صفحه اصلی / خرید ویلا / مازندران / چمستان / خرید ویلا نیم پیلوت استخردار سنددار در چمستان

خرید ویلا نیم پیلوت استخردار سنددار در چمستان

412

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

قیمت
2،400،000،000 تومان
نقد و اقساط
کد ملک 22661
زمین
310 متر مربع
بنا
170 متر مربع
طبقه
2
اتاق
3
سال ساخت
1401
انشعابات
آب, برق, گاز

شرایط فروش

نوع ملک

چشم انداز

وضعیت سند

ویژگی های ساختمان

توضیحات

خرید ویلا نیم پیلوت استخردار سنددار در چمستان

عرض سلام و ادب و احترام خدمت همه همراهان محترم سایت تخصصی خرید ویلا در شمال، ویلا دنیز؛ امیدوارم حال دلتون خوب باشه؛ راستی امروز شنبست؛ کاری که قرار بوده از شنبه شروع کنی رو همین امروز با تمام انرژی شروع کن.

امروز در خدمت شما عزیزان هستیم تا به معرفی یک دستگاه ویلا باغ لاکچری بپردازیم؛ ویلای نیم پیلوت استخردار سند دار که در شهر زیبای چمستان بنا شده است؛ پس در ادامه با ما همراه باشید.

 یقیناً ویلا هایی که در شمال می بینید، تعداد زیادی از آن ها در شهر سرسبز چمستان بنا شده اند؛ همین موضوع بیانگر این است که شهر چمستان در صنعت ویلا سازی طی سال های نه چندان دور پیشرفته چشم گیری داشته است؛ مطمئناً این پیشرفت در صنعت ساخت و ساز بی دلیل نیست؛ شهر چمستان آب و هوای بسیار مطلوبی دارد؛ به طوری که در تمامی فصول سال، شما می توانید به این شهر سفر کنید؛ علاوه بر آب و هوای مناسب، این شهر دارای مناطق گردشگری زیادی از جمله پارک های جنگلی، جنگل های سر سبز، آبشارهای زیبا و سد های پر آب می باشد؛ پس این دو دلیل به قدری مهم هستند که یک شهر بتواند سالانه مسافران زیادی را به خود جذب کند.

متراژ کل زمین این ویلا ۳۱۰ متر می باشد که ۱۷۰ متر آن را زیربنای مفید ویلا تشکیل داده است؛ این متراژ زیربنای زیاد، نشان دهنده ی بزرگ و دلباز بودن ویلا می باشد؛ ۳ اتاق خواب در این ویلا در نظر گرفته شده است که مستر بوده و دارای حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی می باشند.

 طراحی نمای این ویلای نیم پیلوت، بسیار زیبا و مهندسی شده می باشد؛ به گونه ای که در جلوی ویلا، یک تراس بسیار بزرگ با ویوی جنگل و کوهستان در نظر گرفته شده است.

حیاط ویلا کاملا سر سبز و دارای باغچه هایی با گل ها و گیاهان زینتی و زیبا می باشد؛ همچنین در حیاط، یک استخر رو باز با تجهیزات کامل تعبیه شده است؛ یک لحظه چشمانتان را ببندید و به این فکر کنید که در استخر رو باز شخصی خود، آن هم در میان انبوهی از گل ها و گیاهان خوش بو و زیبا هستید؛ چه لذتی بالا تر از این در دنیا وجود دارد؟

اگر شما هم به دنبال خرید ویلا استخردار هستید، این ویلا بهترین گزینه برای شما می باشد.

 و در آخر، تنها چیزی که می تواند این ویلا را کامل کند، سند تک برگ آن می باشد؛ اگر به دنبال یک خرید لذت بخش هستید، این ویلا بدون شک بهترین گزینه برای شما می باشد.

برای مشاهده و خرید ویلا سنددار کلیک کنید.

 

برای دریافت مشاوره رایگان، کافیست فرم در خواست مشاوره را پر کرده یا به بخش تماس با ما مراجعه نمایید.


محدوده آدرس:

مشاور مهندس دنیز پاکدل

** 09106180328 ** ارتباط با من در تلگرام ** اینستاگرام من

  • کد ملک: 22661
درخواست مشاوره
09106180328
چت آنلاین
نام و نام خانوادگی:
شماره موبایل:
درخواست مشاوره:
ثبت درخواست مشاوره

ویلاهای مشابه