صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / خرید ویلا نیم پیلوت سنددار در شمال

خرید ویلا نیم پیلوت سنددار در شمال

359

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

قیمت
2،300،000،000 تومان
نقد و اقساط
کد ملک 22660
زمین
220 متر مربع
بنا
140 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1401
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا نیم پیلوت سنددار در شمال

 سلام خدمت همه همراهان عزیز و همه بینندگان محترم؛ امیدوارم حالتون خوب باشه و هفته خوبی رو شروع کرده باشید.

امروز با شما هستیم تا به معرفی یک دستگاه ویلای نیم پیلوت سنددار در شهر چمستان بپردازیم؛ پس چنانچه قصد خرید ویلا سنددار را دارید، تا انتهای این آگهی ما را همراهی کنید.

 این ویلا در یکی از شهرهای خوش آب و هوا و سرسبز شمال کشور، یعنی چمستان بنا شده است؛ شهر چمستان که به دلیل داشتن جنگل ها و پارک های جنگلی سرسبز و بکر سالانه میزبان مسافران زیادی از تمامی نقاط کشور می باشد، طی سال های اخیر توانسته است در صنعت ویلاسازی پیشرفت چشم گیری داشته باشد؛ پس اگر شما هم به دنبال خرید ویلا چمستان هستید، روی نوشته رنگی شده کلیک کنید.

متراژ کل زمین ویلا ۲۲۰ متر می باشد که ۱۴۴ زیربنای مفید ویلا تشکیل داده است؛ در این ویلای نیم پیلوت، سه اتاق خواب در نظر گرفته شده است که مستر بوده و همراه با حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی می باشد.

این ویلای سنددار به طور کامل مبله بوده و آماده اسکان شما می باشد؛ همچنین سیستم گرمایشی و سرمایشی این ویلا متصل و آماده بهره برداری است؛ سیستم گرمایشی ویلا شامل پکیج و رادیاتور و سیستم سرمایشی آن شامل کولر اسپلیت می باشد؛ اگر قصد خرید ویلا مبله را دارید می توانید با کلیک روی نوشته رنگی شده از سایر ویلاهای مبله سایت ویلا دنیز دیدن نمایید.

 به دلیل شهرک بودن این ویلا، امنیت آن بسیار بالا و تضمین شده می باشد؛ پس اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که امنیت ویلا وقتی که در آن حضور ندارید برایتان در اولویت خرید قرار دارد، بهترین پیشنهاد برای شما خرید ویلا شهرکی می باشد؛ زیرا اغلب شهرک ها دارای نگهبانی ۲۴ ساعته و دوربین مداربسته هستند.

انشعابات آب و برق به دلیل قرارگیری این ویلا در شهرک، شهرکی می باشد و کنتور گاز آن به طور اختصاصی نصب شده است.

تمام کارهای قانونی این ویلا انجام شده و سند آن آماده انتقال به نام خریدار می باشد؛ پس یقینا شما پس از خرید این ویلا، هیچ مشکل قانونی در آینده نخواهید داشت.

 طراحی داخلی این ویلا بسیار زیبا و شیک است؛ به گونه ای که مبل ها و میز ناهارخوری با کاغذدیواری هارمونی رنگی بسیار زیبایی را به ارمغان آورده است؛ آشپزخانه ویلا مجهز به کابینت های مرغوب و درجه یک، هود و گاز رومیزی می باشد.

حیاط ویلا شاید خیلی بزرگ نباشد، اما به دلیل طراحی مهندسی شده، باغچه کاری بسیار زیبا و همچنین یک آلاچیق دلباز در آن در نظر گرفته شده است.

 

با سپاس از همراهی شما عزیزان

مشاورین و کارشناسان ویلا دنیز آماده کمک و راهنمایی به شما عزیزان در زمینه خرید ویلا در شمال می باشند.


محدوده آدرس:

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

  • کد ملک: 22660
درخواست مشاوره
09106180328
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه