؛ همچنین برای افرادی که ساکن پایتخت هستند، خرید ویلا چمستان می‌ تواند گزینه مناسبی باشد؛ زیرا این شهر به واسطه آمل به پایتخت کشور منتهی می شود و دسترسی آسانی به تهران دارد.

 متراژ کل زمین ویلای سنددار ۲۱۰ متر و زیربنای آن هم ۱۸۰ متر می باشد؛ مطمئناً شما هم با دیدن متراژ زیربنای این ویلا متعجب می‌ شوید؛ اما بگذارید بگویم که این ویلا به لطف متراژ مساحت زیربنای زیاد، دارای ۳ اتاق خواب می باشد که ۲ اتاق خواب آن مستر بوده و دارای حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی می باشد.

تمامی انشعابات و کنتورهای آب، برق و گاز ویلا به صورت اختصاصی نصب می باشد.

یکی از مزیت های شاخص و بسیار مهم این ویلا، سنددار بودن آن می باشد؛ همچنین باید خاطر نشان کرد که تمامی کارهای قانونی این ویلا رسیده می باشد؛ اسناد و مدارک آن شامل مجوز ساخت، پروانه پایان کار و سند تک برگ می باشد؛ همچنین ناگفته نماند که این ویلا در داخل بافت مسکونی بنا شده است.

 ویلای دوبلکس دارای تجهیزات بیشتری نسبت به ویلاهای فلت و نیم پیلوت می باشد؛ همچنین مصالحی که در این ویلا استفاده می‌ شود، خیلی بیشتر از سایر ویلا ها می باشد؛ خرید ویلا دوبلکس به دلایلی که گفته شد، نیازمند توان مالی بالایی می باشد.

 دیوار های این ویلا کاغذدیواری شده و همچنین سقف آن کناف کاری شده است؛ پوشش کف ویلا نیز سرامیک است.

این ویلای دوبلکس سنددار، دارای شرایط فروش نقد و اقساطی می باشد؛ اگر به دنبال خرید ویلا اقساطی هستید، کافیست روی نوشته رنگی شده کلیک نمایید تا از سایر ویلاهای اقساطی سایت ویلا دنیز دیدن نمایید.

نمای بسیار زیبای این ویلا به صورت مدرن و از جنس سنگ می باشد؛ برای مشاهده و خرید ویلا نما مدرن کلیک کنید.

 

برای دریافت مشاوره رایگان در زمینه خرید ویلا در شمال، کافیست فرم در خواست مشاوره را پر کرده و منتظر پاسخ کارشناسان ما باشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر به بخش تماس با ما مراجعه نمایید.


محدوده آدرس:

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

  • کد ملک: 22656
درخواست مشاوره
09106180328
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه