صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / خرید ویلا دوبلکس نما مدرن استخردار در چمستان

خرید ویلا دوبلکس نما مدرن استخردار در چمستان

342

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

قیمت
2،700،000،000 تومان
نقد و اقساط
کد ملک 22658
زمین
250 متر مربع
بنا
200 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1401
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا دوبلکس نما مدرن استخردار در چمستان

سلام به عزیزان و همه هم میهنان محترم؛ امیدوارم روز تعطیل خوبی رو سپری کرده باشید.

 امروز قصد داریم تا در این پست، یک دستگاه ویلای لاکچری را به شما معرفی کنیم؛ ویلای دوبلکس نما مدرن استخردار در شهر چمستان؛ پس اگر به دنبال خرید ویلا لاکچری هستید تا انتها با ما همراه باشید.

این ویلای لاکچری به صورت دوبلکس بنا شده است؛ ویلای دوبلکس همانطور که از نامشان پیداست، از دو طبقه تشکیل می شوند؛ ویلای دوبلکس معمولاً در هر طبقه دارای اتاق نشیمن، آشپزخانه، اتاق خواب، حمام و سرویس بهداشتی می باشد و به عبارت دیگر، هر طبقه مانند یک واحد مجزا می باشد؛ خرید ویلا دوبلکس معمولاً برای افرادی که دارای خانواده پرجمعیت می باشند، گزینه مناسبی است.

نمایی که در این ویلا کار شده است، مدرن می باشد؛ نمای مدرن زیبا و جذاب می باشد و طی سال های اخیر به ویژه در صنعت ویلا سازی بیشتر به چشم می خورد؛ یکی از از مزیت های ویلاهای نما مدرن، سریع تر آماده شدن آن می باشد؛ چنانچه شما هم به دنبال خرید ویلا نما مدرن هستید، کافیست روی نوشته رنگی شده کلیک کنید تا از سایر ویلاهای نما مدرن سایت ویلا دنیز دیدن نمایید.

 متراژ کل زمین این ویلا، ۲۵۰ متر و زیر بنای آن نیز ۲۰۰ متر می باشد؛ در این ویلای دوبلکس، ۳ اتاق خواب در نظر گرفته شده است که برای رفاه بیشتر ساکنین، تمامی خواب ها مستر بوده و دارای حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی می باشند.

تمامی مراحل ساخت ویلا کاملا قانونی بوده و خیال شما را آسوده می سازد؛ این ویلا دارای سند تک برگ می باشد که پس از خرید آن، سند به نام شما تغییر پیدا می کند.

 برای مشاهده و خرید ویلا سنددار کلیک کنید.

 شاید تا چندین سال پیش، خرید ویلا استخردار برای بسیاری از افراد دور از ذهن بود؛ اما امروزه به دلیل پیشرفت صنعت ویلا سازی، به ویژه در شمال کشور این رویا دور از دسترس نیست؛ این ویلای سنددار هم دارای استخر داخلی با موتورخانه و تمامی تجهیزات می باشد.

یکی دیگر از مزیت های مهم و شاخص این ویلا، شهرکی بودن آن می باشد؛ ویلا شهرکی از این رو که دارای امنیت بالایی می باشد، همواره مورد توجه خریداران زیادی قرار می گیرد؛ پس اگر شما هم امنیت ویلا برایتان در اولویت انتخاب قرار دارد، خرید ویلا شهرکی بهترین گزینه برای شما می باشد.

 

مشاورین و کارشناسان ویلا دنیز آماده ارائه مشاوره رایگان در زمینه خرید ویلا در شمال به شما عزیزان می باشند.

به همین منظور کافیست فرم در خواست مشاوره که در سمت راست هر آگهی قرار دارد را پرکرده و منتظر پاسخ کارشناسان ما باشید؛ همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر می‌ توانید به بخش تماس با ما مراجعه کنید.


محدوده آدرس:

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

  • کد ملک: 22658
درخواست مشاوره
09106180328
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه